Vilket lag har den bästa sången

För Topics som ej är motorrelaterade
sommarhydda
Wannabe
Wannabe

3 maj 2007, 00:23

Min röst hamnar på på Liverpools "you will never walk alone" ( Som förövrigt nåra andra lag snott, men det står "you will never walk alone på pools klubbmärke" )
Vilka hamnar era röster på, länga gärna till musiken där man hör klacken sjunga :)

<a href="" target="_blank">
<a href="" target="_blank"> (celtic å liverpools sjunger)
Finns så många mer, bara å söka på youtube.com
Senast redigerad av 1 sommarhydda, redigerad totalt 3 gånger.
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.

// Björn "Sommarhydda" Wollarz
Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Kontakt:

3 maj 2007, 20:12

Milan fattarula. Vi kommer härska Liverpool i Aten om knappa 2v.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
sommarhydda
Wannabe
Wannabe

3 maj 2007, 21:50

Säjjer bara 23 maj 2005 Dani :P
När milan tappa 3-0 och sedan förlora på straffar :whistling: :whistling: :worthy: :worthy: :boxing: :boxing: :wohow:
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.

Angelicus
Wannabe
Wannabe

3 maj 2007, 21:53

sommarhydda skrev:Min röst hamnar på på Liverpools "you will never walk alone" ( Som förövrigt nåra andra lag snott, men det står "you will never walk alone på pools klubbmärke" )
Vilka hamnar era röster på, länga gärna till musiken där man hör klacken sjunga :)
Ryktas att Pool tog den från elvis!

Astrid Lindgren FC

Fenerbache:

Men den jag diggar mest är Bröndby: (som tyvärr Bajen tog och körde, visserligen grymt drag när de gör den).
<a href="http://brondbysange.dk/v/AdrigAlene.wmv" target="_blank">http://brondbysange.dk/v/AdrigAlene.wmv</a>
Senast redigerad av 1 Angelicus, redigerad totalt 3 gånger.
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
fwestin
Wannabe
Wannabe

3 maj 2007, 23:20

Finns det något mera mäktigt än när Barca äntrar ett fullsatt Camp Nou :worthy:

<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto-->Fredrik Westin<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizec--></span><!--/sizec-->

<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto-->CTR -04<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizec--></span><!--/sizec-->

<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto-->#1949<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
Seeage
Wannabe
Wannabe

4 maj 2007, 02:07

Om Liverpool vinner CL svär jag härmed.... :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Aldrig mer dumma löften... Var nämligen nere i garaget och producera en efterlängtad film igår och fick besök mitt i tagning 3 av två mkt förvånade grannar, fick även detta på film som grädden på förnedringen...
Senast redigerad av 1 Seeage, redigerad totalt 4 gånger.
sommarhydda
Wannabe
Wannabe

4 maj 2007, 15:11

Vi väntar med spänning på filmen seeage :P
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.

Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Kontakt:

4 maj 2007, 18:23

sommarhydda skrev:Säjjer bara 23 maj 2005 Dani :P
När milan tappa 3-0 och sedan förlora på straffar :whistling: :whistling: :worthy: :worthy: :boxing: :boxing: :wohow:
Och jag säger t.ex 4-0 mot Barca. Vad det har att göra med ditt inte alls oväntade svar? Bägge är historia.
Liverpool hade grymt flyt (tycker jag) som gjorde 3 mål när Milan darrade (det däremot går inte att snacka bort). Efter dessa tre mål så var Liverpool inte ens intresseerade av att gå över till Milans planhalva utan de bara försvarade i ca 50 minuter efter det att det blivit 3-3.

Att judas sedan lyckas träffa Dudek från ett avstånd på ca 3m går inte att förklara, när han missade det skottet så visste jag att matchen var förlorad för händer sånt så kan det inte gå annat än snett. När Milan spelar som de gjorde igår så finns det inget lag i världen som har ett skit att säga till om, under årens Lopp då Ancelotti varit coach har vi gjort många bottennapp när formen sviktat och vi haft motivationsproblem, men betänk att:

1. Vi har utklassat lag som...

Barcelona
Real Madrid
Liverpool (Iaf delar av den matchen)
Man UTD i 3 av 4 slutspelmatcher senaste 3 säsongerna.
Bayern München

osv osv osv

2. Just motivation är något Milans spelare behöver för att prestera. När vi började med 8 minuspoäng denna säsongen så var det inget annat än en pina att titta på matcherna. Så sakta när vi hamnade på CL plats igen i ligan så börjar Kaká storspela, Seedorf börjar springa, skjuta och jobba för laget. Inzaghi visar att han är långt ifrån slut, Gilardino lyckas t.om göra mål, Nesta förlöjligar spelare som C. Ronaldo, Rooney mm osv osv osv.

Varenda Milanista och Rossonero vill ha revansch för 2005 års final. Jag personligen tror att Liverpool kommer bli ägda precis som de blev 2005 i första halvlek där Traore den stackaren grät efter mamma. Hur det blir i verkligheten är omöjligt att sia om...jag bara uttrycker min åsikt.

Jag ser iaf fram emot finalen, det enda jag har att beklaga mig över är att jag hade velat att Chelsea hade gått vidare så att jag i finalen kunde haft på mig en av mina Shevchenko tröjor och blivit held vild och euforisk när Milan sprungit sönder Chelsea, nåja...kanske nästa år?

Avslutningsvis, inte illa pinkat att utklassa ett MANure med 3-0 som för några veckor sedan klädde av ett Roma va?
Fan våra 30+ gubbar håller ju länge till, fan ska man föryngra för? :))
Senast redigerad av 1 Dani, redigerad totalt 4 gånger.
Honda CRV 2.2D 2014
DC5
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

4 maj 2007, 19:03

haha... " Vi " ......
[b]"Bromsarna är bara till för att återuppleva accelerationen"[/b]
kenny
Användare
Användare
Namn: Kenny

4 maj 2007, 21:31

hehe det e väl "vi" som vinner, och "dom" som förlorar :)
Kenny Elg

Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Antonio
Användare
Användare
Kontakt:

4 maj 2007, 21:33

Precis, Vi...
La Familglia...
Antonio Pozzi
daniel 301
Wannabe
Wannabe

4 maj 2007, 23:01

satt nere på camp nou i söndags, va på fest med jobbet i barcelona i några dar. o fast man är helt ointresserad av fotboll så va det en ganska häftig upplevelse att sitta där bland 74000 andra folk som skrek o höll låda hela matchen
Daniel Olsson
sölvesborg.

innan: civic 1,5 vei -95 *såld*
renault 19 chamade -92 *skrotad*
prelude 2,2 vtec 4ws -93 *såld sedan smälld :( *
Accord v6 coupe -98 *kvaddad*

nu: volvo V40 t4 -98
elgruppen firmabil (vw caddy -06)
Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Kontakt:

5 maj 2007, 00:29

För en äkta supporter som har 10+ Milan tröjor och som ALLTID följer en match även om den inte sänds på tv (tv på nätet på en liten ruta typ 4x4cm som är suddig och laggar eller italiensk radio fastän jag inte kan italienska funkar i vissa lägen :crash:) så är det ALLTID vi, det är aldrig DOM. Tyvärr så kanske fotbollen och just Milan lite för mkt inflytande på ens liv, man kan bli så sjukt grinig och otrevlig vid eventuella förluster som enbart är domarens fel (:D) och grina en hel helg.

Man sitter framför tv.n och skriker till Seedorf att släppa bollen i tid till Ronaldo eller att Kaladze MÅSTE ju fan rensa bort bollen i såna lägen mm mm.
Det blir lätt så när man hållt på ett lag sen man var 9 år, segerns sötma går inte att beskriva, det är som en drog, man följer transfercirkusen dag ut och dag in, nervöst i väntan på nya spelare osv...allt för kärleken till ett lag, laget i hjärtat på en RÖDSVART!

Finns bara ett lag i Milano, finns bara ett lag i hjärtat, finns bara ett MILAN!

INNO MILAN!!!
Honda CRV 2.2D 2014
bonnläpp
Wannabe
Wannabe

5 maj 2007, 09:15

WEST HAM!! forever blowing bubbles.........
Senast redigerad av 1 bonnläpp, redigerad totalt 5 gånger.
Stig Sundell
Angelicus
Wannabe
Wannabe

5 maj 2007, 18:43

Dani, måste varit livets höjdpunkt och se Milan spela mot IFK på ullevi ? =)
<span style='color:gray'><span style='font-family:Arial'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>Christoffer Börjesson HPC#976</span></span></span>
ei9440
Användare
Användare
Bil: Honda Accord
Namn: Patrik Espelund

6 maj 2007, 01:00

Själv var man ju på San Siro för två år sedan (tror jag), när Milan vann guldet!, de vann med 1-0 mot Roma :boxing:
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94

Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Kontakt:

6 maj 2007, 03:57

Angelicus: Ja fyfan vilken känsla det hade varit. Seedorf mot Ölme, Kaká mot Wernbloom, Pirlo mot Alex och Ronaldo mot Bengan :D

ei9440: Du menar 3 år sen? Inlägg från högerkanten av Kaká som Shevchenko nickade in iskallt? Den säsongen gjorde han samtliga 3 mål som Milan gjorde i dubbelmötena mot Roma. Det blev 2-1 borta i Rom och 1-0 hemma vilket räckte för att säkra guldet.
Honda CRV 2.2D 2014
ironm
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

13 maj 2007, 20:49

"Åh vi e AIK" när 30k sjunger på Råsunda, bästa i Sverige.
Bajens "Just idag e jag stark" förstärker bara pundarintrycket..
Annars finns det inte riktigt nått fler lag i Sverige som har en väl förankrad låt..

Annars e liverpools "Never walk alone" grym..
Fenerbache e bara helt galet
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
ironm
Wannabe
Wannabe
Kontakt:

13 maj 2007, 20:50

Dani skrev:Milan fattarula. Vi kommer härska Liverpool i Aten om knappa 2v.
Jag åker till Grekland om en vecka, kommer vara där under CL-finalen :D
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]

[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Användarvisningsbild
luckan
Gillar Honda!
Gillar Honda!
Namn: Daniel Lukjanovic

13 maj 2007, 21:43

ironm skrev:<!--quoteo(post=400420:date=3 May 2007, 20:12:31:name=Dani)--><div class='quotetop'>CITERA(Dani 4 3 May 2007, 20:12:31) [snapback]400420[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Milan fattarula. Vi kommer härska Liverpool i Aten om knappa 2v.
Jag åker till Grekland om en vecka, kommer vara där under CL-finalen :D
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Man e ju inte alls avis på dig.. .själv hade ja åkt, men tyvärr hitta ja inget annat än flygbiljetter för 13000 som billigast... matchbiljetterna hade inte vart några som helst problem... hur som helst, så ha så trevligt i Greklands hjärta och FORZA MILAN!!! ROSSONERI SIAMO NOI, eller va säger Dani =)
Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Kontakt:

14 maj 2007, 22:46

ALLTID!!! Mitt hjärta är rödsvart för evigt!

Skulle Liverpool vinna rättvist den här gången så skulle jag inte säga nåt, det suger alltid när ett lag vinner på flax. Men bollen e ju rund som de säger...eeeh.

INNO MIIIIILAN, INNO MIIIIIILAN!!!
Honda CRV 2.2D 2014
Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Kontakt:

23 maj 2007, 23:52

Jaha ja...dags att rättvisa skipas änna.

För två år sen spelade Liverpool fotboll i 15 av 120 minuter och resten blev man antingen uppläxade eller tjongade bort bollen mot en ensam idiot på anfall som inte kunde göra ett skvatt. Då var det ändå "sensation" att komma tillbaka och de förtjänade att vinna bla bla bla bla bla bla, fan vet allt vad idioten Hysén rabblade upp.

Ikväll spelade Milan skitkasst men var ändå effektivast, klen tröst för mig som fotbollsälskare men Milan försökte iaf och tjongade bara inte bort bollen i desperation. Försökte var iaf katastrofala förutom ett. Pippo....denna Pippo. En av spelets största spelare och en av spelets största FANS!!! Han älskar sporten och håller än, helt magnifikt.

7 CL bucklor och delat antal (18 eller 19) EuropaCup titlar med Real Madrid.

FORZA MILAN SIEMPRE!!! MILAN SIAMO NOI!!!
Honda CRV 2.2D 2014
Användarvisningsbild
Dani
HPC Medlem
HPC Medlem
Kontakt:

6 juni 2007, 19:20

Glömde nästan :biglaugh2:

Bild
Honda CRV 2.2D 2014
miicke
Wannabe
Wannabe

6 juni 2007, 22:57

Dani skrev:Jaha ja...dags att rättvisa skipas änna.

För två år sen spelade Liverpool fotboll i 15 av 120 minuter och resten blev man antingen uppläxade eller tjongade bort bollen mot en ensam idiot på anfall som inte kunde göra ett skvatt. Då var det ändå "sensation" att komma tillbaka och de förtjänade att vinna bla bla bla bla bla bla, fan vet allt vad idioten Hysén rabblade upp.

Ikväll spelade Milan skitkasst men var ändå effektivast, klen tröst för mig som fotbollsälskare men Milan försökte iaf och tjongade bara inte bort bollen i desperation. Försökte var iaf katastrofala förutom ett. Pippo....denna Pippo. En av spelets största spelare och en av spelets största FANS!!! Han älskar sporten och håller än, helt magnifikt.

7 CL bucklor och delat antal (18 eller 19) EuropaCup titlar med Real Madrid.

FORZA MILAN SIEMPRE!!! MILAN SIAMO NOI!!!
"För två år sen spelade Liverpool fotboll i 15 av 120 minuter och resten blev man antingen uppläxade......"
Du säger det helt själv Dani, läs om det en gång till och fundera på i själva verket hur bra det är att tappa en 3-0 ledning? Det är jävlar i det svindåligt så att säga att erkänna själv att dem bara spelade fotboll i 15 minuter vilket förvisso är sant gör man inte i just din situation då du skryter rätt bra om ditt favorit lag, Milan. Att sen Liverpool backade hem är fullt förståeligt, hämtar man upp en 3-0 ledning som man inte kan säga något annat än grattis till så kan man inte vara fräsch i benen för att gå efter ett mål till.
I dessa fall håller man tyst för jag skulle inte vara stolt när mitt lag släpper en 3-0 ledning i CL final.

Men å andra sidan.. Milan är ett fenomenalt fortsättande bra lag och det visade dem inte minst nu i CL slutspelet.

Till topicen,
Nu har det blivit lite för mycket Liverpool uppbackning vilket man egentligen inte ska ge som United supporter som man är men jag måste ännu en gång säga att Pools sång är den man ryser mest av! Luta er tillbaka och lyssna hur dem vrålar ut "You will never walk alone" och kan ni tänka er som pool spelare att stå där nere och höra detta i svensk klartext "Du kommer aldrig gå ensam" .. det hade fått alla mina kroppshår att resa sig.
Michael Lennon

<a href="http://www.garaget.org/?car=41786" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=41786</a>
Skriv svar