Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Prelude BB3 säljes
-
Alexander
- Bil: Prelude BB3
- Namn: Alexander Pedersen
Måste göra mig av med Hondan då jag behöver lägga pengar och tid på andra viktiga saker i livet.
Prelude 2.0i från 1995 som gått 23k mil med en del gjort den senaste tiden.
-Bytt olja och oljefilter
-Bytt växellådsolja
-Bytt bromsskivor, belägg och ok bak
-Bytt vänster drivknut (höger bytt för inte så länge sedan)
-Hemmagjort 2.5" avgas
Besiktigad 9/5 med två fel vilka var dåliga framdäck och läckande oljetråg (spricka, kan gå att svetsa). Har som sagt varken tid eller pengar till detta i dagsläget så ifall någon vill ta över den så har de möjlighet att fixa tråget och framdäcken och åka in på en obokad efterkontroll innan den 9/6. Är det ingen som vill ha den får den stå och skämmas i garaget tills jag får pengar över igen.
All fancy elektronik fungerar så vitt jag vet, även takluckan.
Bilen ger ett gott helhetsintryck men det finns några bulor, repor och klarlacksläpp. Dock klarat sig väldigt bra från rost, inga rostiga bakskärmar eller liknande!
Tänkt mig ett pris på 9000 kr 5500 kr med tanke på skicket och det som behövs fixas.
Står förvarad i mitt garaget i Höör, Skåne.

Prelude 2.0i från 1995 som gått 23k mil med en del gjort den senaste tiden.
-Bytt olja och oljefilter
-Bytt växellådsolja
-Bytt bromsskivor, belägg och ok bak
-Bytt vänster drivknut (höger bytt för inte så länge sedan)
-Hemmagjort 2.5" avgas
Besiktigad 9/5 med två fel vilka var dåliga framdäck och läckande oljetråg (spricka, kan gå att svetsa). Har som sagt varken tid eller pengar till detta i dagsläget så ifall någon vill ta över den så har de möjlighet att fixa tråget och framdäcken och åka in på en obokad efterkontroll innan den 9/6. Är det ingen som vill ha den får den stå och skämmas i garaget tills jag får pengar över igen.
All fancy elektronik fungerar så vitt jag vet, även takluckan.
Bilen ger ett gott helhetsintryck men det finns några bulor, repor och klarlacksläpp. Dock klarat sig väldigt bra från rost, inga rostiga bakskärmar eller liknande!
Tänkt mig ett pris på 9000 kr 5500 kr med tanke på skicket och det som behövs fixas.
Står förvarad i mitt garaget i Höör, Skåne.

Senast redigerad av Alexander den 1 juli 2015, 14:43, redigerad totalt 1 gånger.