Var hitta styling produkter till accord 2005?

Diskussioner om styling och stereo.
Smoothy

Hej!

Jag är lite pepp på att fräscha upp utsidan på min Accord Tourer 2.0 sport.
Det är 2005 års modell.

Är inte ute efter bodykits utan jagar i detta skede eftermarknadslysen och eventuellt en sänksats.

Nån som kan putta mig i rätt riktning? Hittar nada :<
[b]Marcus Börjesson[/b]
Oskarshamn

92 CRX VT (såld)
08 TYPE R FN2 GT (såld)
06 ACCORD TOURER 2.0 SPORT (såld)
03 CRV 2.0
93 DEL SOL (till salu)
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Sänkningssats finns inte allt för många tillverkare, men Eibach har en fjädersats som sänker precis lagom, ingen glipa mellan hjul och hjulhus. Att byta bakfjädrar på en Tourer tar i runda slängar 10 minuter om man har lyft.
Fram som vilken Honda som helst.

Andra lampor vet jag inget om, men bak tror jag inte du hittar något alls, hetaste tipset är att köpa dimljus alt backljus från en högerstyrd bil om du vill ha liksidiga lampor, och inte en med vit och en med röd på höger och vänster sida.

Ett par beggade 18" Civic Type R-fälgar och du är redo!
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Smoothy

M Scotte skrev:Sänkningssats finns inte allt för många tillverkare, men Eibach har en fjädersats som sänker precis lagom, ingen glipa mellan hjul och hjulhus. Att byta bakfjädrar på en Tourer tar i runda slängar 10 minuter om man har lyft.
Fram som vilken Honda som helst.

Andra lampor vet jag inget om, men bak tror jag inte du hittar något alls, hetaste tipset är att köpa dimljus alt backljus från en högerstyrd bil om du vill ha liksidiga lampor, och inte en med vit och en med röd på höger och vänster sida.

Ett par beggade 18" Civic Type R-fälgar och du är redo!
Ok tack, trodde inte jag skulle ha så mkt framgång på "styling" sidan :)..
Tipset om lysena är uppskattat dock, vill bara att den skall sticka ut lite från mängden men på ett stilrent sätt så detta skall jag kika på!

Type-R fälgarna blir nog inte helt rätt på min bil. Hade jag haft en bild hade jag lagt upp den.. men dovt metallicgrön med kromlister, kromhandtag o sådant.
Några andra tips?
[b]Marcus Börjesson[/b]
Oskarshamn

92 CRX VT (såld)
08 TYPE R FN2 GT (såld)
06 ACCORD TOURER 2.0 SPORT (såld)
03 CRV 2.0
93 DEL SOL (till salu)
Skriv svar