Superrånet
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
vet inte varför men varje gång nått sånt här händer så följer ja det varje sekund känns det som.
otroligt skillade killar är det iaf =)
nån annan än jag som har följt utvecklingen idag?
otroligt skillade killar är det iaf =)
nån annan än jag som har följt utvecklingen idag?
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
Klart man följer....man såg ju när det hände
Såg helikoptern flyga helt nersläckt över Västberga i morse när jag var på jobbet och hörde smällarna oxå.
Polisen var hur rädda som helst,var det larvigaste jag sätt.
Dom borde få behålla pengarna för att dom gjorde det lilla extra

Såg helikoptern flyga helt nersläckt över Västberga i morse när jag var på jobbet och hörde smällarna oxå.
Dom borde få behålla pengarna för att dom gjorde det lilla extra
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
Tycker det stog poliser och okynnes blinkade lite var stans hela dagen idag, dom har ju gått ut med att dom har hittat helikoptern på norra sidan så varför står det en polisbil på cykelbanan i trollbäcken med blåljusen på å kollar på förbipasserande bilar?
Kristian, Hondalös.
-
Peter_Karlsson
- Bil: MB6
- Namn: Peter Karlsson
Ganska mycket uppenbarligen.
Tre killar med helikopter och automatvapen rånar en värdedepå i västberga eller var det var i stockholm.
Firar sig ner på taket och spränger hål.
Hämtar pengar därinne och firar sig upp med bytet.
Försvinner och landar helikoptern i skogen med bara några meter tillgodo till rotorbladen.
Inga personskador.
Hoppas de kommer undan. Det här är ju en riktigt välplanerad och väl genomförd kupp.
Sällan det händer i sverige.
Solklar tiopoängare från mig.
Tre killar med helikopter och automatvapen rånar en värdedepå i västberga eller var det var i stockholm.
Firar sig ner på taket och spränger hål.
Hämtar pengar därinne och firar sig upp med bytet.
Försvinner och landar helikoptern i skogen med bara några meter tillgodo till rotorbladen.
Inga personskador.
Hoppas de kommer undan. Det här är ju en riktigt välplanerad och väl genomförd kupp.
Sällan det händer i sverige.
Solklar tiopoängare från mig.
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=45586&st=0&p=463241&#entry463241" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->Civic Vei/Vti <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Raceprojekt<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> -95</a>
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Hur fan resonerar du när du säger "hoppas de kommer undan"??? Brott är ok? :hmm:
Isf kan du lämna nyckeln i bilen och säga tid och adress så kommer jag och hämtar den...
Isf kan du lämna nyckeln i bilen och säga tid och adress så kommer jag och hämtar den...
Senast redigerad av Joakim Olsson den 23 september 2009, 21:35, redigerad totalt 1 gånger.
-
Jimmy
- Kontakt:
åfan live action fränt*PAPPOUS* skrev:Klart man följer....man såg ju när det hände![]()
Dom borde få behålla pengarna för att dom gjorde det lilla extra![]()
klart dom ska få behålla pengarna dom har ju gjort ett bra jobb =)
nån som känner för å läsa lite så finns det över 200sidor om rånet på flashback med lite annan avslöjande info
<a href="https://www.flashback.info/showthread.p ... 1&page=195" target="_blank">https://www.flashback.info/showthread.p ... age=195</a>
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
Wow! Ni är så jeFla KoolA som tycker att OutLaw är ballt... wow wow wow.
Fattar faktiskt inte hur man kan sitta och tycka att dessa yrkeskriminella är några "hjältar" som skall få ära och berömmelse... helt jävla pantat om ni frågar mig!
Sen kan jag absolut säga att det är ett imponerande tilltag de gjort, de har planerat det väl och har sjyssta resurser. Men aldrig ALDRIG att jag anser att grovt kriminella har sin rätt i samhället.
Fattar faktiskt inte hur man kan sitta och tycka att dessa yrkeskriminella är några "hjältar" som skall få ära och berömmelse... helt jävla pantat om ni frågar mig!
Sen kan jag absolut säga att det är ett imponerande tilltag de gjort, de har planerat det väl och har sjyssta resurser. Men aldrig ALDRIG att jag anser att grovt kriminella har sin rätt i samhället.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
- Joakim Olsson
Man tänker inte längre än näsan räcker...
-
Mattias I
- Bil: Civic
- Namn: Mattias Ingvarsson
Jag gillar idén iaf... När man hör om större rån så brukar de aldrig vara en helikopter inblandad.. De är lite coolt bara, sen kan man diskutera resten 
Mattias Ingvarsson, Kalmar
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
-
Jimmy
- Kontakt:
förbannade jävla grin fittaKrister skrev:Wow! Ni är så jeFla KoolA som tycker att OutLaw är ballt... wow wow wow.
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
haha, och jag blir varnad för att jag kallar någon för "moron".. hur ska detta gå;P
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Ni som tycker det är så himla coolt och häftigt och som tycker att de ska få behålla pengarna bara pga det; Vilka tror ni kommer få betala för de här pengarna i slutändan? 
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
förbannade jävla grin fittaJimmy skrev:<!--quoteo(post=565542:date=23 Sep 2009, 22:03:37:name=Krister)--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister @ 23 Sep 2009, 22:03:37) <a href="index.php?act=findpost&pid=565542"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Wow! Ni är så jeFla KoolA som tycker att OutLaw är ballt... wow wow wow.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Wow, var det inte du som nyss fyllde 30? Och som sitter med i ledningen för den här klubben? Som kanske skall tänka på hur man representerar klubben?
Nej, sätt dig med en folköl i din nätbrynja och fortsätt kolla på Apocalyps Reduex och tyck att du är så jävla outlaw och cool... så fortsätter jag med min verklighetsförankrade tillvaro istället.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Visst lite ballt att de använde helikopter....MEN
Är det någon som tänker på traumat de har utsatt dessa hårt arbetande människor för..... Personer har blivit sjukskrivna för livet efter liknande händelser. Tänk om det vore er tjej, mamma eller pappa som inte kan sova eller arbeta för att dessa idioter inte kan göra rätt för sig i samhället, och anse sig stå över lag och ordning.
Nu får ni tänka lite längre vad saker innebär, framförallt när det skrivs på klubbens offentliga forum. Vi har faktiskt sponsorer att tänka på. Tänk även på språkbruket, framför allt ni som är valda att representera klubben.
Är det någon som tänker på traumat de har utsatt dessa hårt arbetande människor för..... Personer har blivit sjukskrivna för livet efter liknande händelser. Tänk om det vore er tjej, mamma eller pappa som inte kan sova eller arbeta för att dessa idioter inte kan göra rätt för sig i samhället, och anse sig stå över lag och ordning.
Nu får ni tänka lite längre vad saker innebär, framförallt när det skrivs på klubbens offentliga forum. Vi har faktiskt sponsorer att tänka på. Tänk även på språkbruket, framför allt ni som är valda att representera klubben.
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
vilket rån super?
Nej det här är inte coolt på något j*vla vis, med de här pengarna så har de inte tänkt "dra sig tillbaka" som någon j*vla oceans eleven utan detta sporrar bara till mer / fler brott eller finansierar annan j*vla skit i samhället.
Sånt som du och jag får betala för.
Nej det här är inte coolt på något j*vla vis, med de här pengarna så har de inte tänkt "dra sig tillbaka" som någon j*vla oceans eleven utan detta sporrar bara till mer / fler brott eller finansierar annan j*vla skit i samhället.
Sånt som du och jag får betala för.
Medlem 427
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Fruktansvärt omoget och löjligt att ens tänka tanken på att detta är coolt på något sätt, :blink:
det tycker då inte jag iallafall, tycker vissa i Hondaklubben bör växa upp och sluta skriva
såna saker, hur gamla är ni egentligen seriöst ?
Tänk er som sagt in i situationen för de som jobbar på G4S - tror ni på fullaste allvar det känns
kul för dem som arbetar på stället ? skulle inte tro det..
Blir faktiskt riktigt upprörd o anser inte man skämtar om såna här saker,
fattar ärligt talat inte hur ni tänker !
Visst - jag kan lätt bli upprörd för inget o stressa upp mig för ingenting ibland,
men det finns f*n gränser! detta tog priset i att för vissa vara omogna på forumet!
Ärligt talat - tycker att folk skriver konstigare o konstigare grejer här
på hondaklubbens forum för varje år som går - så var det inte förr.
Hur ska det gå för Hondaklubben i framtiden med tanke på hur vissa här beter sig ?
den frågan har jag funderat på emellanåt... menar mest på det: hur ska andra nya
medlemmar få för uppfattning om vissa personer i Hondaklubben om man skriver
såna här saker ? Det handlar även om att vara mån om sina nuvarande medlemmar,
och även för ev. framtida medlemmar, sånt kan verkligen påverkas, detta är på sandlåde-
nivå som vanligt på forumet ganska ofta nu måste jag säga... men ni verkar inte vilja
värva nya medlemmar som förr precis... dessutom att man skriver fula ord här!
det kallar jag inte seriöst! sjukt !
nog om offtopic.
Mycket kloka ord av Krister - det han skrev :thumbup:
det tycker då inte jag iallafall, tycker vissa i Hondaklubben bör växa upp och sluta skriva
Tänk er som sagt in i situationen för de som jobbar på G4S - tror ni på fullaste allvar det känns
kul för dem som arbetar på stället ? skulle inte tro det..
Blir faktiskt riktigt upprörd o anser inte man skämtar om såna här saker,
fattar ärligt talat inte hur ni tänker !
Visst - jag kan lätt bli upprörd för inget o stressa upp mig för ingenting ibland,
men det finns f*n gränser! detta tog priset i att för vissa vara omogna på forumet!
Ärligt talat - tycker att folk skriver konstigare o konstigare grejer här
på hondaklubbens forum för varje år som går - så var det inte förr.
Hur ska det gå för Hondaklubben i framtiden med tanke på hur vissa här beter sig ?
den frågan har jag funderat på emellanåt... menar mest på det: hur ska andra nya
medlemmar få för uppfattning om vissa personer i Hondaklubben om man skriver
såna här saker ? Det handlar även om att vara mån om sina nuvarande medlemmar,
och även för ev. framtida medlemmar, sånt kan verkligen påverkas, detta är på sandlåde-
nivå som vanligt på forumet ganska ofta nu måste jag säga... men ni verkar inte vilja
värva nya medlemmar som förr precis... dessutom att man skriver fula ord här!
det kallar jag inte seriöst! sjukt !
nog om offtopic.
Mycket kloka ord av Krister - det han skrev :thumbup:
Senast redigerad av Andreas79 den 24 september 2009, 09:14, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
- Joakim Olsson
förbannade jävla grin fittaJimmy skrev:<!--quoteo(post=565542:date=23 Sep 2009, 22:03:37:name=Krister)--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister @ 23 Sep 2009, 22:03:37) <a href="index.php?act=findpost&pid=565542"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Wow! Ni är så jeFla KoolA som tycker att OutLaw är ballt... wow wow wow.
Om ordet finns så heter det "grinfitta". Inte "grin fitta".
Är rånet förresten på fyllan, eller ska det vara "Superrånet"?
Senast redigerad av Joakim Olsson den 24 september 2009, 09:29, redigerad totalt 1 gånger.
Inte fan tror ja på allvar att dom som skriver att dom ska få behålla pengarna tycker det egentligen utan med den mödan dom la ner på rånet så "borde" dom få det bara för det. så tar då ja det när dom skriver det.
och rån är alltid fel, så kommer det alltid att vara.
och rån är alltid fel, så kommer det alltid att vara.
Daniel Lindblom
- Joakim Olsson
Spelar väl ingen roll hur bra de utfört rånet? Om de nu är så grymma så kan de väl bli rika på lagligt sätt istället för att stjäla från andra?
Varje gång någon här råkar ut för stöld eller skadegörelse så är det nackskott! Skilja på ditt och mitt osv.
Helt plötsligt när det inte drabbar en själv så är det coolt? Dubbelmoral och otroligt korkat!
Varje gång någon här råkar ut för stöld eller skadegörelse så är det nackskott! Skilja på ditt och mitt osv.
Helt plötsligt när det inte drabbar en själv så är det coolt? Dubbelmoral och otroligt korkat!
Senast redigerad av Joakim Olsson den 24 september 2009, 11:50, redigerad totalt 1 gånger.
Moral kärring. get some balls :prop: :prop:Andreas79 skrev:Fruktansvärt omoget och löjligt att ens tänka tanken på att detta är coolt på något sätt, :blink:
kul för dem som arbetar på st.......blabla bla orkade inte läsa mer efter detta..
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- Joakim Olsson
Get some brains

-
Andreas79
Moral kärring. get some balls :prop: :prop:Elvis_EG2 skrev:<!--quoteo(post=565571:date=24 Sep 2009, 09:07:45:name=Andreas79)--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 @ 24 Sep 2009, 09:07:45) <a href="index.php?act=findpost&pid=565571"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Fruktansvärt omoget och löjligt att ens tänka tanken på att detta är coolt på något sätt, :blink:
kul för dem som arbetar på st.......blabla bla orkade inte läsa mer efter detta..
Folk ska f*n vakna upp här ! ... vet inte vad det e med vissa nu förtiden :blink2:
Lätt jag e moralkärring o det står jag för
www.FotografAndreas.se
-
Andreas79
Joakim Olsson skrev:Spelar väl ingen roll hur bra de utfört rånet? Om de nu är så grymma så kan de väl bli rika på lagligt sätt istället för att stjäla från andra?
W O R D på det :thumbup:
www.FotografAndreas.se