Antonio skrev:<!--quoteo(post=408838:date=1 Jun 2007, 11:37:44:name=xplojt)--><div class='quotetop'>QUOTE(xplojt @ 1 Jun 2007, 11:37:44) [snapback]408838[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Blå crx vtec i haninge runt 18 tiden, såg dej påväg upp på motorvägen söder ut. Har sett dej ett par gånger, din bil ser nästan likadan ut som min skulle vara kul och veta vem du va så man kan glida omkring nåndag
xp
Samma som hade tomt batteri vid ICA Maxi för 45 min sen?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
hahaha kan det ha vart ;P verkar hänga i haninge iaf! vet du vem d e?
silvrig s2000 vid vallåsrondellen i hstad som vid ca. 16.45 tiden blev förbiblåst av en fartdåre (jag) i en mörk BMW 5 serie? regnr började på PEY tror jag...
Såg en mörkgrå s2k på laholmsvägen i halmstad nyss. Den försökte hänga på en motorcykel.. jag brumma på som f-n bredvid men dom såg inte big.. buhu.. regnr X nåt
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
Gul Civic EG6 med ett någorlunda cleant bodykit, ståendes utanför en bilverkstad i Derome (vilket ortsnamn! :snurrig: ), några mil öster om Varberg, längs väg 41. Någon här?
Hans Gleisner, Malmö, medl. #47 || Nu med Honda igen! :-> <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Truly a <!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Hondamentalist<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Nu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/uploads/photo-539.jpg" target="_blank">Accord Tourer 2.4 Executive -03</a>
Tidigare: *Toyota Corolla -02 (ja, alla kan göra misstag....) *Accord 2.2i -92 *<a href="http://host.bip.net/hans.gleisner/pics/civic1.jpg" target="_blank">Civic 1.6i -89</a> <- Skrotad :.-( R.I.P.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
HansG skrev:Gul Civic EG6 med ett någorlunda cleant bodykit, ståendes utanför en bilverkstad i Derome (vilket ortsnamn! :snurrig: ), några mil öster om Varberg, längs väg 41. Någon här?
And1 såld Civic till en kille som bo i Varberg. Måster var Mattias och And1 gamla lambogul EG6.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Rydell skrev:<!--quoteo(post=412303:date=15 Jun 2007, 21:49:00:name=infra)--><div class='quotetop'>CITERA(infra @ 15 Jun 2007, 21:49:00) [snapback]412303[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->såg en riktigt snygg s2000 idag
Har oxå sett den i malmötrakten :whistling: :whatever: :worthy: :drive1:
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag träffade ägarn igår :thumbup: Och han bor på Glueharbor året om :snurrig:
Brukar se ett gäng snygga ctr 07:or i karlstad, någon som känner sig skyldig
Ska se om jag kan ta kort på nästa gång jag ser dom, anser fortfarande att jag ska å titta på en sådan, när jag får cash
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
Hehehe..kul att ses Mattias.Såg att du började blinka med bromsen.Men jag kände inte igen dig direkt.Sen kom jag på att det var du när du låg bredvid mig påväg in i tunneln.
Hoppas det lät bra.Du såg nöjd ut iaf :wohow:
Senast redigerad av *PAPPOUS* den 16 juni 2007, 19:29, redigerad totalt 1 gånger.
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"