Intressekoll, hydrodip.
-
JimmyW92
- Bil: CTR Ep3
- Namn: Jimmy Wännström
Hur går det för er?! 
Har suttit och kollat på typ MyDipKit och Vortex dip för att ba testa lite själv men då dom inte vill skicka aerosol över lite vatten (havet) så går det bort...
Vill ha mittkonsol, dörrhandtag och ramen runt hastighetsmätarn i mechanic/newvegas/kolfiber
Nånting du vill ta på dig? Kanske kostar lite att skicka fram och tillbaka men det får man ju leva med. Kan tänka mig att själv spraya det rött innan jag skickar det 
Har suttit och kollat på typ MyDipKit och Vortex dip för att ba testa lite själv men då dom inte vill skicka aerosol över lite vatten (havet) så går det bort...
Vill ha mittkonsol, dörrhandtag och ramen runt hastighetsmätarn i mechanic/newvegas/kolfiber
Jimmy Wännström
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
Kramfors förort!
Honda CTR EP3 2002
Saab 1.8t 9-3
- EMP
- Bil: Honda
- Namn: Gustav eBay Karlsson
Det går la fint! Vi har fått vårt nyproducerade kar och igår lämnades det in för galvanisering, räknar med att få tillbaka det på fredag, sen ska vi bygga lite styr runt det med temperaturkontroll samt ytrening men SEN! Sen är det färdigt. xDJimmyW92 skrev:Hur går det för er?!
Vill ha mittkonsol, dörrhandtag och ramen runt hastighetsmätarn i mechanic/newvegas/kolfiberNånting du vill ta på dig? Kanske kostar lite att skicka fram och tillbaka men det får man ju leva med. Kan tänka mig att själv spraya det rött innan jag skickar det
Karet är 1200x600.
Och ja det skulle vi kunna ta på oss, när vi fått i ordning allt.
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
- Mikael_Andersson
- Bil: Honda Civic EG
- Namn: Mikael Andersson
Hur går det med dippningen? 
Blev lite nyfiken på att göra ventilkåpa, klarar dippningen värme så bra?
Vet ni var gränsen går med temp? Kan man dippa grenröret?
Blev lite nyfiken på att göra ventilkåpa, klarar dippningen värme så bra?
Vet ni var gränsen går med temp? Kan man dippa grenröret?