Aux ingång
Haloo allihopa! Har precis köpt mig en Type r gt milano röd och jag är SUPERNÖJD......men! jag har en fråga. Om man läser på specen på bilen så har den ac, xenon, mp3 spelare med AUX ingång....ääää...nää...Hittar f*n inte var AUX ingången finns! köpte mig en garmin nuvi 660FM och tänkte köra ut ljudet via aux i bilen, fast jag hittade ingen ingång..Någon som har ett svar på detta?..Håller på o blir galen!
Kostas Panagiotidis
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Skulle tro den sitter på baksidan av stereon.
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Vi har som regel på forumet att man måste ha sitt fullständiga namn i sin signatur, fixa det e du snäll. Sen flyttar jag din tråd till rätt del av forumet.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
- Joakim Olsson
- Bil: S2000
- Namn: Joakim Olsson
Det är inte omöjligt att den är utdragen någonstans i bilen, men jag har ingen aning om var i så fall.
Nej du kan inte bara koppla in den genom en vanlig AUX. Kika på honda access hemsida så ser du att dom har någon typ av "dongle" för att koppla in tex IPOD och/eller dyl genom deras egna skumma anslutning. Kostar dock en del, och stereon var inget kul att plocka ut utan att repa panelerna. Search and u will find ^^
Simon Sprah
Civic Type R GT -07
Civic Type R GT -07
då fär jag vä gå å prata med bilförsäljaren för han sa att det ska funka, så jag har bokat tid hos BRL för att de ska dra typ en auxkabel fram till stereon så jag kan ha kontakten där framme för att bara ansluta till GPS'n. Fan va skumt att det står på broschyren att det fins aux ingång. dom får väl vara lite mer tydlig. Tack ska ni har för alla svar iallafall..
Kostas Panagiotidis
Tjenare!Rogga här!!
Har en Type R GT 2007
Jag har åxå letat efter den där jävla AUX-ingången som (GT har) det står i Hondas Folder,men jag fick svaret där man säljer just Honda att
det är det översättnings fel i foldern Tekniska Specifikationer.
Så jag har skrivit till Honda om detta, så dom får faneme bjuda på en Ipod adapter,för jag vill ej ha cd-skivor i bilen.
Cd-skivor kommer snart att försvinna det blir USB , SD-card , Ipod .m.m. istället och det är ett lyft.
Bästa ljudet är ju vinyl skivor men det blir lite svårt i bil....Discjockey som man är.
Mvh
DjRogga
Har en Type R GT 2007
Jag har åxå letat efter den där jävla AUX-ingången som (GT har) det står i Hondas Folder,men jag fick svaret där man säljer just Honda att
det är det översättnings fel i foldern Tekniska Specifikationer.
Så jag har skrivit till Honda om detta, så dom får faneme bjuda på en Ipod adapter,för jag vill ej ha cd-skivor i bilen.
Cd-skivor kommer snart att försvinna det blir USB , SD-card , Ipod .m.m. istället och det är ett lyft.
Bästa ljudet är ju vinyl skivor men det blir lite svårt i bil....Discjockey som man är.
Mvh
DjRogga
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Vi har som regel att man måste ha sitt fullständiga namn i sin signatur här på forumet, fixa det e du snäll.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014