Honda Crx 1,6 D16Z5 Doch säljes (124hk)
- Nikkooos
- Bil: Honda Civic och CRX
- Namn: Annika Skans
Säljer med tungt hjärta min Crx som jag haft som drömbil sedan jag var barn då jag inte har tid och plats för att ge honom den omsorg som behövs. Jag har bara haft bilen några månader och har under större delen stått i mitt garage och varit ledsen.
Besiktiga bilen idag som blev godkänd med 1 bra att veta som var *rostskada på höger yttre balk
Jag har bytt skivor+belägg fram från AD-center, satt i en ny fräsch kylare och har en ny kamrem liggandes som nya ägaren får med. Sommardäck som är godkända på alufälgar.
Obs! Spricka i framrutan (se bild) dock inget besiktningen bryr sig om.
Säljes för 8000kr eller bud! INGA byten eller liknande.. Finns i Ängelholm Skåne.
Mvh Annika
Besiktiga bilen idag som blev godkänd med 1 bra att veta som var *rostskada på höger yttre balk
Jag har bytt skivor+belägg fram från AD-center, satt i en ny fräsch kylare och har en ny kamrem liggandes som nya ägaren får med. Sommardäck som är godkända på alufälgar.
Obs! Spricka i framrutan (se bild) dock inget besiktningen bryr sig om.
Säljes för 8000kr eller bud! INGA byten eller liknande.. Finns i Ängelholm Skåne.
Mvh Annika
Senast redigerad av Nikkooos den 13 februari 2015, 11:17, redigerad totalt 4 gång.
- EMP
- Bil: Honda
- Namn: Gustav eBay Karlsson
Ragg detected.Axzza skrev:Såg ju den i ängelholm för det var mig ni köpte vinterdäcken av :p Menade mer att det hade varit kul o känna de få hondaentusiaster som finns här i ängelholm
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
- Axzza
- Bil: Honda Del Sol
- Namn: Lasse Wilhelmsson
EMP skrev:Ragg detected.
Ja jo tre pers plus fyra fälgar med däck i en CRX är rätt så bra faktisktScoore skrev:Ja nu ser jag haha!! Dina kollegor var lite glada i hur vi skulle fått plats med allt i bilen haha
Lasse Wilhelmsson
Ängelholm
Ängelholm