Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Angående min Honda prelude!
<!--fonto:Arial--><span style="font-family:Arial"><!--/fonto-->Tjenare! Jag e ny för dagen här på HPC =)
Verkar vara ett nyttigt ställe att vara på om man har en honda och inte vet vart man ska vända sig med frågor! :wallbash:
Nu till min fråga!
Jag har tänkt plocka ner all plast i kupen och slipa och lacka svart, problemet är bara att jag vet inte hur all plastpanel sitter och jag är rädd att förstöra fästen/skruvar eller liknande.. Vet ju inte hur det sitter som sagt! Skulle bli väldigt tacksam om jag fick hjälp med det här för jag ska bygga om dörrsidorna framförallt för dubbla eller trippla 6,5" högtalare och bygga in skärm och så vidare! =) :wohow:
Tack på förhand! Om någon som läser det här kan någonting om plastning och kan förklara på ett pedagogiskt sätt skulle jag även bli tacksam för en förklaring runt det ämnet! Tänkte bygga bas och stereo i bagageutrymmet =)
Tack på förhand
MVH // Robin Sommerdahl
<!--fontc--></span><!--/fontc-->
Verkar vara ett nyttigt ställe att vara på om man har en honda och inte vet vart man ska vända sig med frågor! :wallbash:
Nu till min fråga!
Jag har tänkt plocka ner all plast i kupen och slipa och lacka svart, problemet är bara att jag vet inte hur all plastpanel sitter och jag är rädd att förstöra fästen/skruvar eller liknande.. Vet ju inte hur det sitter som sagt! Skulle bli väldigt tacksam om jag fick hjälp med det här för jag ska bygga om dörrsidorna framförallt för dubbla eller trippla 6,5" högtalare och bygga in skärm och så vidare! =) :wohow:
Tack på förhand! Om någon som läser det här kan någonting om plastning och kan förklara på ett pedagogiskt sätt skulle jag även bli tacksam för en förklaring runt det ämnet! Tänkte bygga bas och stereo i bagageutrymmet =)
Tack på förhand
MVH // Robin Sommerdahl
-
Pebexxa
- Bil: S2000
- Namn: Anders Rehnström
jag har en manual över hela bilen som du kan få via msn eller likn. kan även visa bilder på hur jag gjort i mitt bagage på min Prelude har dock inte kommit längre än att jag gjort färdigt bagagen..
Anders Rehnström
Honda S2000
Honda S2000
Tjenare! Jag ber om ursäkt för att jag inte har svarat förens nu.. Jag är i full fart med att bygga på min älskling men skulle bli mycket tacksam för en kopia av den där manualen på preluden!Pebexxa skrev:jag har en manual över hela bilen som du kan få via msn eller likn. kan även visa bilder på hur jag gjort i mitt bagage på min Prelude har dock inte kommit längre än att jag gjort färdigt bagagen..
Adda mig när du har tid! rsommerdahl@msn.com
-
apoteket00
tjenare, jag har varit på allt i inredningsväg i preluden. är det något speciellt du vill veta?
stefan "steve" stiffe" trucken" basnisse"larsson
prelude 92:a la luna projekt
roligt o roligt...grisar skall inte ha roligt
prelude 92:a la luna projekt
roligt o roligt...grisar skall inte ha roligt