Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Se denna reklamtrailern.
Testa gå in på <a href="http://www.rockthepalace.com/" target="_blank">http://www.rockthepalace.com/</a>
Skriv era riktiga uppgifter, ni får ingen spam eller så. Men själva trailern blir grymmare.
Först frågar den efter årtal, sen kommer en skettrailer, tryck skip där för komma till den riktiga.
Skriv era riktiga uppgifter, ni får ingen spam eller så. Men själva trailern blir grymmare.
Först frågar den efter årtal, sen kommer en skettrailer, tryck skip där för komma till den riktiga.
Senast redigerad av Angelicus den 21 december 2007, 11:41, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
-
Tommie Blomqvist
Klart kul
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
va i helvete! haha, hur gick det där till:P
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Det skall ringa i telefonen , gjorde det iallafall för mig.wriid skrev:hehe, jag trodde det skulle ringa i telefonen
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
hahaha fan va kul!
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->073-7133458<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Nu vet jag!!!!!!!
Det var nån jävel som knappade in mitt mobil nummer innan idag, så när det ringde så stod det "okänd" brukar ju annars stå "dolt nummer"
Så jag tänkte, vad fan e detta??
Svarade så började nån snacka med mig hit och dit... så jag lade på.
haha nu trillade poletten ned, btw jävligt cool idé
Det var nån jävel som knappade in mitt mobil nummer innan idag, så när det ringde så stod det "okänd" brukar ju annars stå "dolt nummer"
Så jag tänkte, vad fan e detta??
Svarade så började nån snacka med mig hit och dit... så jag lade på.
haha nu trillade poletten ned, btw jävligt cool idé
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
sommarhydda
Coolt värre 
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
// Björn "Sommarhydda" Wollarz
haha fan va grymmt!!
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
SKITRGRYMT! texten "this page is not avaliable in your country"
vad fan hände med world wide web? har stött på flera såna sidor som inte är okej i finland.
vad fan hände med world wide web? har stött på flera såna sidor som inte är okej i finland.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------