Fotbollsintresserade?

För Topics som ej är motorrelaterade
ziggy

Hallå.
Det är så att det verkar som att jag och tjejen ska till London nästa helg och då är man ju sugen på att gå och se lite fotboll (ja, jag i alla fall. Har inte kollat med henne :P )
Det verkar spelas en ganska bra match på lördagen också, Chelsea - Man City, som man skulle vilja se.
Är det någon här som vet vad biljetter kan tänkas kosta, vart man köper, om det ens finns biljetter kvar?
Jag skulle tro att om det finns biljetter att få tag på så borde det vara billigare att köpa/beställa direkt i England än att ta igenom något företag i Sverige.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Jag har svårt att tro att det finns biljetter kvar till den matchen men kolla här: <a href="http://www.beresor.se" target="_blank">http://www.beresor.se</a>
Det finns många företag men jag känner den killen bra och han har koll på sin skit. Rekommenderas starkt, han har sålt resor till mina polare till F1, Fotboll i Milano mer än en gång och alltid fått bra kritik.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
PatrikGBG
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson

sen finns de ju mängder av biljetter vid arenan, men de e mindre billigt.
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

MM, gå fram till första bästa kille i Turban och som heter Sanjeev och bli av med hela lönen typ :D
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Bagarn

För att få köpa biljett till en Premier League-mach så måste man vara registrerad medlem i supporterföreningen till hemmalaget (eller bortalaget, men deras tilldelning av biljetter är väldigt begränsad).

Man kan köpa biljetterna genom reseagenterna i Sverige för att biljetterna är numrerade och du är tvungen att lämna personuppgifterna i Sverige istället.

Så att knalla upp till en kille utanför arenan på matchdagen är i princip en garanterad nitlott.

De har gjort detta för att hålla koll på huliganer, motverka den svarta marknaden och förfalskningar.

För att ha en chans på biljett till denna matchen måste du köpa biljett i Sverige, kan i princip garantera att denna varit slutsåld sedan 3 månader tillbaka.

Är medlem i Arsenals supporterförening eftersom jag bor nära stadion och farsan vill alltid kolla en match när han kommer över. Eftersom jag bara kollar när han kommer har jag det billigaste medlemskapet (ca £30 per år) och då får jag tillgång till biljetter 1 månad innan match. För att få tag i biljetter till en A-match (Man U, Chelsea, Tottenham, Liverpool tex) måste jag ligga i startgroparna minuterna efter biljetter släpps för att ens ha en suck.

Tyvärr är fotboll i England något som måste planeras i förväg (om man inte känner någon enormt viktig eller är tätare än Ingvar Kamprad). :)

Kan annars tipsa om att se en Fulham-match, tycker deras arena är den trevligaste, har mycket historia och mer intim med enorm stämning innan/under och efter matchen.

Annars om du inte vill punga ut med pengarna och din flickvän inte har något emot stora folkhopar med högljudda grabbar i ett begränsat utrymme så är det bara att plantera sig i en pub i närheten av arenan. Brukar bli sjukt bra stämning och kostar bara ett gäng öl.
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,

It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]

Magnus Bergström

Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
jonte69
Bil: ZR-V
Namn: Jonte Karlsson

Har blivit väldigt svårt köpa biljetter till fotbollsresor till england. Har bokat fotbollsresa tidigare med Gothia Sportstravel till England och Italien funkade perfekt
Skriv svar