Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Gillar du att träna och bor i Sthlms området?
Halloj alla vårglada Hondatokar...!
Nu när bilen har vässats och trimmats tycker jag att ni skall trimmar er själva lite till sommaren:)
Jag har precis gjort klart en hemsida för den Atletkubb jag är med och driver, tänkte därför passa på att upplysa er om att det är ett trevligt gym som ni kan träna på.
Gå in på sidan och se om det är något att ha: <a href="http://www.taby-ak.se" target="_blank">http://www.taby-ak.se</a>
Frågor, kommentarer och feedback mottages gärna om sidan och gymmet... :thumbup:
Nu när bilen har vässats och trimmats tycker jag att ni skall trimmar er själva lite till sommaren:)
Jag har precis gjort klart en hemsida för den Atletkubb jag är med och driver, tänkte därför passa på att upplysa er om att det är ett trevligt gym som ni kan träna på.
Gå in på sidan och se om det är något att ha: <a href="http://www.taby-ak.se" target="_blank">http://www.taby-ak.se</a>
Frågor, kommentarer och feedback mottages gärna om sidan och gymmet... :thumbup:
Senast redigerad av No 666 den 28 april 2007, 12:05, redigerad totalt 1 gånger.
Hehe, är man ute efter att träna ordentligt. Då är det hel klart rätt gym. Vi har hantlar upp till 70 kg:). Detta eftersom vi bedriver tävlingverksamhet inom styrkelyft och i viss mån tyngdlyftning så finns det rejält med vikter, ställningar och stänger.Koffe skrev:verkar vara ett riktigt bra gym med mycket utrustning och framför allt stora hantlar, fattar inte att de flesta gymmen idag bara har hantlar upp til 40kg ca
Tyvärr finns det inget solarium, parkettgolv, lugna favoriter eller barnvakt. Men det finns det andra sociala status klubbar som har,hehe.
Se där... Låter kanon, Men tunna lilla jag måste börja lätt... så, hjälp mig! :whistling:
[b][u]Oscar Henze[/u][/b]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]CTR-05.....*..<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Kompressor<!--colorc--></span><!--/colorc-->..*[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->[i]Volvo 940GL - 91 (Vinter kärran)[/i]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Hehe jupp, jag kan intyga att Kenny faktiskt brukar lyfta några svettdroppar ibland:).kenny skrev:skön sida!
på det där gymmet har man fällt några svettpärlor, trot eller ej.
hoppas det går bra för er!
Mvh Kenny
Ja det går mycket bra för oss, nästan lika många medlemmar som hondaklubben... :thumbup:
Hur mås det i de gröna skogarna då, ja eller gruvorna?
ser skabbigt ut, det ska vara rent å fräsht. sen det där med att man inte fattar hur gym inte kan köpa in hantlar över 40kg, det har jag två svar på sen om det är varför är en annan sak: de är svindyra! vi köpte in till vårat gym 44kg hammer strength låg på ungefär 8000:- och då har vi grym rabatt också. sen hur många använder dem, är det kostnadseffektivt att köpa in dem om 5 personer lyfter dem? ett annat förslag på varför är oftast TYVÄRR drar det fel typ av människor, tryckande töntar som bara vill bli stora för att vinna respekt via ögonkontakt.
Emanuel Larsson
Tricid skrev:ser skabbigt ut, det ska vara rent å fräsht. sen det där med att man inte fattar hur gym inte kan köpa in hantlar över 40kg, det har jag två svar på sen om det är varför är en annan sak: de är svindyra! vi köpte in till vårat gym 44kg hammer strength låg på ungefär 8000:- och då har vi grym rabatt också. sen hur många använder dem, är det kostnadseffektivt att köpa in dem om 5 personer lyfter dem? ett annat förslag på varför är oftast TYVÄRR drar det fel typ av människor, tryckande töntar som bara vill bli stora för att vinna respekt via ögonkontakt.
att det ska vara rent och fräsht argumenterar jag inte emot, MEN det är väl inte smutsigt och ofräsht på bilderna vad jag kan se, jag HATAR alla dessa jävla flash gym med alla jävla flash människor. Man går till gymmet för att träna och det ska synas att grejerna är använda och ska lukta gym, men det är ju min åsikt
Kan en bil någonsin bli perfekt?
På min tid gick man till gymmet för att träna kroppen och vila ögonen 
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
Haha, trevlig åsikt. Tyvärr är de sociala parkettgolven lätt att ta kunder ifrån, då de tar överpris, engagerar sig i allt annat än träning etc. Så du får gärna tycka vad du vill, sen att det är orent och ofräscht är ju bara kavlificerat bullshit. Dessutom är ju 8k ingen kostnad, vad har ni för eknomi egentligen? Bygger ni maskinerna själva, lol. Sen angående fel typer av folk, haha. Vi har en håradare och rakare antidopinpolicy än någon gymkedja i sverige. Men men...snacka går ju. Du är välkomen ner och träna på riktigt... :thumbup:Tricid skrev:ser skabbigt ut, det ska vara rent å fräsht. sen det där med att man inte fattar hur gym inte kan köpa in hantlar över 40kg, det har jag två svar på sen om det är varför är en annan sak: de är svindyra! vi köpte in till vårat gym 44kg hammer strength låg på ungefär 8000:- och då har vi grym rabatt också. sen hur många använder dem, är det kostnadseffektivt att köpa in dem om 5 personer lyfter dem? ett annat förslag på varför är oftast TYVÄRR drar det fel typ av människor, tryckande töntar som bara vill bli stora för att vinna respekt via ögonkontakt.
Att dessutom ha fördomar emot folk som är starkare är ju inte någon bra inställning heller...
Senast redigerad av No 666 den 29 april 2007, 10:33, redigerad totalt 1 gånger.
Tricid skrev:ser skabbigt ut, det ska vara rent å fräsht. sen det där med att man inte fattar hur gym inte kan köpa in hantlar över 40kg, det har jag två svar på sen om det är varför är en annan sak: de är svindyra! vi köpte in till vårat gym 44kg hammer strength låg på ungefär 8000:- och då har vi grym rabatt också. sen hur många använder dem, är det kostnadseffektivt att köpa in dem om 5 personer lyfter dem? ett annat förslag på varför är oftast TYVÄRR drar det fel typ av människor, tryckande töntar som bara vill bli stora för att vinna respekt via ögonkontakt.
jajaja disco träning FTW :thumbup:
menade bara att jag tycker det är jävligt kul att det fortfarande finns gym som dessa och kollar man på medlemsantalet som 666 skrev så finns ju efterfrågan, tycker själv att det såg jävligt fräscht ut om man gmnför med en del gym jag själv tränat på, själv är jag på ett sk flashgym mest pga min 2 av mina träningskamrater tränar där och vi har hantlar upp till 42,5 kg men då vi är minst 3 st som ska tävla för detta gymmet är det nu på gång att vi ska få hantlar upp till 50kg iaf, inte kul o köra 14 reppare på brösten i 4 set för de blir man inte grov av =)
jaja just nu är det skitsamma då jag är svag som en liten flicka pga diet dom pågått i 2 månader soch som kommer pågå i 6 månader till ungefär :wallbash:
menemn bara min syn på det hela, finns folk som dras till olika gym och jag är glad att denna typen av gym fortfarande finns
Senast redigerad av Koffe den 29 april 2007, 11:02, redigerad totalt 1 gånger.
plus att ska vi nu gå in på det farliga spåret ang att "trycka" så är min egen erfarenhet att det pågår mer dopingtester i denna typen av gym, fastän jag vågar påstå att skiten är lika vanlig på "lyxgymmen"
my 2 cents
my 2 cents
jag säger inte att ditt gym är bajs bara att det inte såg så fräsht ut inte mer med det.
som jag sa köpte vi in hammer strenght, har för mig att de kostade 8000 st, lovar inte. sen ang budget så kan jag nästan lova att vi lägger mer pengar på vårat gym än ni, judge by the look.
discogym? vem har sagt något om det bara för att det ska se rent å fräsht ut behöver det inte vara ett flashgym?! stor skillnad på folk som tränar för att må bra å få snyggare kropp på ett ställe där de känner sig bekväma och ett ställe man går till för att visa hur snygg man är hur snygga träningskläder man har och hur man ska träna för att det ska se snyggt ut, fy fan för det sistnämnda!
vad skulle en annan anledning till att trycka vara då? jag tycker det är patetiskt att trycka och tycker att det är underbart att vi har regelbunda tester hos oss med svenska dopingtesternas förbund(kommer inte ihåg vad de heter) de va senast där för 2 veckor sedan å testade folk. Doping pågår på vilka gym som helst men har man mycket tester minskar risken att man får packen just till sitt gym.
som jag sa köpte vi in hammer strenght, har för mig att de kostade 8000 st, lovar inte. sen ang budget så kan jag nästan lova att vi lägger mer pengar på vårat gym än ni, judge by the look.
discogym? vem har sagt något om det bara för att det ska se rent å fräsht ut behöver det inte vara ett flashgym?! stor skillnad på folk som tränar för att må bra å få snyggare kropp på ett ställe där de känner sig bekväma och ett ställe man går till för att visa hur snygg man är hur snygga träningskläder man har och hur man ska träna för att det ska se snyggt ut, fy fan för det sistnämnda!
vad skulle en annan anledning till att trycka vara då? jag tycker det är patetiskt att trycka och tycker att det är underbart att vi har regelbunda tester hos oss med svenska dopingtesternas förbund(kommer inte ihåg vad de heter) de va senast där för 2 veckor sedan å testade folk. Doping pågår på vilka gym som helst men har man mycket tester minskar risken att man får packen just till sitt gym.
Emanuel Larsson
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
iofs kommer man aldrig undan folk som dopar sig...de e ofta de man minst anar som e värst...
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
no666
Gymet ser gemytligt ut :thumbup:
Själv tränade jag i flera år på ett av "stans dyraste ställen" där man fick skämmas för att håret kanske stod på sned eller att kläderna inte var de dyraste samt att man inte orkade de tyngsta bicepsövningarna.
Bytte nyligen till Friskis och Svettis, och faaan va soft det är att träna med "vanligt folk". Trivs som fisken i vattnet! Ett plus är att det endast kostar halva priset.
Själv tränade jag i flera år på ett av "stans dyraste ställen" där man fick skämmas för att håret kanske stod på sned eller att kläderna inte var de dyraste samt att man inte orkade de tyngsta bicepsövningarna.
Bytte nyligen till Friskis och Svettis, och faaan va soft det är att träna med "vanligt folk". Trivs som fisken i vattnet! Ett plus är att det endast kostar halva priset.
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
henke skrev:no666
WORD!!!! friskis och svettis is the shit om man säger så=) allt och alla är där, precis som de ska vara.
Emanuel Larsson
Själv har jag tränat på Sats, World Class, Sturebadet och något lokalgym ute i sollentuna under mina år... och det ni säger om dessa lyxgym stämmer absolut med World Class och Sats... men jag kan inte påstå att det stämmer med Sturebadet som ändå måste få klassas som ett riktigt högkostnadsgym... saken är den att det inte är några biffar där och det är en otroligt härlig och avslappnad attityd där.
Däremot World Class som jag har kort på just nu verkar det typ bara träna modeller på... inge skoj alls och jag får väl se mig som sponsor och inte medlem då jag aldrig känt mig särskilt triggad att gå dit.
Däremot World Class som jag har kort på just nu verkar det typ bara träna modeller på... inge skoj alls och jag får väl se mig som sponsor och inte medlem då jag aldrig känt mig särskilt triggad att gå dit.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Krister skrev:Själv har jag tränat på Sats, World Class, Sturebadet och något lokalgym ute i sollentuna under mina år... och det ni säger om dessa lyxgym stämmer absolut med World Class och Sats... men jag kan inte påstå att det stämmer med Sturebadet som ändå måste få klassas som ett riktigt högkostnadsgym... saken är den att det inte är några biffar där och det är en otroligt härlig och avslappnad attityd där.
byt till friskis å kom med i världens bästa rörelseorganisation
Emanuel Larsson
Alltså det här med hantelmanin är rätt konstig. Jag håller med om att det inte skall finnas jättestora hantlar på alla gym, men vi har det för att vi lyssnar på våra medlemmar. De vill ha det och de använder dem. Så borde ett gym göra och inte plocka bort saker när en majoritet av medlemmarna vill ha det.
Friskis är rikgit bra om man jämför det med de stora gymkedjorna. Men de har sina begränsningar, beronde vad och hur man vill träna. Vi har också stora begränsningar jämfört med många gymkedjor. Men det är ett val man gör och vilken sorts träning som verksamheten inriktar sig på. Vi är inriktade på kraftsport och tävlingsverksamhet, sen att det är lite mer hardcore och rakt på sak träning än på många andra ställen, ja det kanske inte passar alla. Men det är sällan som någon är besviken, tvärtom de jublar över priset och att vi har rätt inställing till hur ett gym skall vara och vilka maskiner och utrustning som skall finnas.
Det enda stället som jag växlar mellan inför tävlingar och som har riktigt bra support för tävlande av olika slag är Bosön, utöver det är det tyvärr fattigt med kompetenta atlete - och kraftsportsgym.
Sen en gång för alla, doping är ett samhällsproblem och det finns inte mera av det på ett ställe för att de har större hantlar eller för att ett gym ägnar sig åt kraftsport eller liknande. Utan det har helt enkelt att göra med marknaden och ja marknaden finns på alla gym idag tack vare kroppskulturens utveckling.
Friskis är rikgit bra om man jämför det med de stora gymkedjorna. Men de har sina begränsningar, beronde vad och hur man vill träna. Vi har också stora begränsningar jämfört med många gymkedjor. Men det är ett val man gör och vilken sorts träning som verksamheten inriktar sig på. Vi är inriktade på kraftsport och tävlingsverksamhet, sen att det är lite mer hardcore och rakt på sak träning än på många andra ställen, ja det kanske inte passar alla. Men det är sällan som någon är besviken, tvärtom de jublar över priset och att vi har rätt inställing till hur ett gym skall vara och vilka maskiner och utrustning som skall finnas.
Det enda stället som jag växlar mellan inför tävlingar och som har riktigt bra support för tävlande av olika slag är Bosön, utöver det är det tyvärr fattigt med kompetenta atlete - och kraftsportsgym.
Sen en gång för alla, doping är ett samhällsproblem och det finns inte mera av det på ett ställe för att de har större hantlar eller för att ett gym ägnar sig åt kraftsport eller liknande. Utan det har helt enkelt att göra med marknaden och ja marknaden finns på alla gym idag tack vare kroppskulturens utveckling.
Men gött, jag ska bort dit och och kolla nån dag. jag är ju Täbybo sedan en månad tillbaka och måste börja träna igen. Ni håller en prisklass som en student kan klara av dessutom=)
Delsol(sommar) och Accord(vinter) -Åkersberga
Rickard Johansson
Rickard Johansson