Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Vad tror ni om dessa Rondellfälgar på min bil?
Jag har kikat runt på lite olika fälgar till min bil. Helst vill jag ha guld eller bronsfärgat. Typ OZ superleggera i guld vore mumma! Men nu har jag även börjat kika på svarta fälgar, tycker dock att ROTA-fälgarna smälter in alldeles för mycket på en svart bil då dom är väldigt "blanka". Missuppfatta mig inte
Men jag tror att mattsvarta fälgar gör sig bättre? Eller är jag helt ute och cyklar? Hur som helst har jag hittat dessa två Rondellfälgar som jag tycker ser brutala ut... vad tycker ni? Och går man på 8,5"?

(Rondell Design 0047 M (Finns i 8", 18")

Rondell Design 0204 M (Finns i 8,5" bred, 18", aningen för brett väl?)

(Rondell Design 0047 M (Finns i 8", 18")

Rondell Design 0204 M (Finns i 8,5" bred, 18", aningen för brett väl?)
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[b]"Black hawk"[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->- 04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Rota finns i matt svart också.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
Det har jag inte sett. Jag får kika efter det också och se om jag fattar tycke.
EDIT: Hittade inget på rotawheels.com som var intressant.
EDIT: Hittade inget på rotawheels.com som var intressant.
M Scotte skrev:Rota finns i matt svart också.
Senast redigerad av CrilleD den 17 juli 2008, 19:54, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Honda Civic Type-R EP3<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[b]"Black hawk"[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->- 04 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
OZ Superleggera ligger högst upp på listan, men dom är ju snuuuskigt dyra helt nya. Vore bättre om man hittade några som var beggade.
ablazed skrev:om de står mellan dom två fälgarna så tycker ja den första.
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Rota C10 i 17 bronze på svart CTR är alltid helrätt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Båda rondell fälgarna är kopior på bmws orginal fälgar.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Jo jag misstänkte det. Ser så ut hur som helst men å andra sidan hindrar det inte mig något speciellt. Tror inte man skulle tänka att det var BMW-kopior vid första anblick. Jag tror inte att jag skulle göra det om det satt på en annan bil än BMW.
Flygare skrev:Båda rondell fälgarna är kopior på bmws orginal fälgar.
Vad tror ni om dessa då? Är det någon som sitter och trycker på bilder på svarta bilar med guldiga fälgar? Sitter och letar järnet för att se hur det ser ut... Jag tror dock att det kan passa jäkligt snyggt på en svart EP3. Sticker ut lite grann också men ändå inte överdrivet.

Jo antar det. Har inga planer på att valsa skärmarna så 8,5" går bort..
Fellan skrev:8,5 är ganska brett.. kommer nog få greja med skärmarna lite
-
Masaru
- Bil: Integra DC5R
- Namn: Alessandro Kuric
Jo d skulle man ^^CrilleD skrev:Jo jag misstänkte det. Ser så ut hur som helst men å andra sidan hindrar det inte mig något speciellt. Tror inte man skulle tänka att det var BMW-kopior vid första anblick.
Aa riktigt fint det där! Vart har du köpt dom OZ fälgarna? Jag har inte hittat dom i guld?
Linus K skrev:oz på svart...
Förresten jag tänkte inte på det men den där är ju 5-dörrar? Vad är det för speciell modell?
Clabbe skrev:Så här sere Inovit fälgar ut på Jonas Civic...
Coolt! Riktigt kraftpaket :prop:
Förövrigt fanns inte dom där Inovitfälgarna i rätt bultdelning på infosite.se :/Clabbe skrev:"vanlig" Civic med CTR läpp... 110 staka kusar
Är det där 18"? Har du fler bilder på bilen mer från sidan?
Linus K skrev:oz på svart...