Mobiltelefon vilken ska man ha?

För Topics som ej är motorrelaterade
Andreas79
Inlägg: 2446
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad

Henka skrev:Själv står jag och väljer mellan W850 och W880.
Skulle vara tacksam om nån kunde lista för och nakdelar mellan modellerna och då inte estetiskt utan ur ett mer funktionellt perspektiv.
Nackdelar W850i som jag upplevde den & jämförelse med W880i.
- Dålig belysning på knappsatsen
- Långsammare i menyerna än W880
- Väger en del jämfört med w880 och är betydligt tjockare
- Jag fick knappt ner den ens i jeansfickan knappt på grund av tjockleken
på telefonen.. men det får jag utan som helst problem med W880.)


Fördelar med W850i som inte W880i har. Sen e frågan om du behöver detta:
- Fotolampa finns
- Radio finns

Men det är absolut inget jag saknar på W880i däremot.


Har inte upptäckt några nackdelar med W880i.
Mycket bra belysning i knappsatsen på denna telefon :thumbup:
Och snabb i menyerna...
Senast redigerad av Andreas79 den 3 mars 2007, 00:05, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Användarvisningsbild
Dani
Inlägg: 4264
Blev medlem: 26 april 2004, 11:03
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Ort: Borås
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Andreas79 skrev:<!--quoteo(post=380702:date=2 Mar 2007, 23:52:11:name=Henka)--><div class='quotetop'>CITERA(Henka @ 2 Mar 2007, 23:52:11) [snapback]380702[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Själv står jag och väljer mellan W850 och W880.
Skulle vara tacksam om nån kunde lista för och nakdelar mellan modellerna och då inte estetiskt utan ur ett mer funktionellt perspektiv.
Fördelar med W850i som inte W880i har:
- Fotolampa finns
- Radio finns

Har inte upptäckt några nackdelar med W880i.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Host :D

En fråga då brors, jiddrar luckan genom att glappa o greja o keffa eller e den cok nice?
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Andreas79
Inlägg: 2446
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad

Dani skrev:<!--quoteo(post=380708:date=3 Mar 2007, 00:01:12:name=Andreas79)--><div class='quotetop'>CITERA(Andreas79 @ 3 Mar 2007, 00:01:12) [snapback]380708[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=380702:date=2 Mar 2007, 23:52:11:name=Henka)--><div class='quotetop'>CITERA(Henka @ 2 Mar 2007, 23:52:11) [snapback]380702[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Själv står jag och väljer mellan W850 och W880.
Skulle vara tacksam om nån kunde lista för och nakdelar mellan modellerna och då inte estetiskt utan ur ett mer funktionellt perspektiv.
Fördelar med W850i som inte W880i har:
- Fotolampa finns
- Radio finns

Har inte upptäckt några nackdelar med W880i.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Host :D

En fråga då brors, jiddrar luckan genom att glappa o greja o keffa eller e den cok nice?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->


Min skjutlucka fungerade bra iallafall.. inget glapp på den W850 jag ägde iaf.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
ironm
Inlägg: 0
Blev medlem: 26 april 2004, 19:53
Ort: Stockholm
Kontakt:

PatrikGBG skrev:supernöjd, förutom att SE folket inte kan tänka på användarvänliga knappsatser!
Eller bra mjukvaror för den delen..
Krister skrev:Antar att det finns några här som kör med abbonnemang från 3... hur tycker ni att det funkar? (Gärna stockholm men även resten av landet)
Själv har jag alltid varit väldigt kritisk till de med deras nät som funkar sådär men nu har jag inte hört något på några månader och känner då att det kan ju bero på att ingen klagar längre... för nu med deras x-series så är prisläget och tjänsterna riktigt intressanta i alla fall men det skall ju funka också.
Nu jobbar jag på 3 Business.. Så mitt inlägg får du väl ta som du själv vill..

Jag personligen har aldrig upplevt problem med 3 som operatör, inte ens då jag åkte tåg/buss upp till norrland.. Full täckning hela tiden..
Och om jag en dag slutar på 3 så kommer jag beställa ett abonnemang direkt.

I övrigt vill jag inte kommentera så mycket.. Vår svarstid för företagskunder, servicenivå o.s.v jämfört med andra operatörer..
Jag vill inte smutskasta de andra operatörerna.
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
<span style='color:blue'>_____________________________</span>

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Henka
Inlägg: 73
Blev medlem: 26 juli 2004, 23:28

Tack Andreas för det utförliga svaret.
Lutar åt att det blir en W880 då den inte var allt för dyr heller.

Nån som vet om det är samma kontakt/laddare som på W800?
[b]<span style='color:red'>Henrik Reidemar</span>[/b]
<span style='color:red'>Uppland/Enköping
Medlems n.r 895
Civic ESI Sedan -94
[i]N/A trimmad 168hk[/i]
</span>
PatrikGBG
Inlägg: 702
Blev medlem: 12 juni 2004, 19:43
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson
Ort: Svankällan

Dani du vet ju hur nöjd jag va me min Nokia, men 850i är mkt mkt bättre, förutom kalender o såna grejjer...kalandern e jättebra för o va en SE men Nokian va bättre tycker jag!

ganska lika kalendrar dock!

den glappar INGENTING om man jämför med Nokian...

ps. Vit är den enda! svart e fult
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
mattemaz
Inlägg: 45
Blev medlem: 23 augusti 2004, 00:54
Ort: Alingsås

Mem dem vita kan man väl bara köpa med tre eller?
har sökt om den vita men hittar bara den med tre och det vill man inte ha....
Civic Sedan VTI -92 till salu..
Mattias Olofsson
Alingsås
<a href="http://www.garaget.org/?car=3994" target="_blank">Garaget</a>
Koxen
Inlägg: 566
Blev medlem: 26 april 2004, 00:58
Ort: Stenungsund

Just nu fattar jag inte vad Nokia håller på med. Fullt av ungar i fabrikerna eller? pisskvalite, mjukvaran är ju nintendo på 80 talet och ologisk så jag vill ta livet av mig. vägrar sälja nokia numera för det blir retur/reklamation på det mesta ändå.
Titta på N73 som skulle vara så himla seriös, visst dom fixade i en bra lins och display men är det meningen att man ska navigera med stumpen på framsidan eller pilla skit under naglarna?
Har väll inte sett ett enda exemplar där den sitter bra och det är helt omöjligt att navigera.
<!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Kör:
Toyota Chaser Tourer
Skyline R32 GT<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> ò_ó
Civic ESi <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->♥<!--colorc--></span><!--/colorc-->


-------------<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Ironm: Jo att du hade full teckning och att kundservicen svarar snabbt spelar tyvärr väldigt liten roll... det som gäller är att den inte bryter samtalen när den färdas mellan masterna (vilket de tydligen fortfarande gör i viss mån) och att de inte bryter samtal av nån annan anledning heller.
Som sagt, jag är intresserad av den affärsmodell som ni har men jag har mina tvivel och då är det inte så skoj att signa upp sig på minst ett år... och nu när vi skall köpa en macbook hem så är det inte lika viktigt med integrationen med windows men den skall ändå kunna synca kalender och kontakter.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Användarvisningsbild
gnagis
Inlägg: 947
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:29
Bil: Civic X
Namn: Daniel Svensson
Ort: Karlstad
Been thanked: 6 times
Kontakt:

tänk att så många användare fortfarande är blinda till windows mobile och dess överlägsenhet...
btw.. den so vill ha en "iphone" idag kan ju alltid skaffa en windows mobile ;)

så här är min just nu:
<a href="" target="_blank">
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
Användarvisningsbild
insigma
Inlägg: 748
Blev medlem: 26 april 2004, 21:21
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark
Ort: Sundbyberg

Krister skrev:Ironm: Jo att du hade full teckning och att kundservicen svarar snabbt spelar tyvärr väldigt liten roll... det som gäller är att den inte bryter samtalen när den färdas mellan masterna (vilket de tydligen fortfarande gör i viss mån) och att de inte bryter samtal av nån annan anledning heller.
Som sagt, jag är intresserad av den affärsmodell som ni har men jag har mina tvivel och då är det inte så skoj att signa upp sig på minst ett år... och nu när vi skall köpa en macbook hem så är det inte lika viktigt med integrationen med windows men den skall ändå kunna synca kalender och kontakter.
Aldrig något som jag märkt de senaste 2 åren. dock hade mobil någon mätning där comviq och telia bröt fler samtal än vad tre gjorde.. detta var dock 2005 eller nått liknande.
men jag jobbar på 3s Abonnemangsavdelning. så därför har jag avvaktat och inte viljat uttala mig om något, lättare att bilda uppfattning av andra utanför företaget.
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
Charly
Inlägg: 128
Blev medlem: 26 april 2004, 09:03
Ort: Göteborg

gnagis skrev:tänk att så många användare fortfarande är blinda till windows mobile och dess överlägsenhet...
btw.. den so vill ha en "iphone" idag kan ju alltid skaffa en windows mobile ;)

så här är min just nu:
<a href="" target="_blank">
This video is no longer available due to a copyright claim by Apple, Inc.
Medlem 427
Malakai
Inlägg: 39
Blev medlem: 13 januari 2006, 21:16
Ort: Borås

ang. w880 som ja köpte häromdagen..
vad är symbolen som dyker upp bredvid sändnings staplarna i vänstra hörnet? ser ut som en fyrkant med 3 ringar i typ? ja har tele2comviq smart så kör inte 3g.
Senast redigerad av Malakai den 7 mars 2007, 22:00, redigerad totalt 1 gånger.
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Andreas79
Inlägg: 2446
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad

Malakai det betyder följande (om det är denna symbolen du syftar på) så står det i din manual:

Bild
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
stiivN
Inlägg: 254
Blev medlem: 27 april 2004, 23:37
Namn: Stefan Karlsson
Ort: Helsingborg

Om ni använder 2G bara så glöm inte stänga av 3G sökningen den gör hela tiden.
Stefan Karlsson
Malakai
Inlägg: 39
Blev medlem: 13 januari 2006, 21:16
Ort: Borås

oki hitta inte de i instruktionsboken. tack ska ni ha
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Andreas79
Inlägg: 2446
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad

Lugnt. Varsågod
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Diablo
Inlägg: 32
Blev medlem: 29 april 2004, 08:18

helvete tappade min qtek s100 i backen idag, utomhus och i spöregn med en jävla massa vatten på backen! den dog direkt

jag som hadde tänkt vänta på nya IPhone, men så länge klarar jag mig inte utan! frågan är vad man ska köpa idag? någon motsvarande HTC, nån som har koll på deras mobiler idag?
Användarvisningsbild
insigma
Inlägg: 748
Blev medlem: 26 april 2004, 21:21
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark
Ort: Sundbyberg

HTC TyTN ?
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
boltis
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 maj 2004, 22:59
Ort: Hjärnarp, Ängelholm
Kontakt:

Nu är det snart dags att förlänga sitt abonnemang på tre hade jag tänkt. Jag är nöjd med hur det har fungerat hittils så det är inte lönt att att någon förklarar för mig hur dåliga personen i fråga tycker att dom är.

Nåväl, som det är nu, lutar det väl åt Nokias N73, men har lite halvsvårt att bestämma mig. SE 888i känns inte aktuell då tjejen har den.

Jag vet att där är några grabbar här som jobbar för 3, någon insideinformation om någon ruggigt bra telefon som är på ingång i sortimentet? Bara så att man inte beställer en ny o sen två dagar senare kommer en trevligare mobil för samma pengar ;) Den 21:a är det dags f.ö.

Mvh
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket

http://www.boltis.se
Användarvisningsbild
insigma
Inlägg: 748
Blev medlem: 26 april 2004, 21:21
Bil: FK2R 2016
Namn: FredrikLidmark
Ort: Sundbyberg

jag jobbar ju där :) N95 är ju skön ska köpa en sån själv :) sen kommer det flertalet andra telefoner mot mitten på sommaren.. men mobiler kommer det alltid ut..
Civic FK2 Type-R -2016 #2616
Tidigare: ED9 -88, -89, EG2 -93, EU8 -03, FK2 -06
boltis
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 maj 2004, 22:59
Ort: Hjärnarp, Ängelholm
Kontakt:

Spinner ju rätt kraftigt på en N95:a ja, någon aning om när den kan tänkas dyka upp?
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket

http://www.boltis.se
Användarvisningsbild
Martin_M
Styrelsen Gold
Inlägg: 804
Blev medlem: 24 maj 2004, 14:35
Bil: del Sol K24
Namn: Martin Mogren
Ort: Kalmar
Has thanked: 63 times
Been thanked: 22 times
Kontakt:

9e maj kommer den, enligt senare infon jag fått. Skulle kommit förra veckan men blev försenad

SKA själv ha en n95a, velat det sen de släppte första informationen om den för ett halvårs sen
Senast redigerad av Martin_M den 6 maj 2007, 21:11, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Fråga Hans G om vad han tycker om N95 han har haft sin i någon vecka. Verkar vara svingrym lur.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Krister
Inlägg: 200
Blev medlem: 15 april 2004, 14:07
Ort: Sollentuna

Funderar själv också på en N95.

Och funderar faktiskt också på att testa 3 för deras datatjänster ser riktigt trevligt ut på papperet.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Andreas Lundgren
Inlägg: 433
Blev medlem: 25 juli 2004, 15:51
Bil: Honda TSX
Namn: Andreas Lundgren

Vänta på Moto RIZR Z8 den lär bli grym. Själv har jag en V6Maxx, outstanding HSDPA 3.6mbit lur
Andreas Adde Lundgren
HPC-member #943

Kör:
Honda TSX Executive 2.4i iVTEC Aut -07

Tidigare:
Honda Accord VTEC 2.0i ES -2000
Honda Civic EP3 Type-R -2005
Honda Civic EK3 1.5 vtec-e -1998
Honda CRX VT -1991
Honda Civic ED7 1.6i -1989
Peugeot 205 GTi -1989
ToLo
Inlägg: 189
Blev medlem: 28 mars 2004, 13:43
Ort: Luleå
Kontakt:

Skaffade nyss en Nokia 6300. Är riktigt nöjd. Snygg, tunn, bra display, skön att använda. Har inte haft en nokia på 8år, men denna är faktiskt kanon. Klarar man sig utan 3G och en massa handdatorfunktioner så kan jag rekommendera denna starkt.

Bild
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
EcciBaka
Inlägg: 41
Blev medlem: 25 juli 2004, 14:48
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Ort: Åland
Kontakt:

tolo: en kollega har en sån, ruskigt skön faktiskt. känns riktigt bra.

tycker det inte komit nån telefon som ger mej nåt habegär... har min K800 i, o det enda jag vill ha är egentligen bättre kamera så att man eventually kan strunta i att ha vanlig kamera med sig.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
HansG
Inlägg: 83
Blev medlem: 2 augusti 2004, 09:56
Ort: Malmö

hey, i denna tråden har jag inte varit på ett tag märkte jag nu :)

jag har haft min N95 i snart 2 veckor o är man teknikglad som jag är detta en riktigt het lur. jag var helt inne på en SE K810 tills jag för 3 veckor sen insåg att det fanns (eller iaf var på väg ut) en lur som heter Nokia N95. Började undersöka vad det var för nåt o blev helt febrig :wub: jag har inte tålt Nokia på 5-6 år, tycker bara de har haft en massa helflummiga meningslösa lurar....

men den här sitter som en smäck. 3G med Turbo 3G (3.5G) med 3.6Mbit/s, WLAN, integrerad IP-telefoni, kamera 5MPix, video i 640x480 med 30fps (det är BRA!), inbyggd GPS med turn-by-turn navigering med röst, massa koola hastighetsloggningsfunktioner, möjlighet att koppla logg till karta i Google Earth etc, fri nedladdning av kartor till 150länder i nuläget, installeras via Nokia Map Loader, eller automatiskt via WLAN eller mobilnätet, stereohögtalare(!), TV-out (kabel medföljer), hanterar Office-dokument, läser PDF, "öppet" operativsystem i form av Symbian 60 Ver3, tillgång till MASSOR av "eftermarknadsmjukvaror" :thumbup: , bra medföljande Nokia PC suite för hantering av alla data i telefonen inkl. backup, musik (inkl konvertering), uppdatering av firmware etc
Home Media Server som via UPnP ger tillgång till all media (musik, film o bilder) som finns tillgångligt i nätverket och alltså på dina datorer och lagringsplatser hemma. streama och lyssna/titta i luren eller på TV'n :)
Givetvis Bluetooth med stereo-streaming A2DP. MicroSD-minneskortsplats upp till 4GB i dagsläget

den är riktigt bra alltså! enda minuset jag kan komma på är att allt detta lockar till flitig användning och därmed får man vara beredd på att ladda rätt ofta, jag har köpt till billaddare och USB-laddare, det behövs.....

ok, en liten sak till, den fina skärmen (240x320 pix, 16milj färger!) är ganska oskyddad, jag var slarvig i söndags (vilket frugan var snabb att påpeka när jag kom in med svansen mellan benen: "Vad var det jag sa!") när jag tvättade bilen, hade luren i bakfickan på jeansen o satte mej på huk för å putsa en fälg, KNAK sa det där bak :huh: skärmen knäckt..... fick tag på en ny igår o bytte den själv på en halvtimme, gick oväntat smidigt, men nu är Lesson learned......

over and out!
Senast redigerad av HansG den 8 maj 2007, 09:31, redigerad totalt 1 gånger.
Hans Gleisner, Malmö, medl. #47 || Nu med Honda igen! :-> <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Truly a <!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Hondamentalist<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Nu: <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/uploads/photo-539.jpg" target="_blank">Accord Tourer 2.4 Executive -03</a>
Tidigare: *Toyota Corolla -02 (ja, alla kan göra misstag....) *Accord 2.2i -92 *<a href="http://host.bip.net/hans.gleisner/pics/civic1.jpg" target="_blank">Civic 1.6i -89</a> <- Skrotad :.-( R.I.P.
Användarvisningsbild
Martin_M
Styrelsen Gold
Inlägg: 804
Blev medlem: 24 maj 2004, 14:35
Bil: del Sol K24
Namn: Martin Mogren
Ort: Kalmar
Has thanked: 63 times
Been thanked: 22 times
Kontakt:

Fått min N95 (3 version) nu, övergrym lur alså, ska hem och instalera programmet för så jag kan streama direkt ifrån datorn till mobilen, musik film osv.

återkommer med en genomgång om luren. haft den i nån timme max nu... känns bra att jobbat på tre innan så man får den direkt. är ju sån sjuuuk efterfrågan på telefonen nu
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Skriv svar