Grymmaste mobilen någonsin!!!
-
mike_delsol
Snackar om iPhone.. Apples nya supermobil som enligt många tidningar ligger 5 år före sin tid. Såg en demonstration av den på Youtube (kolla länken) och jag är så jävla imponerad. 4gb versionen kommer ligga på 3500-4000 i Sverige när den lanseras sent i år eller tidigt nästa år, 8gb versionen kommer kosta 4000-4500. I USA kommer den ju redan nu i juni, men vi får vänta ett tag till.. Fler som dreglar över den?
<a href="" target="_blank">Visning av iPhone</a>
<a href="" target="_blank">Visning av iPhone</a>
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!
<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
Ja den är ruskigt cool och avancerad med grym mjukvara.
men 5år före sin tid, njaa knappt ett år skulle jag säga.
Batteriet lär inte räcka speciellt långt.
Men klart en telefon före sin tid och till ett otroigt bra pris.
men 5år före sin tid, njaa knappt ett år skulle jag säga.
Batteriet lär inte räcka speciellt långt.
Men klart en telefon före sin tid och till ett otroigt bra pris.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Nu: HR-V
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
överskattad telefon
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Var väl ingen vettig kamera i den heller?
Sen så är den mindre ny när den kommer till Sverige. Hoppas dom uppdaterar den med lite godsaker för mobiljättarna lär ju jobba max nu för att få ut modeller som konkurrerar med Iphone.
Jag är helt klar intresserad av den. Men säger inget förrens jag har den i handen och har provat den ett tag.
Sen så är den mindre ny när den kommer till Sverige. Hoppas dom uppdaterar den med lite godsaker för mobiljättarna lär ju jobba max nu för att få ut modeller som konkurrerar med Iphone.
Jag är helt klar intresserad av den. Men säger inget förrens jag har den i handen och har provat den ett tag.
Stefan Karlsson
-
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
Lite nackdelar med den tyvärr, inte 3G och skärmen lär ju repas på nolltid om man har den i fickan.
Men annars är den rätt ok och priset på 3500 för 4gb versionen och 4300 för 8gb är ju inte så farligt fast jag hade hellre väntat till 2008 då 3G versionen släpps.
Men annars är den rätt ok och priset på 3500 för 4gb versionen och 4300 för 8gb är ju inte så farligt fast jag hade hellre väntat till 2008 då 3G versionen släpps.
Honda CR-V PHEV
-
mike_delsol
Det var inte så dålig batterikapacitet ändå som man kan tro.. Sen är det ju rätt hyfsat pris också med tanke på vilken jävla mobil det är.. Synd bara att vi får vänta så länge på den..
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Love my Honda
Love my Honda
5år före sin tid... låter som vilken fanboy som helst på ett appleforum.
Den kommer ganska rätt i sin tid och sen har den ett eget GUI men den är inga år före sin tid.
Den som kommer i USA är till och med bakom sin tid då den saknar 3G, har 2mpix kamera och stöder inte flash. Men troligtvis så uppdateras luren innan den börjar säljas i europa. Själv är jag nöjd med min N95:a men kommer förmodligen byta till iPhone när den kommit.
Vad gäller skärmen så är det skoj att ni utgår ifrån tidigare skärmar från andra tillverkare då Apple redan sagt att de specialgjort skrämen så att den inte skall repas eller bli flottig, låt de motbevisas innan ni snackar om hur repig den blir.
Den kommer ganska rätt i sin tid och sen har den ett eget GUI men den är inga år före sin tid.
Den som kommer i USA är till och med bakom sin tid då den saknar 3G, har 2mpix kamera och stöder inte flash. Men troligtvis så uppdateras luren innan den börjar säljas i europa. Själv är jag nöjd med min N95:a men kommer förmodligen byta till iPhone när den kommit.
Vad gäller skärmen så är det skoj att ni utgår ifrån tidigare skärmar från andra tillverkare då Apple redan sagt att de specialgjort skrämen så att den inte skall repas eller bli flottig, låt de motbevisas innan ni snackar om hur repig den blir.
Senast redigerad av Krister den 15 juni 2007, 10:05, redigerad totalt 1 gånger.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
Japp japp, hade aldrig köpt den. Okej det var gryma effekter å sånt i menyerna som man blev kåt på men funktionerna finns redan i dagens mobiler? Mail tex har man la kunnat läsa på mobilen i flera år och musik kan man ju spela i vilken mobil som helst?
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
Kollade på den mobilen för ett tag sedan den verkar skit nice. Men jag och polaren var nere och snackade med en vi känner på en mobilaffär, han nämnde att standby tiden var kommer vara riktigt dålig på den tyvärr. Mindre kul om man måste ladda den hela tiden, fast tror nästan att man köper den ändå :wallbash:
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Michael Wahlgren<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Volvo V40 T4 Trophy -03<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.6 VTI VTEC -00<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.4 -96<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Volvo V40 T4 Trophy -03<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.6 VTI VTEC -00<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic 1.4 -96<!--colorc--></span><!--/colorc--> (<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->)[/i]
wick3d: Jag skulle ifrågasätta hur seriös den personen på mobilaffären är som uttalar sig om stand-by tid på en telefon som inte ens kommit ut på marknaden än... än mindre med de specifikationer som kommer vara på den europeiska versionen.
stift: Mmm... och det verkar inte som att mailen på denna telefon kommer köra push-mail vilket är jävligt trist.
stift: Mmm... och det verkar inte som att mailen på denna telefon kommer köra push-mail vilket är jävligt trist.
Kör:
Kör:
Jag laste nagonstans att de inte ens kommer att slappa APIn fri sa vem som helst kan utveckla applikationer till den. De pastod att det funkade ju i och med att den hade Safari-browsern. :annoyed:
Har svart att se de revolutionernade grejerna i den, mest eyecandy.
Har svart att se de revolutionernade grejerna i den, mest eyecandy.
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
-
mike_delsol
Det jag vill veta nu är om man kan göra en playlist eller inte.. Så man slipper hålla på att bläddra mellan album.. Det är inte med i någon visning jag sett iaf.. Men jävligt häftig är den och jag kommer nog köpa den..
Love my Honda
Love my Honda
Med tanke på att du kan göra playlists i iTunes så tror jag nog du kan det i telefonen också.
Bagarna: Det har redan börjat dyka upp applikationer som då är den variant som funkar i Safari så oroa dig inte i onödan, tror det kommer komma mycket grymt till denna.
Bagarna: Det har redan börjat dyka upp applikationer som då är den variant som funkar i Safari så oroa dig inte i onödan, tror det kommer komma mycket grymt till denna.
Kör:
Kör:
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Kan ingen sätta in en vettig kamera i telefonerna då? ffs 6mpix kamera o vettig blixt, SMS och ringa. då e jag nöjd. VARFÖR petar man in 2 mpix kamera i en sån telefon när det nästan är skräpvara med 2 mpix kameratelefoner som skräpar omkring.
Har fan inte kommit nå bättre än min K850i än... iphone blev jag lycklig över när jag hörde för jag tänkte "nu jävlar gör de en dundertelefon" men icke... bah.. det har bättre kamera än min gamla Qtek S100 typ..
Har fan inte kommit nå bättre än min K850i än... iphone blev jag lycklig över när jag hörde för jag tänkte "nu jävlar gör de en dundertelefon" men icke... bah.. det har bättre kamera än min gamla Qtek S100 typ..
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
- gnagis
- Bil: Civic X
- Namn: Daniel Svensson
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
inga MMS egenskaper...
inga GPS egenskaper...
inga 3e parts egenskaper i större form än VIDGET som bygger på HTML... nää suck varför envisas folk att hylla denna sak?
inga GPS egenskaper...
inga 3e parts egenskaper i större form än VIDGET som bygger på HTML... nää suck varför envisas folk att hylla denna sak?
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
- gnagis
- Bil: Civic X
- Namn: Daniel Svensson
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
måste bara få tillägga där om flottig o repig... det syns på deras RELEASE när han står och demar telefonen att det blevit fingeravtryck på den luren han demar tillomed i vissa sekvenser av det´så nog fasiken verkar den inte riktigt va skyddad mot sådant.
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
Det är en Apple och den är cool. Det räcker långt i dagens iPod-samhälle. En schysst modepryl att flasha med helt enkelt.
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
<a href="http://www.idg.se/2.1085/1.112349" target="_blank">http://www.idg.se/2.1085/1.112349</a>
Så roligt att läsa folk som dissar detaljer på prototyper... säger själv inte att detta kommer bli världens grymmaste mobil, bara att det är lite förhastat att klaga på detaljer innan den ens har släppts.
Så roligt att läsa folk som dissar detaljer på prototyper... säger själv inte att detta kommer bli världens grymmaste mobil, bara att det är lite förhastat att klaga på detaljer innan den ens har släppts.
Kör:
Kör:
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
<!--quoteo--><div class='quotetop'>CITERA</div><div class='quotemain'><!--quotec-->man kan använda den till mycket som sagt
<a href="" target="_blank">
de där e revulotionerande! den riktiga har bara flashiga menyer, kass kamera o kommer garanterat krångla.. men men.. upp till bevis apple!
<a href="" target="_blank">
de där e revulotionerande! den riktiga har bara flashiga menyer, kass kamera o kommer garanterat krångla.. men men.. upp till bevis apple!
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Tycker inte man ska klaga på en telefon som inte har kommit ut än. Oftas är det bara folk som är avundsjuka som precis har köpt sig en telefon
Jag tror den kommer bli cool. Den kommer ju inte att floppa, men det kommer inte bli den som ligger på topp heller.
Jag tror den kommer bli cool. Den kommer ju inte att floppa, men det kommer inte bli den som ligger på topp heller.
Stefan Karlsson
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Touchtelefon - nej tack, har tröttnat på såna bara jobbigt o använda... bättre med riktig knappkänsla
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Har du hål i fickorna eller vad menar du?LinusE skrev:skulle vill ja se de en sådan i min byggarbetar ficka på jobbet...
stort LOL
Tror nog inte att det är byggjobbare som är den primära kundgruppen, för de finns dessa vädertåliga mobiler.
Andreas79: Om du inte förstått det så har denna nyutvecklad touch och inte den usla som funnits i så många telefoner tidigare.
StiivN: WORD!
Andreas79: Om du inte förstått det så har denna nyutvecklad touch och inte den usla som funnits i så många telefoner tidigare.
StiivN: WORD!
Kör:
Kör:
-
Andreas79
självklart är jag medveten om att den touchskärmen är betydligt bättre
än andra.. men just känslan av touch gillar jag inte, även om den var
mindre modern den mobilen jag hade med touch förut.. som sagt känslan
med vanliga knappar gillar jag bättre... iphone lockar inte mig
än andra.. men just känslan av touch gillar jag inte, även om den var
mindre modern den mobilen jag hade med touch förut.. som sagt känslan
med vanliga knappar gillar jag bättre... iphone lockar inte mig
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2007, 14:35, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
-
Andreas79
:hmm:
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2007, 14:44, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se