Piercing i STHLM

För Topics som ej är motorrelaterade
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

Har funderat länge på att pierca tungan, o tänkte göra det nu.

det jäkliga är att jag är i GBG var jag vet vart jag kan gå, MEN jag har planerat att hångla en jävla massa o va full kommande helg :P så jag tänkte att jag gör det när jag åker hem till kobben igen och ska va seriös o sånt :D men var finns det nåt bra i sthlm? gärna nåt ni själva har bra erfarenhet från...
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
adio
Bil: Del Sol
Namn: Erik Rådström

Slå ihop dina två idéer istället och ta med dig en virksticka ut och kör världens bästa party trick! Då får du garanterat till och med ligga :D
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
EcciBaka
Kontakt:

hehe o -vad- får dej att tro att jag inte får det annars? ;) har det på det torra ren så jag behöver inga partytrix ;)
------------------------
------------------------
tantgron
Bil: EP3 K24
Namn: Rikard Jarvinen
Kontakt:

Bered dig på minst två dagar flytande föda... Och så låter man lätt CP-skadad de första dagarna när man går omkring och läspar (inget illa menat mot just CP-skadade, vilken hjärnskada som helst funkar lika bra). :)

Jag skulle tämka mig att de flesta studios är supernoga med hygienen nu för tiden, men fråga ut dom ordentligt hur dom går tillväga först och kolla in lokalen där dom gör det, gör dom en tungpercing i samma rum som folk kommer in och beställer tider/kikar på smycken ska du svänga på klacken direkt.
<a href="http://www.motorportalen.net/?car=18" target="_blank">Want to slide into something warm and japanese?</a>
[i]Rikard "tantgron" Järvinen, CTR -03, medlemsnr 1559, [/i] <a href="http://img220.imageshack.us/img220/8941/bild0369dn.jpg" target="_blank">w00t?</a> <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t" target="_blank">w00t!</a>
EcciBaka
Kontakt:

tanten: tack för omtanken men jag vet vad konsekvenserna är o hur man sköter det :) just därför jag vill göra det efter helgen och innan plugget börjar :P har du tips på nån studio så att jag hittar nån som gör det så är det grejjt :D

o jag låter retarded ändå, det gör du med, vi är ålänningar ;)
------------------------
------------------------
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Varför inte operera in en trekilos järnklump eller ett stort spett rätt ner i draken på en gång!?
Myspierca sig i tungan är väl inte så ballt? :punk:
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Mattias
Bil: Optima
Namn: M Silverglantz
Kontakt:

East Street på Östgötagatan (södermalm), rekomenderas varmt.

Det kan vara smart att ta med sig en mugg med is från McD på Götgatan och mosa in i munnen efteråt.
Funkade fint för mig iaf.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Krister

Med tanke på hur mycket bakterier det är i isen på McDonalds så skulle jag personligen inte välja att ha den isen med mig för att kyla med när jag precis piercat mig... såg i en undersökning att den innehåller mer bakterier än toalettstolarna på samma "restaurang".
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Mattias
Kontakt:

Jag har alltid hävdad att det är nyttigt med en rik bakterieflora :)
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Krister

Absolut, det är det. Men att gurgla det i hålet till en ny piercen verkar lite som att utmana ödet känns det som.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
adio

Krister skrev:Med tanke på hur mycket bakterier det är i isen på McDonalds så skulle jag personligen inte välja att ha den isen med mig för att kyla med när jag precis piercat mig... såg i en undersökning att den innehåller mer bakterier än toalettstolarna på samma "restaurang".
Haha det var väl i Arvika eller Charlottenberg i Värmland som Mc Donalds körde toalettringarna i diskmaskinen tillsammans med övrig restaurangutrustning :D
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Mattias
Kontakt:

Äh, funkade finfint för mig, man har väl ett väl utvecklat imunnförsvar ffs :)

Köra saltlösning direkt när man kommer hem då kanske om man känner sig som en vekling.

Grymt skönt att kyla ner direkt efteråt tyckte jag iaf, man kan ju ta med sig is hemmifrån då om man vill.
Fördelen är att McD där är nära och den isen håller sig bra mkt längre än vanlig is.
EcciBaka
Kontakt:

isen är bara för att det är skönt, gör inte så mycket nytta rent fysiologiskt för att hämma inflammationen. men ska tänka på d :) man behöver itne va så försiktig med tungan enligt min mening då det är ett av de renaste ställen på kroppen. men tänker ju naturligtvis vara försiktig ändå ^^

ska titta på det stället mattias, tack :)
------------------------
------------------------
adio

Nej nej nu är du ute och cyklar!! Munnen är inte ett av de renaste ställena, det frodas miljoner bakterier där, det som är problemet är att det är känsligt när det gäller bakteriebalansen. Får du in fel bakterier blir det skit.
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
EcciBaka
Kontakt:

adio: munnen är defakto "renare" än t.ex. naveln, just på grund av att det är konstant utsöndring av saliv, stark blodomsättning. visst ska man inte få in fel bakterier, men jag garanterar att det är svårare att få in fel bakterier där än t.ex. i naveln, brösten, näsan, öronen m.m.
------------------------
------------------------
Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Ta East Street...

Dyrast men oftast bäst resultat.
Men alla kan göra fel ibland.
Laszlo gjorde sin på EastStreet men den blev sne så de gjorde om den ett par veckor
senare när han klagat lite.

Annars e ju Tribe I GBG hett tips, eller så kan jag rekommendera Ed i GBG.
Han pierca tutten min och var en grymt kul värmlänning att ha att göra med.
Благодаря мутра!
ironm
Kontakt:

Gjorde min tatuering på east-street och blev toknöjd.. Har bara hört bra saker om deras piercingstudio med :)

Som Krister säger så är det kanske inte jättehett att ta isen från donken en bit bort.
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
<span style='color:blue'>_____________________________</span>

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
EcciBaka
Kontakt:

okay, ska kika in east street. låter bra :)

clabbe: e ju i karlstad nu :D så gbg funkar ju inte :)

o på torsdag blir det tattoo båten ^^
------------------------
------------------------
EcciBaka
Kontakt:

den vart gjord i karlstad idag hos Skindeep tattoo. o jag måste säga att jag är jävligt nöjd med bemötandet, allting kändes väldigt proffsigt, han visade när han öppnade förpackningarna för verktygen, gav mej pennan han ritade på min tunga med o så. men vart nästan besviken, det gjorde ju inte ont :P o inte började jag dregla som fan heller som jag hört att man sku göra :P körde inte med is och den är inte så svullen, kan säga bokstaven S utan problem.. L kan var lite jobbigare men går nog bra :) det jag upptäckt att är klurigt är att äta. tungan är lixom lite större än normalt, o nåt som gör ONT, det är att äta choklad. ångrade mej bittert när jag satte mej o sög på en chokladbit. det har blitt en jävla massa vatten kan jag säga. o gulashsoppa :D
------------------------
------------------------
adio

Skindeep är jävligt bra! Var det engelskmannen som gjorde det på dig?
Erik Rådström

SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
EcciBaka
Kontakt:

vet inte om han var engelsman, han prata bra svenska iaf :D trevlig som fan iaf :)

rekommenderar starkt återigen skindeep.

tips: om man piercat tungan, yaki nikku på ikkis bar är perfekt att käka, köttet då. ris var jobbigt.
------------------------
------------------------
Skriv svar