NeMoo skrev:
Med ett ord, nej.
12 år som betalande räcker. Har inte varit på någon träff sedan 2007 heller.
Jag håller mig i bakgrunden och läser 1-2 gånger i veckan på forumet.
Det har väl ändå varit generationsskifte i klubben?
Jag är lite som en Crx -85:a, det mesta är slitet och karossen har rostat bort, bara minnena av de goda stunderna består.
Lite tråkigt inställning tycker jag. Det är ju inte så att medlemsavgiften är jättemycket pengar. Det är ju som 2 biobiljetter och ett stopp för burgare på vägen hem, å då varar en medlemsavgift ett helt år.
Klubben/Hemsidan/Forumet finns ju inte bara av sig själv utan det bygger på att det finns lite pengar i kassan och på idiellt frivilligt arbete. Ur det perspektivet måste du förstå att medlemsavgiften inte bara bidrar till att täcka klubbens kostnader utan också blir ett ställningstagande där du som medlem visar att du vill vara med och dra ditt strå till stacken. Att du inte skulle vara välkommen för att du är för gammal tycker jag är strunt, jag själv är ganska ny här i klubben men till åren kommen och ur vissa klubbmedleämmars perspektiv rent av skitgammal

Men det är inget som hindrar mig och jag tycker det är värt varenda krona + varenda timma jag lägger på klubben. Den energi som jag får tillbaka av alla goa medlemmar är för mig värt mycket mer
Så kom igen nu NeMoo

du verkar vara en initierad Hondaåkare med mycket kunskap, upplevelser och erfarnheter att dela med dig av. Dags att ompröva, vi är många som vill höra mer av dig.
Ps. vi jobbar hårt inom klubben för att ett medlemskap på ett bättre sätt ska ge ekonomiska fördelar för genuina Hondaåkare.