Alupedaler
Hej! tänke köpa mig alupedaler till min Civic Type R -05... Men är det nåt särkilt man bör tänka på? Passar vilka som helst? Skruvar man fast pedalerna i org.fästen? vilka passar isåfall? måste man modifiera helt och hållet? storlek m.m.. vill veta allt! <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
Tnx alla!
Tnx alla!
[b]Joel Ohlsson[/b]
Honda Civic Type R -05 | Night Hawk Black, Ditec
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->
\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
Honda Civic Type R -05 | Night Hawk Black, Ditec
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->
\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
De e i stort sätt universala...
Antingen borrar man fast de i orginalpedalerna (bult å skruv)
Eller så skruvar man fast dem med tillhörande skenor som går bakom orginalpedalen...
Brukar alltid lossna efter ett tag
Antingen borrar man fast de i orginalpedalerna (bult å skruv)
Eller så skruvar man fast dem med tillhörande skenor som går bakom orginalpedalen...
Brukar alltid lossna efter ett tag
Благодаря мутра!
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
som Clabbe säger,universal pedaler..om det nu ens finns anpassade att bringa.
lika så monterings sättet.
ett tips är dock att välja pedaler i lagom storlek så man inte får fummel fot av för stora pedaler..och givetvis så bör dom ju även va tillräckligt stora för att täcka dina org pedaler.
lika så monterings sättet.
ett tips är dock att välja pedaler i lagom storlek så man inte får fummel fot av för stora pedaler..och givetvis så bör dom ju även va tillräckligt stora för att täcka dina org pedaler.
Ett tips är att strunta i alu-pedaler.. ser ju förjävligt epa ut.. <!--emo&:puke:-->
<!--endemo-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[b]Martin Leander - official Bärjon of HPC
Toyota MR2 -93
Borlänge[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Toyota MR2 -93
Borlänge[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->