Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
MSN är jättesegt och "hakar upp sig".
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
På sistone har mitt msn börjat balla ur totalt. Det räcker med att nån loggar in för att det ska frysa i nån halvminut för att sen börja leva igen.
Det är alltid samma symptom, dvs det fryser och man kan inte göra ett skit, det händer när någon loggar in, när jag skickar/tar emot en fil, ibland när någon skriver till mig osv osv osv.
Jag har provat att ta bort och installera om men det hjälpte inte ett skit. Ska jag testa att defragmentera disken eller vad?
Allt annat funkar som det ska. Bara msn jobbar sig.
Det är alltid samma symptom, dvs det fryser och man kan inte göra ett skit, det händer när någon loggar in, när jag skickar/tar emot en fil, ibland när någon skriver till mig osv osv osv.
Jag har provat att ta bort och installera om men det hjälpte inte ett skit. Ska jag testa att defragmentera disken eller vad?
Allt annat funkar som det ska. Bara msn jobbar sig.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Hör med Krister, han har koll på allt här i världen verkar det som 
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Har du felsökt via MSN´s hemsida?
Min MSN fukka sig som fan ett tag...
Ominstallerade ett pargånger utan att dt hjälpte.
Kollade deras hemsida och upptäckte att det saknades en fil..
Plocka hem den och sen dess har det gått utan problem.
Det var windows automatiska uppdateringar som lyckades sabba filen från början...
Min MSN fukka sig som fan ett tag...
Ominstallerade ett pargånger utan att dt hjälpte.
Kollade deras hemsida och upptäckte att det saknades en fil..
Plocka hem den och sen dess har det gått utan problem.
Det var windows automatiska uppdateringar som lyckades sabba filen från början...
Благодаря мутра!