DChub..

För Topics som ej är motorrelaterade
ironm
Kontakt:

Hittade denna hub på DC:

honda-vtec.no-ip.com:777

en av de största hubbarna...
topic är ironiskt nog att endast de snabbaste användarna är välkomna in dit [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Mattias I
Bil: Civic
Namn: Mattias Ingvarsson

antar att jag med 8Mbit inte är välkommen då? [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Mattias Ingvarsson, Kalmar

Passat -16
Civic Ek

Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
Charly

Antagligen inte om du bara har 1Mbit uppströms.

Jag kollade men den var full av användare just nu.
Medlem 427
ironm
Kontakt:

grymt svårt att komma in där iaf [img]http://new.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
CyprezzQ
Kontakt:

vet att det finns en till som heter club civic eller nått liknande (tillhör en sida eller forum med samma namn)
Mattias Svensson
Honda Civic Vti -94

213 / Amaru
Skriv svar