Theo är VÄLDIGT arg, f*king idioter!!

För Topics som ej är motorrelaterade
Theo
Kontakt:

Ja då var det Theos tur inatt att bli bestulen, tog min Cd-spelare.
Hade kört upp en fet mejsel eller nåt under handtaget så nu är där ett fett hål.
Inte nog med det så hade en polare på gatan också blivit av med sin CD, efter dom var klara här i vår by (sövestad) så har dom kört vidare till en annan by (hedeskoga) ca 8km härifrån och gjort likadant i nästan HELA den byn.. två kompisar även där som blivit av med sina Cd-spelare även dom. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]

Jag hade iofs tur för jag hade steg och baslåda i bilen till ett värde av 5500kr som de ej tog, polarens granne hade haft 3000 euro i bilen som de ej heller hittat.

Asså jag blir så sjukt lack på detta, varöfr kan man inte få ha sina saker ifred????
Får jag reda på vem det är så kan jag lova att de lever inte länge till!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]

Men är det någon som hör något eller ser nån av följande spelare så hör av er till: 070-5774028.

Min var en Pioneer DEH-5530R
Två av polarna hade också Pioneer av billigare modeller.
Den sista vet jag ej då det var i hans jobb-bil.

Med Irriterade Hälsningar Theo
<span style='font-family:Courier'>André "Theo" Andersson</span>

Ystad
Användarvisningsbild
Jonny
HPC Guld Medlem
Namn: Jonny Lakemountain
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

tråkigt å höra...

tantens förarruta blev inslagen inatt... inget stulet dock, men riktigt onödigt iaf..
å natten till förra onsdagen innan vi gävlepojkar drog ner mot mantorp så va de på min bil, men de fick inte upp låset.. de hade även brutit under handtaget

hoppas man får tag på dem......
Honda Civic Type R -15
Rallan

Trist o höra.. Vet hur de känns..

Lär va samma liga som va o rensa här i nybrostrand o någon/några byar till i mitten av mars.. Då va de väl en 30 bilar som blev drabbade..
De pratades om nån belgisk bil som synts till i samband med inbrotten då.. Men vet ej om de e sanning...

//Rasmus
Senast redigerad av Rallan den 12 maj 2005, 17:37, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='font-family:Optima'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Rasmus Andersson[/b] </span></span>
Skåne/Ystad
Civic VEi -93
CRX VT -91-->såld
CRX -89-->såld
Olof
Kontakt:

Är det verkligen en sån jävla marknad för begagnade bilstereos? Har själv haft inbrott i bilen då de snodde en skruttig JVC CD-spelare, som inte kan varit värd mer en 500 spänn, men de gjorde skador för 10.000.
<span style='color:#555555'>[b]Olof Åsberg[/b]
Honda Jazz -05

HPC Member #776
Södermalm, Stockholm, Sverige</span>

------------------
Honda Civic Type-R -03
Honda Civic Coupé -95
Honda Legend -89
Honda Civic 1.6i 3D -89
esset
Namn: Johan Strömqvist
Kontakt:

Troligtvis småtjuvar, kanske missbrukare som behöver något för stålar till dagens fix.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
david-o

Förmodligen säljs väl inte grejerna i sverige heller utan skeppas över till öststaterna där folk har lite sämre levnadsstandard.
Enda stället jag kan tänka mig att man kan tjäna lite pengar på det.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Skriv svar