Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Ännu en hondaentusiast!
Halloj alla!
Nu var det så dags för mig att gå med i hondaklubben då mitt intresse för honda aldrig verkar avta (tur är väl det). Ville hojta till och presentera mig! Bor utanför malmö och är 22 år, har varit honda intresserad sedan några år tillbaka. Har bott en längre period i bryssel och även ett år i wales där jag under ett år pluggade bildesign och sedan hoppade av för att ta mig tillbaka till hemtrackterna. Bor tillsammans med flickvännen och lilla Elias som snart fyller ett.
Hälsningar,
Carl Espersson Denne
Nu var det så dags för mig att gå med i hondaklubben då mitt intresse för honda aldrig verkar avta (tur är väl det). Ville hojta till och presentera mig! Bor utanför malmö och är 22 år, har varit honda intresserad sedan några år tillbaka. Har bott en längre period i bryssel och även ett år i wales där jag under ett år pluggade bildesign och sedan hoppade av för att ta mig tillbaka till hemtrackterna. Bor tillsammans med flickvännen och lilla Elias som snart fyller ett.
Hälsningar,
Carl Espersson Denne
-
Mattias Svensson
- Bil: Civic VEI
- Namn: Mattias Svensson
- Been thanked: 1 time
välkommen.
välkommen hit carl
kör du nån honda
?
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
tack tack =)Elvis_EG2 skrev:välkommen hit carlkör du nån honda
?
visst gör jag det, en accord coupe 94... kanske inte det roligaste alternativet. men det är min första honda och det finns trots allt en marknad för den med, tyvärr inte lika bred som till b, k och h serie drivna hondor =(
- David Lundin
- Namn: David Lundin