Officiella Xbox 360 tråden :0)
-
beathacker
Ja som topic lyder här kan ju alla som lirar på live snacka spel o hitta folk att lira med ..
Sj så blir det mest gears of war för min del men även lite bilspel som grid o bfs serien heter Gr0dan på live så bara adda mig om ni e sugna på o lira
Sj så blir det mest gears of war för min del men även lite bilspel som grid o bfs serien heter Gr0dan på live så bara adda mig om ni e sugna på o lira
Linus Holmgren
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
Lirar en heldel på Live ,, just nu så är det mer eller mindre bara Left 4 Dead som liras
Ejann är mitt livenick
Ejann är mitt livenick
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
- Aker
- Bil: Honda NSX 3.0
- Namn: Fredrik Aker
- Kontakt:
Jag försöker lira i den mån jag hinner, har haft mitt i 1½ år typ och fick ring of death i förrgår
, nu kan ja inte hitta kvittot så det blir väl o slänga skiten och köpa ett nytt på mellandags rean som börjar snart.
Det spel som jag lirade mest nu var "Grid", bra kör känsla och grymt snyggt!, spelar även GTA men det är lite tidskrävande.
Det spel som jag lirade mest nu var "Grid", bra kör känsla och grymt snyggt!, spelar även GTA men det är lite tidskrävande.
Senast redigerad av Aker den 23 december 2008, 23:50, redigerad totalt 1 gånger.
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
boltis heter jag även på Live. Spelar för tillfället NHL09 och Guitar Hero: Aerosmith när det inte gäller live. När det är live som gäller händer det väl ibland att det blir lite Beijing och CoD 4.
Näste investering blir nog Scene It, verkar vara ett ok partyspel.
Näste investering blir nog Scene It, verkar vara ett ok partyspel.
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
-
beathacker
fan verkar som vi får ha en spel kväll med lite Grid :0 ) Adda mig bara boys gr0dan 0=nolla i gr0dan
Linus Holmgren
lirat Mirrors Edge, klarade de, lirade Gears of War 2, klarade de. Fy fan vilka spel! otroligt bra bägge två
Det som spelas nu är mest Fifa 09, sitter å "tränar" för att den 30'e så ska ja lira en turnering med priser osv haha.
Skit seriöst med lottning av lag osv sen så tar dom även dom 2 bästa spelarna i vardera lag och lägger på en free transfer som man får välja 2 spelare från efter lottning av turordning.
Fram till den 28'e så får vi köra transfers mellan alla lagen och trade'a spelare med varann, vi är 14 lag sammanlagt, sjukt kul detta
På slapptiden blir det lite Shaun White Snowboarding, rätt skönt å avkopplande, jäääävligt vackert spel med!
Det som spelas nu är mest Fifa 09, sitter å "tränar" för att den 30'e så ska ja lira en turnering med priser osv haha.
Skit seriöst med lottning av lag osv sen så tar dom även dom 2 bästa spelarna i vardera lag och lägger på en free transfer som man får välja 2 spelare från efter lottning av turordning.
Fram till den 28'e så får vi köra transfers mellan alla lagen och trade'a spelare med varann, vi är 14 lag sammanlagt, sjukt kul detta
På slapptiden blir det lite Shaun White Snowboarding, rätt skönt å avkopplande, jäääävligt vackert spel med!
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->073-7133458<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Aker
- Kontakt:
Lurar också på att tjacka det, är det någon som vet hur körkänslan är?Jonny skrev:är det sjyst Shaun White-spelet?
lurar på att tjacka det
Kommer själv köpa Mirrors Edge nu i mellandagarna... det är nedsatt till 399:- på OnOff.
Själv heter jag Ivanhoe Dog på live.
Själv heter jag Ivanhoe Dog på live.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Aker skrev:Jag försöker lira i den mån jag hinner, har haft mitt i 1½ år typ och fick ring of death i förrgår, nu kan ja inte hitta kvittot så det blir väl o slänga skiten och köpa ett nytt på mellandags rean som börjar snart.
Du behöver inget kvitto! Jag fick RROD efter några veckor med min vunna krysslåda, jag ringde bara supporten och fick efter lite om och men lådan utbytt. (tydligen anställer microsoft bara neanderthalare som varken kan svenska eller engelska på den svenska supporten).
Allt man behöver är serienumret på konsollen som står på baksidan
Gällande tråden då, jag lirar mest forza 2 men det har blivit lite nötande i nhl 08 och juiced 2 (köpte det enbart för att man kan köra ep3 i det)
Tror att jag heter abergfoto eller nåt sånt på XBL, adda om ni vill..
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
spelar oxå lite online dock gick min prov månad ut idag men blir ev å köpa lite mer.ska dock införskaffa lite fler spel först har mest kört skate.pgr 3 samt gears of war 1 nästa blir nog grid å skate 2 :thumbup: heter föresten samma som här sk8micke
Senast redigerad av sk8micke den 1 januari 2009, 12:56, redigerad totalt 1 gånger.
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
Aker skrev:Jag försöker lira i den mån jag hinner, har haft mitt i 1½ år typ och fick ring of death i förrgår, nu kan ja inte hitta kvittot så det blir väl o slänga skiten och köpa ett nytt på mellandags rean som börjar snart.
jag lagade min rrod med fjäderbricka och vanliga brickor och nya skruvar..
googla efter fixa red ring of death x-clamp . delarna kostade cirka 40:-
har funkat i snart 2månader. om du har köpt ny så köper jag din rrod xbox
Aleksandar Petrovic
- Aker
- Kontakt:
FonziE skrev:<!--quoteo(post=520894:date=23 Dec 2008, 17:24:10:name=Aker)--><div class='quotetop'>QUOTE(Aker 4 23 Dec 2008, 17:24:10) <a href="index.php?act=findpost&pid=520894"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag försöker lira i den mån jag hinner, har haft mitt i 1½ år typ och fick ring of death i förrgår, nu kan ja inte hitta kvittot så det blir väl o slänga skiten och köpa ett nytt på mellandags rean som börjar snart.
jag lagade min rrod med fjäderbricka och vanliga brickor och nya skruvar..
googla efter fixa red ring of death x-clamp . delarna kostade cirka 40:-
har funkat i snart 2månader. om du har köpt ny så köper jag din rrod xbox
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Angående utan kvitto så såg dom att maskinen hade gått ut till butik den 6 Dec -06 och ja ringde den 20 dec så hon kunde inte ta emot den och laga den gratis utan kvitto.
Jag sökte endel på nätet och hittade hur man kollade vad just min felkod betydde och givetvis så stog det på min felkod "not yet known" vad är oddsen att få det....hmmm
Tyvärr vet jag inte vad man ska söka i boxen för att laga, jag är inte rädd för att plocka isär den men man måste nästan veta vad man ska leta efter när det står E73 felkod.
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
Klart man lirar 360, bara o fråga om ni vill spela Forza eller nått över Live ^^
Många som lirar Forza 2 eller?
Många som lirar Forza 2 eller?
JDM - all day, every day
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
precis köpt skate 2 så d spelas mest nu.men e sugen på grid har demon e d e fett kul!kan man köra typ säsong me bara drift?
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
www.garaget.org/sk8micke