Mat

För Topics som ej är motorrelaterade
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

17 maj 2006, 18:46

Ecci behöver gå upp i vikt.. min kost räcker inte till..

äter normalt:
frukost - rågmackor med ost + frukt
mellanmål - 2 äpplen
lunch - tja, vad lunchrestaurangen bjuder på, o så mycket som möjligt, ca 700 gram
mellanmål - måltidsersättare m 50/50 kolhydrater o proteiner
efter träning - Snabbsnabba kolhydrat dominerad proteindrink
Middag - så mycket jag får i mej 600-800 gram brukar jag få i mej
kvällsmat - nåra rågmackor igen eller om jag har nåt annat gott
nattmat - proteindrink, bara långsamma proteiner till natten

ÄNDÅ har min fettprocent droppat under 4% nu... o det är inte så bra... måst seriöst få upp min vikt typ 5 kg i fett åtminståne. Nån föreslog att dricka olivolja. det låter rätt.. ogott :S

utöver det jag skrev knaprar jag jämt på nåt, käkar godis, bryr mej inte mycket om fetter o sånt även om jag gärna undviker mättad fetter o läsk. dricker en hel del vatten med och käkar vitaminer/mineraler o sånt (modell mycket starkare än vanliga multitabs) och modell skitstora omega3 tabletter.

har bmi på 19,7 så vikten är jag väl inte missnöjd med.. bara fettet...

vet att det finns riktiga träningsfreak som kan sånhärnt här <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
stiivN
Användare
Användare
Namn: Stefan Karlsson

17 maj 2006, 19:15

För att gå upp i fett ska du inte äta något onyttigt i stora mängder. Det sätter sig fel (hjärtat), det leder till sämre kondis och större risk för diabetes.

Gå upp nyttigt. Okej, lite godis på helgen och läsk då och då skadar ju inte så. Men att äta något i stora mängder som itne är nyttigt för att gå upp i fett är verkligen inget man ska.

Vad är det för proteindryck du kör med? Whey eller gainers? Om du vill gå upp i fett så ska du ju ha gainers istället för Whey 80 and so on.
Stefan Karlsson
Tricid
Wannabe
Wannabe

17 maj 2006, 19:17

hehe 4% de är inte dåligt de är nästan tävlingsprocenthalt:D

tränar du ofta? och HUR tränar du och VAD tränar du? tränar du ofta ska du ju som du säkert vet få i dig ca 2gram protein/kroppskg. de kan du gärna fortsätta och sätta i dig kan aldrig få för mycket protein:D jag skulle inte rekommendera dig till några konditions ansträngande övningar såsom springa/cykla/powerwalk/crosstrainer/rodd osv då det är cardio/fett träning, gå ist bara in på gym om du vill fortsätta träna. ett annat sätt är att bara äta hela tiden och då snackar vi hela tiden STORA mål och gärna sånt man bara äter när man är på väg hem från krogen, pommes frites/kebab/pizza osv om du äter det 1-2 ggr/dag (DYRT!!!!) så kommer du att snabbt gå upp i vikt speciellt om du inte tränar under den tiden. de hela handlar om att äta mer kolhydrater och fett än vad du gör av med, om du inte tränar brukar en normal kille göra av med ca 2500 kcal/dag och en som tränar mycket runt 4000-5000 kcal. så om du fortsätter äta som du gör kan du kanske lägga till något mål mackor eller nått i den stilen å inte träna på två veckor så kommer du nog gå upp lite iaf.
du kan ju iofs vara en sån person som har en sjuk ämnesomsättning och av den anledningen inte kan gå upp i vikt. då får du köpa en massa gain weight pulver.
ska dra å träna själv nu så nu får jag sluta....fråga gärna mer om du vill.

//emanuel
Emanuel Larsson
M-G
Wannabe
Wannabe

17 maj 2006, 19:46

Det jag gjorde för o öka i vikt va o käka som en häst allt jag fick tag i.

käkade pizza 5 ggr i veckan sen massa annat skit, tryckte i mig proteiner o allt skit oxå.

va typ cp smal o vägde 57-60kg alltid, sen börja jag träna som fan o käkade allt skit.
gick upp till 75kg rätt fort.
va på 81kg som mest.

sen börja jag jobba skift och gick ner till 70kg på 6 månader typ.
hehe ska börja träna nu igen så kommer vell öka en del då.

Men att öka i fett kan va svårt ibland, men har man haft lite fett en gång e det inte svårt o få tebax d=)
Michael Grönberg
Helsingborg

R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
TheSilencer
Användare
Användare

17 maj 2006, 20:32

Du äter rätt ofta vilket är mycket bra. Se till så att du får i dig proteinrika grejer minst var tredje timme som du är vaken. Ät alltid keso eller liknande kvällsprotein innan du lägger dig, eller så sent som du brukar äta mat. Det innehåller långsamma proteiner som kroppen kan leva på under natten.
Såg att du redan gjorde det, men det finns billigare saker än pulver.

Styrketräna i måttlig mängd och undvik längre promenader tidigt på morgonen. Kondition kan du träna, det bränner inga vidare fettmängder. Det är dom långa passen (tex promenad längre än 45 min) som bränner fett.

Ät för guds skull inte (!) en massa skräpmat i tron om att du lägger på dig av det. Visst, du lägger säkert på dig lättare, men (stort men) det kan vara som så att du har en hög ämnesomsättning i kombination med små fettceller. Då kan du få problem med hjärta, kärl osv. Eller problem och problem, det är inte bra för kroppen och kan komma ikapp dig vid högre ålder.

Mitt sista tips, läs läs och läs innan du gör något som du "tror" är bra eller som "låter" bra. Det är din kropp och det är den enda du har, stoppa inte i den en massa dåliga saker. Skulle du hälla gammal olja i den sista Hondamotorn som var kvar här i världen?

Kolla på <a href='http://www.halso.info/' target='_blank'>http://www.halso.info/</a> där finns det en massa i ämnet.

Edit: kom på en sak till, skit i allt godis. Ät nötter av olika sorter istället. Det finns massa olika nötter som är sååå mycket godare än godiset du hittar i hyllan på macken, godisbutiken eller liknande. Bara du inte är nötallergiker så.
Senast redigerad av 1 TheSilencer, redigerad totalt 17 gånger.
[i]"Asfalterat? Här i Värmland kallar vi allt grusväg."[/i]

<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->//Johan Mossfeldt
Medlemsnr 1569<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Malakai
Wannabe
Wannabe

17 maj 2006, 21:13

tips: Köp en stor burk GAINER med mycket kolhydrater i!!! Ta de till frukost lunch och kväll så kommer du lägga på dej + mycket mat (inte pizza o sån skit)

Allt handlar om att få i sig mer energi än man gör åt. ALLA kan gå upp i vikt de handlar bara om att ÄTA ÄTA ÄTA. Inte onyttigt mat utan vanlig husmanskost tex. .

Fan ligger du på 4% måste du va jävligt fiberig!!!
Senast redigerad av 1 Malakai, redigerad totalt 18 gånger.
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

17 maj 2006, 21:19

jess, jag är medveten om att man inte ska äta skräpmat då det är fel sorts fetter jag får i mej. och äter heller inte mycket skräpmat, äter heller inte mycket godis och dricker väldigt sällan läsk. o äter absolut inte lightprodukter som förövrigt skapar ett fiktivt sockerberoende så det ska man ge fan i iallafall.

brukar käka cashewnötter istället för godis framför tvn, eller fast morötter eller gurkor. tycker det är godare faktiskt. men chokladen släpper jag aldrig! hehe..

jag tränar styrketräning 2 ggr i veckan,korta pass på ca 1 timme - 1½ timme. men väldigt intensiva enligt Max OT principen jag läste om för ett tag sen o prövade. fortsatte iomed att den gett mej de resultat jag velat ha i muskelväg. sen tränar jag boxning 2 ggr i veckan med. och då o då simmar jag 1 gång. om jag känner för. men det är inte så mycket, simmar typ 1 km då, så det är itne så hård träning. o i normala livet lyfter jag tungt och går runt konstant på jobbet samt att jag springer mycket i trappor, o jag kan inte gå i trappor, blir så uttråkad så jag springer istället <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

utöver det har jag en EXTREMT snabb ämnesomsättning och har under det senaste året pendlat mellan 5 och 7% kroppsfett.. men när maskinen säger att jag ligger utanför mätområdet som är lägst 4% så börjar det bli lite väl lite tycker jag.

tack silencer för sidan, ska kika lite. Min kost tror jag inte det är fel på annars, får i mej massor med proteiner och kolhydrater det är bara fettet jag får i mej för lite av, det gäller bara att lista ut vad som innehåller -mycket- bra fett <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

har alltid varit tunn, vägde 58 kg innan jag började träna ordentligt, o pendlar just nu mellan 71-68 kg. så det är ju inte vikten egentligen jag vill gå upp i, utan fetthalten.

det coola med att va tunn är att man är rätt rippad <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
------------------------
------------------------
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

17 maj 2006, 21:24

ånej malakai, en spännistråd! <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Malakai
Wannabe
Wannabe

17 maj 2006, 21:27

<!--QuoteBegin-EcciBaka+17 May 2006, 20:24:04--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 17 May 2006, 20:24:04)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ånej malakai, en spännistråd! <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]285195[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

hahaha <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->

hur mäter du fettprocent? Våg som mäter ut de?
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
TheSilencer
Användare
Användare

17 maj 2006, 21:33

Hur länge har du kört på det sätt du skrev i senaste inlägget? Med både kosten och träningen alltså.

<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->//Johan Mossfeldt
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

17 maj 2006, 21:34

Jag mäter med en sån grunka som man fyller i vikt, längt, ålder och kön håller i händerna o sträcker ut armarna rakt ut sådär. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> vet inte va de heter.

Kan ju inte va sämre <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo--> jag är ingen stor kille men har nått dit jag velat med kroppen så jag är nöjd <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->

[attachmentid=18597]

this thread has officially gone gaygay gay!

jag vet att ni vill.
------------------------
------------------------
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

17 maj 2006, 21:36

Silencer: ett år typ, före det gymmade jag o simmade jag bara. 5 ggr tot i veckan. har inte som mål att bli stor heller. rätt nöjd som det är, bara fettet som är lite lågt som sagt.
------------------------
------------------------
Malakai
Wannabe
Wannabe

17 maj 2006, 21:45

tror inte du ligger på 4% men mycket har du inte! 4% tror ja är skadligt för organ som lever osv..

Mätmetoden du använder är inte så exakt, de ger endast ett humm. Den mäter bara överkroppen arm till arm. tjocklek på hud i händerna osv tar den inte hänsyn till. Calipermätning är isf mycket mer exakt, eller när man ligger i ett sånt där ägg med vatten i.

Ja tycker du har grym sommarform, inte behövs de mer fett där.. forsätt träna på bara <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Lite lik Brad pitt till kroppen <!--emo&:huh:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/huh.gif[/img]<!--endemo-->
Tricid
Wannabe
Wannabe

17 maj 2006, 21:52

du har en bra kropp, finns ingen anledning till att gå upp mer i fett nu när det är sommar, ta det till hösten. kör stenhårt på gymmet å ät bra mat så du behåller din fetthalt, då blir det ligga av <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->

Emanuel
Emanuel Larsson
EcciBaka
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

17 maj 2006, 21:52

Vad är calipermätning? Ägg med vatten? vaeee?

HA jag har ju alltid sagt det, jag har fan samma benbyggnad så jag KAN se ut som brad pit om jag jobbar på det. <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo--> o brad pit är snygg, hur gayass det än gör mej <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> *selfesteem up 15 points*

okay, hummet visade error flera gånger i rad iaf så det är inte mycket hehe. när jag gjorde ultraljud (nej era lustikurrar, e inte gravid <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo--> ) så trilla läkarna nästan av stolen hur lite fett jag hade.
------------------------
------------------------
Malakai
Wannabe
Wannabe

17 maj 2006, 21:58

caliper = Man mäter underhudsfettet på vissa ställen med en stor tång typ. (kostar typ 50kr o göra på alla gym)
Ägg med vatten = man ligger i vatten som skickar ut el mot kroppen och på så vis känner av fettprocenten över hela kroppen (mest exakt men rätt ovanlig)
TheSilencer
Användare
Användare

17 maj 2006, 22:41

Om jag vore dig så skulle jag fortsätta att köra på det vis du gör. Du har en bra tränad kropp, äter rätt och framför allt så är du medveten om vad som är hälsosamt och inte. Absolut inget fel med det.
Kanske kan du träna bröst med lite mer variation, och lite mer på axlar. Dä jäklars!
Vill du slippa oroa dig så boka tid hos en riktig kost- och träningsrådgivare. Alternativt komplettera med en hälsoundersökning.
Men för mer tips och råd, bra tips och råd, så posta en helkroppsbild (iförd kallingar endast, hehe) och beskriv din situation för killarna och tjejerna på http://www.halso.info dom sitter på mycket kunskap.

Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 5 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

17 maj 2006, 22:53

Gå inte upp i vikt, du får bara diabetes, tro mig jag vet.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
JG
Användare
Användare
Kontakt:

18 maj 2006, 00:41

<!--QuoteBegin-stiivN+17 May 2006, 19:15:48--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 17 May 2006, 19:15:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
Vad är det för proteindryck du kör med? Whey eller gainers? Om du vill gå upp i fett så ska du ju ha gainers istället för Whey 80 and so on.
[right][snapback]285129[/snapback][/right]

whey80 och whey100 är proteintillskott som bla gymgrisen säljer, olika % ren protein.

gainers är en helt annan sak, där är visserligen lite protein i det med väldigt mkt kolhydrater.
det är bra om man ska gå upp i vikt.
att överdosera gainers kan funka. en stor shaker efter varje måltid, då när du ätit dig riktigt mätt, ska va så att du nästan spyr när du dricker gainern.

minst 3st stora shakers om dagen.
men i ditt fall så är det fel på din ämnesomsättning, fortsätter du som du gör, kommer du att bli smällfet eller få stora besvär med hälsan när du blir äldre.
kolhydrater går du upp i vikt på. Pasta, bröd mm.

dom grejjerna som beatnik tipsar om fungerar ju, men det är långt från lagligt och inget som rekomenderas.
och på ett allmänt bilforum så tycker inte jag att det ska få förekomma ngt snack om droger eller liknande. Det passar inte riktigt in och det tror jag dom flesta här håller med om.
Johan Grönberg

Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 07:42

Kan någon radera Beatniks inlägg, onödiga inlägg samt olagliga preperat som vi inte borde snacka om.
Stefan Karlsson
wriid
Användare
Användare
Namn: Johnny Åkerlind

18 maj 2006, 09:53

Beatnik: det var inte doping han frågade efter... Dessutom lägger man bara på sig vätska samt lite muskler och det var väl inte det han ville???
Plus att det är olagligt!

Jag säger som många andra, käka mer ganiers. Star nutrition har gainers som är grymt bra för viktökning. Att gå upp i vikt är inga problem kan jag lova. Du äter bara för bra för att gå upp i vikt! Käka typ 3-5dl gainerpulver blandat med önskad mängd mjölk en timma innnan du gå och nannar så springer du garanterat upp i vikt.

Sen ett påpekande.. käka aldrig (!) frukt med mat! försämrar matsmältningen och förbräniningen. Ska ni käka frukt så käka enbart frukt och inge annat.
[b]Medlem #1535[/b]
BEATNIK
Wannabe
Wannabe

18 maj 2006, 10:33

Det va menat som ett litet skämt. Sorry ifall nån tog åt sig.'
Klart man inte ska snacka om "olaglia" prep.
ganska dumt egentligen för det e mediciner precis som alvedon och alla andra "lagliga" mediciner.Saken e ju att det missbrukas och därav alla bieffekter och resten av skiten. Det används oftast för behandling av benskörhet,låga testo värden osv beroende vilket prep som används.
men men får man inte skriva om "olagliga " prep så. Det e olagligt att köra för fort oxå men det snackas det om.. och läggs upp filmer med bevis om att föraren kör för fort. det e ju accepterat.
Tittar folk på det å säger å fan va bilen går å bla bla bla....kör fort på bana om ni ska köra fort då e det iaf LAGLIGT.

om vi nu ska snacka lagliga saker.....moral kärring
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Papa Mangas
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 10:35

<!--QuoteBegin-BEATNIK+18 May 2006, 10:33:34--><div class='quotetop'>QUOTE(BEATNIK @ 18 May 2006, 10:33:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det va menat som ett litet skämt. Sorry ifall nån tog åt sig.'
Klart man inte ska snacka om "olaglia" prep.
ganska dumt egentligen för det e mediciner precis som alvedon och alla andra "lagliga" mediciner.Saken e ju att det missbrukas och därav alla bieffekter och resten av skiten. Det används oftast för behandling av benskörhet,låga testo värden osv beroende vilket prep som används.
men men får man inte skriva om "olagliga " prep så. Det e olagligt att köra för fort oxå men det snackas det om.. och läggs upp filmer med bevis om att föraren kör för fort. det e ju accepterat.
Tittar folk på det å säger å fan va bilen går å bla bla bla....kör fort på bana om ni ska köra fort då e det iaf LAGLIGT.

om vi nu ska snacka lagliga saker.....moral kärring
[right][snapback]285380[/snapback][/right]

Ja men gå till flashback forumet då om du vill snacka om sådant skit, vi bryr oss inte. Det är ett bilforum först och främst !
Stefan Karlsson
BEATNIK
Wannabe
Wannabe

18 maj 2006, 10:35

<!--QuoteBegin-JG+18 May 2006, 00:41:25--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 18 May 2006, 00:41:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+17 May 2006, 19:15:48--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 17 May 2006, 19:15:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
[right][snapback]285129[/snapback][/right]

whey80 och whey100 är proteintillskott som bla gymgrisen säljer, olika % ren protein.

gainers är en helt annan sak, där är visserligen lite protein i det med väldigt mkt kolhydrater.
det är bra om man ska gå upp i vikt.
att överdosera gainers kan funka. en stor shaker efter varje måltid, då när du ätit dig riktigt mätt, ska va så att du nästan spyr när du dricker gainern.

minst 3st stora shakers om dagen.
men i ditt fall så är det fel på din ämnesomsättning, fortsätter du som du gör, kommer du att bli smällfet eller få stora besvär med hälsan när du blir äldre.
kolhydrater går du upp i vikt på. Pasta, bröd mm.

dom grejjerna som beatnik tipsar om fungerar ju, men det är långt från lagligt och inget som rekomenderas.
och på ett allmänt bilforum så tycker inte jag att det ska få förekomma ngt snack om droger eller liknande. Det passar inte riktigt in och det tror jag dom flesta här håller med om.
[right][snapback]285309[/snapback][/right]

tycker inte heller man ska snacka om droger...men det va inga droger!+att det va ett skämt.
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Papa Mangas
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 10:54

Nähe, om inte anabola steorider är en form av drog, vad anser du det är ? Vitaminer?
Senast redigerad av 1 stiivN, redigerad totalt 18 gånger.
Stefan Karlsson
BEATNIK
Wannabe
Wannabe

18 maj 2006, 11:11

<!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 10:54:54--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 10:54:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nähe, om inte anabola steorider är en form av drog, vad anser du det är ? Vitaminer?
[right][snapback]285390[/snapback][/right]

jag orkar inte diskutera det med dig lr någon annan som inte har kunskap. som sagt vi skulle ju inte prata om detta på forumet . slut

Papa Mangas
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 11:21

<!--QuoteBegin-BEATNIK+18 May 2006, 11:11:45--><div class='quotetop'>QUOTE(BEATNIK @ 18 May 2006, 11:11:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 10:54:54--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 10:54:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nähe, om inte anabola steorider är en form av drog, vad anser du det är ? Vitaminer?

jag orkar inte diskutera det med dig lr någon annan som inte har kunskap. som sagt vi skulle ju inte prata om detta på forumet . slut
[right][snapback]285399[/snapback][/right]

Haha, jaja 80% av dom som tar det får oftas återfall för det därför anser jag det som en form av drog.

------

Ecci, nvm fick fel uppfattning av den jag ville tipsa om <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> Men gainers borde vara the shit för dig att ta !
Senast redigerad av 1 stiivN, redigerad totalt 18 gånger.
Stefan Karlsson
wriid
Användare
Användare
Namn: Johnny Åkerlind

18 maj 2006, 11:38

<!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 11:21:47--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 11:21:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-BEATNIK+18 May 2006, 11:11:45--><div class='quotetop'>QUOTE(BEATNIK @ 18 May 2006, 11:11:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 10:54:54--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 10:54:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nähe, om inte anabola steorider är en form av drog, vad anser du det är ? Vitaminer?

Haha, jaja 80% av dom som tar det får oftas återfall för det därför anser jag det som en form av drog.
[right][snapback]285404[/snapback][/right]

OT: men skulle vara intressant att veta vart du fick dem siffrorna ifrån?
[b]Medlem #1535[/b]
stiivN
Användare
Användare

18 maj 2006, 11:41

<!--QuoteBegin-wriid+18 May 2006, 11:38:21--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 18 May 2006, 11:38:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 11:21:47--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 11:21:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-BEATNIK+18 May 2006, 11:11:45--><div class='quotetop'>QUOTE(BEATNIK @ 18 May 2006, 11:11:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+18 May 2006, 10:54:54--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 18 May 2006, 10:54:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nähe, om inte anabola steorider är en form av drog, vad anser du det är ? Vitaminer?

[right][snapback]285404[/snapback][/right]

OT: men skulle vara intressant att veta vart du fick dem siffrorna ifrån?
[right][snapback]285408[/snapback][/right]

Av polare som har gjort/gör det. Känner runt 10st som har varit där och jag kan lätt säga att 8st av dom har gått tillbaks en kur eller så har dom sagt att dom ska. Såklart är det inte så med alla men av dom jag har snackat med så säger dom att återfall är likalätt att få med steroider som med droger. Många personer har fördålig självdiciplin för att träna neutralt.
Stefan Karlsson
Krister
Användare
Användare

18 maj 2006, 11:42

Siffror och egen uppfattning spelar egentligen ingen roll då Anabola Steroider är drogklassat.
Sen får alla som propagerar annorlunda tycka vad de vill. Finns de som förespråkar marijuana också...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Skriv svar