betalar 1818/år, halvförs för min CTR-CW-10.
Trygg-Hansa har vagnskadegarantin. Självrisk 5k. Fick tyvärr utnyttja den, hade lite för bråttom
när jag skulle backa. Bakåtsikten är ju inte den bästa och jag slarvade när jag skulle ut från en infart.
Men inget krångel. Bilen Ditecad och stripad. Inga protester, dom tog rubbet.
Folksam var mycket smidiga med den andra bilen....trots att den var norsk...