bränna .bin
Jag har alltid använt mig utav cdrwin när jag ska bränna bin-filer. Det programmet är helt överlägset när det gäller sånt tycker jag. Men idag fick skiten för sig att jag inte har en brännare i burken. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Så nu är frågan om någon vet något annat program som är lika bra på det som cdrwin. Lika användarvänligt också. Vill inte ha 1235 menyer och konfigs innan man kan bränna. Tryck där och tryck där...klart! typ.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Så nu är frågan om någon vet något annat program som är lika bra på det som cdrwin. Lika användarvänligt också. Vill inte ha 1235 menyer och konfigs innan man kan bränna. Tryck där och tryck där...klart! typ.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<span style='font-family:Impact'><span style='color:orange'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Fredric Rohdin
Honda CRX -89</span></span></span>
vafan du e ju hakker!
bränn i dos [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
bränn i dos [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Kenny Elg
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
Honda civic EK3 1,5 vtec-e
Nissan Qashqai 1,5 cdi
DVD Decrypter klarar bin filer galant och programet är gratis...
Sök på download.com så hittar du det.
Mvh
Sök på download.com så hittar du det.
Mvh
FireBurner andvänder jag som mest för bin/cue och img
Inte den snyggaste GUI men det funkar klockrent.
Inte den snyggaste GUI men det funkar klockrent.
<span style='color:red'>Magnus Blomgren</span>
[b]<span style='font-size:12pt;line-height:100%'><span style='color:orange'>Team</span></span>
<span style='font-size:17pt;line-height:100%'><span style='color:white'>PROTO</span><span style='color:orange'>TYPE</span></span>[/b]
<span style='color:gray'>Min Projekt Tråd </span><a href='http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=2373' target='_blank'>K20A.org</a><span style='color:gray'>, Ja! Du Behöver Regga Dig...</span>
[b]<span style='color:gray'>Första K20/EG Swap och Snabbaste FWD N/A i Sverige.</span>[/b]
<span style='color:red'>60" 1,69
201m 7,768 @ 139,21
402m 12,225 @ 175,72</span>
<a href='http://www.team-prototype.se' target='_blank'>Homepage Of Team PROTOTYPE</a>
[b]<span style='font-size:12pt;line-height:100%'><span style='color:orange'>Team</span></span>
<span style='font-size:17pt;line-height:100%'><span style='color:white'>PROTO</span><span style='color:orange'>TYPE</span></span>[/b]
<span style='color:gray'>Min Projekt Tråd </span><a href='http://www.k20a.org/forum/showthread.php?t=2373' target='_blank'>K20A.org</a><span style='color:gray'>, Ja! Du Behöver Regga Dig...</span>
[b]<span style='color:gray'>Första K20/EG Swap och Snabbaste FWD N/A i Sverige.</span>[/b]
<span style='color:red'>60" 1,69
201m 7,768 @ 139,21
402m 12,225 @ 175,72</span>
<a href='http://www.team-prototype.se' target='_blank'>Homepage Of Team PROTOTYPE</a>
kör med daemon tools och nero... daemon tools kan du använda för att skapa en virtuell cd-rom på datorn och sen kan du välja kopiera från skiva till skiva i nero om du vill bränna ut.
men fördelen med daemon tools är att du slipper bränna ut en massa grejer som du inte vill iom att man kan göra en virtuell cd-rom.
men fördelen med daemon tools är att du slipper bränna ut en massa grejer som du inte vill iom att man kan göra en virtuell cd-rom.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
alcohol är bra.. annars kör jag med dvddecrypter
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
Tackar för svaren.. nu gäller det att välja något av dom bara.. =)
Är det något av dessa som funkar som cdrwin? Alltså att man laddar "cue-sheet" (stavning)?
Är det något av dessa som funkar som cdrwin? Alltså att man laddar "cue-sheet" (stavning)?
<span style='font-family:Impact'><span style='color:orange'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Fredric Rohdin
<!--QuoteBegin-dave84+4 Feb 2005, 10:47:06--><div class='quotetop'>QUOTE(dave84 4 4 Feb 2005, 10:47:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kör med daemon tools och nero... daemon tools kan du använda för att skapa en virtuell cd-rom på datorn och sen kan du välja kopiera från skiva till skiva i nero om du vill bränna ut.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94511"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Deamon tools använde jag förut. Men jag lyckades fan inte få bort min ghost-cd, så jag vgade inte använda det mer =)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94511"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Deamon tools använde jag förut. Men jag lyckades fan inte få bort min ghost-cd, så jag vgade inte använda det mer =)
<!--QuoteBegin-_fredde_+4 Feb 2005, 18:59:44--><div class='quotetop'>QUOTE(_fredde_ 4 4 Feb 2005, 18:59:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-dave84+4 Feb 2005, 10:47:06--><div class='quotetop'>QUOTE(dave84 4 4 Feb 2005, 10:47:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kör med daemon tools och nero... daemon tools kan du använda för att skapa en virtuell cd-rom på datorn och sen kan du välja kopiera från skiva till skiva i nero om du vill bränna ut.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94716"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det är bara att högerklicka på ikonen nere vid klockan och välja set nuber of devices och sen 0
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94716"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
det är bara att högerklicka på ikonen nere vid klockan och välja set nuber of devices och sen 0
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
<!--QuoteBegin-dave84+4 Feb 2005, 19:40:35--><div class='quotetop'>QUOTE(dave84 4 4 Feb 2005, 19:40:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-_fredde_+4 Feb 2005, 18:59:44--><div class='quotetop'>QUOTE(_fredde_ 4 4 Feb 2005, 18:59:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-dave84+4 Feb 2005, 10:47:06--><div class='quotetop'>QUOTE(dave84 4 4 Feb 2005, 10:47:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kör med daemon tools och nero... daemon tools kan du använda för att skapa en virtuell cd-rom på datorn och sen kan du välja kopiera från skiva till skiva i nero om du vill bränna ut.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94741"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Har för mig att jag gjorde det men att det inte funkade. Det var något som var galet iaf =)
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94741"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Har för mig att jag gjorde det men att det inte funkade. Det var något som var galet iaf =)
<!--QuoteBegin-_fredde_+4 Feb 2005, 19:58:19--><div class='quotetop'>QUOTE(_fredde_ 4 4 Feb 2005, 19:58:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-dave84+4 Feb 2005, 19:40:35--><div class='quotetop'>QUOTE(dave84 4 4 Feb 2005, 19:40:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-_fredde_+4 Feb 2005, 18:59:44--><div class='quotetop'>QUOTE(_fredde_ 4 4 Feb 2005, 18:59:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-dave84+4 Feb 2005, 10:47:06--><div class='quotetop'>QUOTE(dave84 4 4 Feb 2005, 10:47:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kör med daemon tools och nero... daemon tools kan du använda för att skapa en virtuell cd-rom på datorn och sen kan du välja kopiera från skiva till skiva i nero om du vill bränna ut.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94751"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
ok, programmet kanske flippade ut eller nåt... har däremot aldrig hänt mig och då har jag ändå använt det på ett par datorer.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=94751"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
ok, programmet kanske flippade ut eller nåt... har däremot aldrig hänt mig och då har jag ändå använt det på ett par datorer.
Baden - CH
Baden - CH
Daemon tools fungerar alldeles utmärkt för mig. Framförallt praktiskt för mig som inte har någon DVD-brännare=)
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se