civic type r 04 JDM låda
Hej!
Tänkte kolla intresset på min civic Type R. Har aldrig haft några problem med bilen, Den går som en dröm.
Bilen har gått 118xxx. Ej vinter/bankörd under min ögo. Priset kan diskuteras på plats vid en snabb affär.
för att se några bilder på bilen så kan ni klicka på länken nedan: http://www.blocket.se/stockholm/Honda_c ... ?ca=11&w=3:)
Standard utrustning;
- 2,0L V-tech motor
- AC
- Airbag förare & passagerare
- Elhissar
- Elspeglar
- Fjärrstyrt c-lås
- Fabrikstonade bakrutor
- Full servicebok
- skattad & besiktad utan anmärkningar
Extra utrustning;
- JDM diffad v-låda ( oktober 2010 i rosenholtz) då byttes kopplingen också kvittot finns
- Sänkt med cobra röda fjädrar
- Hårdare motorkuddar
- En snygg varvräknare med shitlight
- Japs slutdämpare i kolfiber
- Sport luftfilter
- 16tums lättade fälgar med två nya däck och två som klarar av säsongen
- proffs byggt MDS ljud system med baslåda och diskanter på dörrarna
- JVC cd stereo som matchar in med bilens inre belysning med tillhörande fjärrkontroll
- Dioder i postition lysen samt reg lysen
- S2000 oljafilter för bättre flöder
- Nytt batteri maj 2012 kvittot finns
Med följer gör även:
-Originala fjädrar
-Original sltdämpare
-Originala luftfiltret
-Lösa vinterdäck i bra skick
Under 2011 har bilen rullat väldigt få mil då jag blev av med körkortet i maj och fått tillbaka det i oktober så v-lådan och kopplingen är som nya!!
Nu till det tråkiga
- Avgassystemet är sönder man kan kanske svettsa det eller byta endast den sista delen lite innan slut dämparen.
- En liten liten skada på bak stöttfångaren, Synys bara om man vill se den!! Samt en mindre lack skada på 2-3cm också på stöttfångaren bak.därför det låga priset..
annars är bilen i väldigt bra skick och indredningen är som ny och den fick en rekond i slutet av 2011 då tvättads hela inredningen. Rök&djurfri och Alltid handtvättad
Seriösa ringer men mejl funkar också.
076-267 95 29 Adam
Tänkte kolla intresset på min civic Type R. Har aldrig haft några problem med bilen, Den går som en dröm.
Bilen har gått 118xxx. Ej vinter/bankörd under min ögo. Priset kan diskuteras på plats vid en snabb affär.
för att se några bilder på bilen så kan ni klicka på länken nedan: http://www.blocket.se/stockholm/Honda_c ... ?ca=11&w=3:)
Standard utrustning;
- 2,0L V-tech motor
- AC
- Airbag förare & passagerare
- Elhissar
- Elspeglar
- Fjärrstyrt c-lås
- Fabrikstonade bakrutor
- Full servicebok
- skattad & besiktad utan anmärkningar
Extra utrustning;
- JDM diffad v-låda ( oktober 2010 i rosenholtz) då byttes kopplingen också kvittot finns
- Sänkt med cobra röda fjädrar
- Hårdare motorkuddar
- En snygg varvräknare med shitlight
- Japs slutdämpare i kolfiber
- Sport luftfilter
- 16tums lättade fälgar med två nya däck och två som klarar av säsongen
- proffs byggt MDS ljud system med baslåda och diskanter på dörrarna
- JVC cd stereo som matchar in med bilens inre belysning med tillhörande fjärrkontroll
- Dioder i postition lysen samt reg lysen
- S2000 oljafilter för bättre flöder
- Nytt batteri maj 2012 kvittot finns
Med följer gör även:
-Originala fjädrar
-Original sltdämpare
-Originala luftfiltret
-Lösa vinterdäck i bra skick
Under 2011 har bilen rullat väldigt få mil då jag blev av med körkortet i maj och fått tillbaka det i oktober så v-lådan och kopplingen är som nya!!
Nu till det tråkiga
- Avgassystemet är sönder man kan kanske svettsa det eller byta endast den sista delen lite innan slut dämparen.
- En liten liten skada på bak stöttfångaren, Synys bara om man vill se den!! Samt en mindre lack skada på 2-3cm också på stöttfångaren bak.därför det låga priset..
annars är bilen i väldigt bra skick och indredningen är som ny och den fick en rekond i slutet av 2011 då tvättads hela inredningen. Rök&djurfri och Alltid handtvättad
Seriösa ringer men mejl funkar också.
076-267 95 29 Adam
Adam Ghareeb