Falun Here i come! :)

För Topics som ej är motorrelaterade
kenny
Användare
Användare
Namn: Kenny

25 juni 2006, 22:07

Japp nu är det dags, sista augusti går flyttlasset från täby till falun, ska bli grymt kul att testa bo någon annastans än estockholmo där jag nu bott i 27 vårar.

jag och min flickvän har fått en lägenhet som bara är 1km från centrum (brits-arvet) och jag kommer antagligen att jobba i borlänge, eventuellt falun.

så nu hoppas jag ju att det finns några honda-masar så man kan dra ihop lite lokala aktiviteter i dalarna <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->

såg ju iaf två st ctr:er i falun i helgen <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->

Peace out <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Kenny Elg

Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Ejan
Användare
Användare
Bil: Ford Fiesta 2010
Namn: Erik Leander

25 juni 2006, 23:41

välkommen <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> vi är ett helt gäng Hondatokar i borlänge med omnejd så nog kan vi styra upp nåt roligt
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
------------------------------------------
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Användarvisningsbild
Xchai
Master
Master
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

25 juni 2006, 23:47

Välkommen!! hoppas du att du kommer att trivas,,
Falun?? wtf <!--emo&:blink:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink.gif[/img]<!--endemo--> ,,Borlänge ska du bo i! <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
kenny
Användare
Användare

26 juni 2006, 20:27

Tackar Tackar!
Ska bli kul att träffa alla honda tokar i dalarna!

Falun is the shit Xchai <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
mvh kenny
Kenny Elg

Nissan Qashqai 1,5 cdi
Skarhead
Wannabe
Wannabe
Bil: Civic EK3
Namn: Jimmy Andersson

26 juni 2006, 22:34

Välkommen till metropolen! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Yes Falun is da shit!!!
Welen
Proffs
Proffs
Bil: Civic double nature
Namn: Fredrik Welen

28 juni 2006, 14:05

Kul med fler honda "nördar" häri krokarna... Falun är helt klart bättre än den här bruks hålan (borlänge)

Vad har du fått för jobb?
Kolla vad jag har kvar till salu: HÄR Skicka ett PM för pris!
070 41 55 55 3
TheSilencer
Användare
Användare

28 juni 2006, 20:23

Gott med omväxling! Grattis!
Hittar ni på något skoj så kommer jag förbi, är ju bara runt hörnet härifrån. (Värmland)
[i]"Asfalterat? Här i Värmland kallar vi allt grusväg."[/i]

<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->//Johan Mossfeldt
Medlemsnr 1569<!--sizec--></span><!--/sizec-->
kenny
Användare
Användare

28 juni 2006, 21:13

Cool att det är några st i trakterna! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->

Welen=> Det har löst sig så pass bra att jag redan börjat på det nya jobbet iom att dom har kontor i solna, jag jobbar med försäljning av fönster, så om nån ska byta fönster i huset/fastigheten tveka inte <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> ring mig.

Mvh Kenny
Kenny Elg

Nissan Qashqai 1,5 cdi
Krister
Användare
Användare

29 juni 2006, 09:29

<!--QuoteBegin-TheSilencer+28 Jun 2006, 20:23:15--><div class='quotetop'>QUOTE(TheSilencer 4 28 Jun 2006, 20:23:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Gott med omväxling! Grattis!
Hittar ni på något skoj så kommer jag förbi, är ju bara runt hörnet härifrån. (Värmland)
[right][snapback]302392[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

hehehe... fan vad jag älskar att läsa sånt... avstånden tycks minska ju längre från storstäderna man kommer... jag menar, jag tycker märsta är långt som fan från stan och verkligen inte runt knuten. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
kenny
Användare
Användare

23 augusti 2006, 22:22

uppar tråden lite eftersom det börjar närma sig nu...
Den värsta nojjan hade jag förra veckan när jag började oroa mig för allt möjligt oviktigt, men nu har jag landat igen <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->

haha det kan ju verka dödslöjligt, men det är en rätt stor grej för mig att flytta.
jag har bestämt mig för att ge det ett år, och har jag inte börjat trivas då så flyttar jag tillbaka, förhoppningsvis så stänger inte sthlm <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->

The good News:
Jag har fixat garage i falun <!--emo&:)-->Bild<!--endemo--> det var inte direkt nåt svårt. snart ska det hända lite skit på bil-fronten.

The bad News:
Har inte hunnit fixa nåt med bilen på hela sommaren, har varit med på väldigt få bil-relaterade aktiviteter, allt Pga att jag bara har haft en vecka semester i sommar och jobbat övertid nästan varje dag.

Nu flyttar om ca 1 vecka och jag räknar med att vi ska kunna dra ihop minst en dala-mini i år om nån är intresserad? hör av er till mig på pm om ni känner till några bergochdalbane-vägar i trakterna <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Kenny Elg

Nissan Qashqai 1,5 cdi
Decson
Användare
Användare

25 augusti 2006, 16:51

Ska ni ut och gasa eller bara samla ihop traktens Hondor så glöm inte pm'a mig, kommer på direkten om jag har tid
David Ericson
Honda Accord Type-R -00
Volvo 740 Turbo -90 leksak
Skriv svar