Civic eg6 vti -92 49000:-!!! *SÅLD*
har en del byten...men cash is king, tillfälle som man inte har råd att missa..
behöver få bort lagret för japanresa och inköp av riktigt fläskiga bilar.
ca: 12700mil
endast 2 tidigare ägare
bilen är helt original så när som på sista ljuddämparen som kommer från
remus samt solfilm på 3 bakre rutorna
import så klart (med tanke på skicket)
elhissar
elspeglar
eltaklucka
c-lås
15" alu
b16a2 med 160hk original
teknik och utseende är nog nära oslagbart, motor och låda är felfritt
såsom kaross, hjulupphängning och lack.
ingen rost någonstans!!!
Pris: 49000:-
ev. inbyten diskuteras
0707-354114 (säkrast, lämna meddelande om ni inte kommer fram, har taskig sändning i ett av mina garage där jag ofta är)
0735-688568
eller hem: 042-4570910 (förmiddagar och sena kvällar)
behöver få bort lagret för japanresa och inköp av riktigt fläskiga bilar.
ca: 12700mil
endast 2 tidigare ägare
bilen är helt original så när som på sista ljuddämparen som kommer från
remus samt solfilm på 3 bakre rutorna
import så klart (med tanke på skicket)
elhissar
elspeglar
eltaklucka
c-lås
15" alu
b16a2 med 160hk original
teknik och utseende är nog nära oslagbart, motor och låda är felfritt
såsom kaross, hjulupphängning och lack.
ingen rost någonstans!!!
Pris: 49000:-
ev. inbyten diskuteras
0707-354114 (säkrast, lämna meddelande om ni inte kommer fram, har taskig sändning i ett av mina garage där jag ofta är)
0735-688568
eller hem: 042-4570910 (förmiddagar och sena kvällar)
Senast redigerad av JG den 12 oktober 2005, 21:22, redigerad totalt 1 gånger.
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
<!--QuoteBegin-MickeCTR+7 Sep 2005, 11:45:13--><div class='quotetop'>QUOTE(MickeCTR 4 7 Sep 2005, 11:45:13)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Pris måste stå
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185295"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ajajaj.....tack....glömde tot. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... blink2.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185295"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ajajaj.....tack....glömde tot. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... blink2.gif[/img]
Johan Grönberg
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
E bilen nyintagen? E den reggad? Servad som den ska? S-Bok?
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
<!--QuoteBegin-Dani+7 Sep 2005, 11:47:46--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 7 Sep 2005, 11:47:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->E bilen nyintagen? E den reggad? Servad som den ska? S-Bok?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185297"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jo, den har varit i sverige sen förra veckan.
för det priset är den reg.
men allt går att diskutera.
spec. pris för medlemmar.
den är välskött och servad, senaste ägaren har haft den i 6 år och skött den som sitt barn.
tyvärr är där ingen s-bok, dock är där besiktningspapper som är miltalsreggade precis som en s-bok årligen.
kan ev. skaffa fram nummret till tidigare ägaren eller skaka fram mer info om service historik om riktigt seriöst intresse finns.
MVH Johan
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185297"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jo, den har varit i sverige sen förra veckan.
för det priset är den reg.
men allt går att diskutera.
spec. pris för medlemmar.
den är välskött och servad, senaste ägaren har haft den i 6 år och skött den som sitt barn.
tyvärr är där ingen s-bok, dock är där besiktningspapper som är miltalsreggade precis som en s-bok årligen.
kan ev. skaffa fram nummret till tidigare ägaren eller skaka fram mer info om service historik om riktigt seriöst intresse finns.
MVH Johan
Johan Grönberg
Var finns den? I Helsingborg (där du bor)?
Har du fler bilder att skicka?
Senast redigerad av Magyar den 7 september 2005, 14:03, redigerad totalt 1 gånger.
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--QuoteBegin-Magyar+7 Sep 2005, 13:03:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar 4 7 Sep 2005, 13:03:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Var finns den? I Helsingborg (där du bor)?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185318"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ja, står i mitt hobbygarage och kramas med kadetten och hojjarna.
jo, jag har fler bilder, kan lägga upp här ju.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185318"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ja, står i mitt hobbygarage och kramas med kadetten och hojjarna.
jo, jag har fler bilder, kan lägga upp här ju.
Johan Grönberg
inredning
Senast redigerad av JG den 7 september 2005, 14:13, redigerad totalt 1 gånger.
Johan Grönberg
snett bakifrån
Johan Grönberg
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
OK det loter bra, jag hor av mig ner jag er hemma fron semestern nesta vecka so kanske jag och min kompis kommer och tittar om den e kvar. Puss
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
Fan oxå. Måste köpa den innan alltså [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
<a href='index.php?showtopic=40314'><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->4-hjuling, bandpasslåda, styrväxel, AC, GSM-larm SÄLJES<!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
synd att den finns i "fel" del av landet
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
trode inte intresset skulle va så stort här, så därför åkte den på blocket samtidigt.
skynda på, först till kvarn...blocket nissarna maila som bara den =)
massa feta volvo och saab byten som vanligt =)
cash is king och först till kvarn som sagt, inbyten går oxo an, men det disk. fram i så fall.
jay c: ofra en dag, flyg kostar ca: 400:- till ängelholm/helsingborgsflygplats..kan hämta upp dig där, eller visa upp bilen där....sen tar det dig en dag att köra hem..
har fler hondor i lager, om inte ekonomin räcker till så har jag billigare bilar hemma oxo..
annars kanske du kan hitta fler bilar i södra sverige och ta en liten rundtur....här är ju fler bra bilar i skåne, linus (snowguys) civic vt tex mm.
cash is king och först till kvarn som sagt, inbyten går oxo an, men det disk. fram i så fall.
jay c: ofra en dag, flyg kostar ca: 400:- till ängelholm/helsingborgsflygplats..kan hämta upp dig där, eller visa upp bilen där....sen tar det dig en dag att köra hem..
har fler hondor i lager, om inte ekonomin räcker till så har jag billigare bilar hemma oxo..
annars kanske du kan hitta fler bilar i södra sverige och ta en liten rundtur....här är ju fler bra bilar i skåne, linus (snowguys) civic vt tex mm.
Johan Grönberg
Har du fler dyrare Hondor också? Tex ATR och ITR.
<!--QuoteBegin-Magyar+8 Sep 2005, 21:08:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Magyar @ 8 Sep 2005, 21:08:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Har du fler dyrare Hondor också? Tex ATR och ITR.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185953"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
inget hemma, itr och atr ligger i samma prisläge nere i europa, ibland kan man ha tur och hitta enstaka prisvärda ex. men om priset är rätt, e oftast med den typen av bil i sämre skick och på det sättet ointressant.
sånna spec. bilar måste va i nära perfekt skick.
men allting går att få fram, usa är ju ett alternativ...japan/england ett annat om högerstyrning kan va ett alternativ för att få sin drömbil.
skicka pm för önskemål och förslag.
det är inte lätt att hitta så pass gamla bilar som denna vti i sånt här skick...i vanliga fall så är det inte lönt att köpa in en vti, men den här var i bra skick och jag kunde vi kunde inte låta bli.
billigare bilar gå oxo att ta hem, många här på forumet har velat ha billiga bilar, och jag har försett en hel del med billiga bilar, ibland med lite småfix o sådär.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185953"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
inget hemma, itr och atr ligger i samma prisläge nere i europa, ibland kan man ha tur och hitta enstaka prisvärda ex. men om priset är rätt, e oftast med den typen av bil i sämre skick och på det sättet ointressant.
sånna spec. bilar måste va i nära perfekt skick.
men allting går att få fram, usa är ju ett alternativ...japan/england ett annat om högerstyrning kan va ett alternativ för att få sin drömbil.
skicka pm för önskemål och förslag.
det är inte lätt att hitta så pass gamla bilar som denna vti i sånt här skick...i vanliga fall så är det inte lönt att köpa in en vti, men den här var i bra skick och jag kunde vi kunde inte låta bli.
billigare bilar gå oxo att ta hem, många här på forumet har velat ha billiga bilar, och jag har försett en hel del med billiga bilar, ibland med lite småfix o sådär.
Johan Grönberg
jag e riktigt sugen måste dock få sålt min bil först:(
Robin Magnusson
Ännu mer finbil:<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--> Civic Type R 05:a<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Finbil: <!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Del Sol VTi 93:a<!--colorc--></span><!--/colorc-->Såld
Vinterbil <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic 1,6 89:a<!--colorc--></span><!--/colorc--> Såld
Förstabil <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic 1,6 88:a<!--colorc--></span><!--/colorc--> Såld
Malmö
Ännu mer finbil:<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--> Civic Type R 05:a<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Finbil: <!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Del Sol VTi 93:a<!--colorc--></span><!--/colorc-->Såld
Vinterbil <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic 1,6 89:a<!--colorc--></span><!--/colorc--> Såld
Förstabil <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Civic 1,6 88:a<!--colorc--></span><!--/colorc--> Såld
Malmö
-
Jay-c
<!--QuoteBegin-JG+8 Sep 2005, 21:08:18--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 8 Sep 2005, 21:08:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->trode inte intresset skulle va så stort här, så därför åkte den på blocket samtidigt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185916"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
åker hem till jul så det får bli då om du fortfarande har kvar den då, dessutom är priset på gränsen till min budget, så jag vet inte om jag vågar
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=185916"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
åker hem till jul så det får bli då om du fortfarande har kvar den då, dessutom är priset på gränsen till min budget, så jag vet inte om jag vågar
kör:
<!--QuoteBegin-Jay-c+9 Sep 2005, 15:16:06--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 9 Sep 2005, 15:16:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-JG+8 Sep 2005, 21:08:18--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 8 Sep 2005, 21:08:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->trode inte intresset skulle va så stort här, så därför åkte den på blocket samtidigt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=186254"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
har billigare hondor hemma oxo, som kanske passar ekonomin bättre? men fråga mig till jul då istället, har för det mesta lite hondor hemma.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=186254"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
har billigare hondor hemma oxo, som kanske passar ekonomin bättre? men fråga mig till jul då istället, har för det mesta lite hondor hemma.
Johan Grönberg
ingen som ville ha?
annars byts den bort mot en svettig golf vr6 -96 med en lite lull lull...ska bara se till o få en slant mellan i så fall.
annars byts den bort mot en svettig golf vr6 -96 med en lite lull lull...ska bara se till o få en slant mellan i så fall.
Johan Grönberg
Jag hade bestämt mig att behålla min Golf VR6-93, men nu när jag ser denna så blev man helt klart sugen igen. Men du har ju redan en som vill byta så det sket sig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Patrik Berg
<!--QuoteBegin-MAX_POWER+14 Sep 2005, 15:06:57--><div class='quotetop'>QUOTE(MAX_POWER @ 14 Sep 2005, 15:06:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag hade bestämt mig att behålla min Golf VR6-93, men nu när jag ser denna så blev man helt klart sugen igen. Men du har ju redan en som vill byta så det sket sig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=188158"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
fler förslag är ju inte fel...
info? utr? mil? bild?
maila till: s2_johan@hotmail.com
och gärna ev. mellanskillnad?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=188158"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
info? utr? mil? bild?
Johan Grönberg
priset gäller utan byte!
Johan Grönberg
-
Jay-c
ingen taklucka!? va härligt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
kör:
<!--QuoteBegin-Jay-c+17 Sep 2005, 10:19:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 17 Sep 2005, 10:19:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ingen taklucka!? va härligt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=189336"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jo, eltaklucka, har jag för mig, standard utrustning på en vti ju.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=189336"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Johan Grönberg
-
Jay-c
<!--QuoteBegin-JG+17 Sep 2005, 13:54:42--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 17 Sep 2005, 13:54:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Jay-c+17 Sep 2005, 10:19:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 17 Sep 2005, 10:19:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ingen taklucka!? va härligt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=189412"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
jahop ser då ut som de inte e nån på bilden
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=189412"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
kör:
<!--QuoteBegin-Jay-c+17 Sep 2005, 19:42:24--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 17 Sep 2005, 19:42:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-JG+17 Sep 2005, 13:54:42--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 17 Sep 2005, 13:54:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Jay-c+17 Sep 2005, 10:19:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Jay-c @ 17 Sep 2005, 10:19:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ingen taklucka!? va härligt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=189563"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
nej, kan hålla med, men där sitter taklucka....det finns kanske bilar utan taklucka oxo? vet att det finns kadett gsi:er utan taklucka, rallyspecade från fabrik.
specialbeställda bilar typ
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=189563"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
nej, kan hålla med, men där sitter taklucka....det finns kanske bilar utan taklucka oxo? vet att det finns kadett gsi:er utan taklucka, rallyspecade från fabrik.
specialbeställda bilar typ
Johan Grönberg
<!--QuoteBegin-JG+14 Sep 2005, 16:52:21--><div class='quotetop'>QUOTE(JG @ 14 Sep 2005, 16:52:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-MAX_POWER+14 Sep 2005, 15:06:57--><div class='quotetop'>QUOTE(MAX_POWER @ 14 Sep 2005, 15:06:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag hade bestämt mig att behålla min Golf VR6-93, men nu när jag ser denna så blev man helt klart sugen igen. Men du har ju redan en som vill byta så det sket sig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
info? utr? mil? bild?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=188196"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Fått andra planer, men lycka till iaf [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
info? utr? mil? bild?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=188196"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Fått andra planer, men lycka till iaf [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Patrik Berg
Intresserad av att byta mot en ny renoverad Corrado g60? Vad har du för andra Honder hemma?
A Girl With A Need For Speed
Viveka Lundbom
Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
Viveka Lundbom
Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
<!--QuoteBegin-Vicke+20 Sep 2005, 00:27:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Vicke @ 20 Sep 2005, 00:27:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Intresserad av att byta mot en ny renoverad Corrado g60? Vad har du för andra Honder hemma?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=190508"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jo, tar allt på byte, helst lite sportigare bilar, och corradon klassas bra in.
har "bara" 2st honda kvar hemma just nu.
en civic vtec -90 eller -91 (minns inte)...i bra bruksskick.
och denna eg6 i mkt bra originalskick..som synes på bilder
är lite halvsvår att få tag i på tele nu under dagarna, då jag ofta är i ett av garagen där det inte är spec. bra sändning.
skicka pm eller via msn.
mvh johan
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=190508"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jo, tar allt på byte, helst lite sportigare bilar, och corradon klassas bra in.
har "bara" 2st honda kvar hemma just nu.
en civic vtec -90 eller -91 (minns inte)...i bra bruksskick.
och denna eg6 i mkt bra originalskick..som synes på bilder
är lite halvsvår att få tag i på tele nu under dagarna, då jag ofta är i ett av garagen där det inte är spec. bra sändning.
skicka pm eller via msn.
mvh johan
Johan Grönberg
Har du hunnit regga den eller inte?