Volvo 850 säljes fort!

Sälj din Bil här
Hondagirl

Säljer nu min marinblåa 850 sedan från -97 pga övergång till en nyare bil som vi hittade idag och föll för!
Går som en klocka,jättefin i motor och låda och inte alls mycket rost(fått mycket bra omdöme av min verkstad för att den är såpass fräsch och fin för att vara 10år).
Motor: 2.5 GLT
Milantal: 246xxkm
Växellåda: manuell, bensin
Nästan helt nya vinterdäck med dubb(gått en vinter) som sitter på plåtfälg, gansla slitna sommardäck på alufälg.
Bytt kamrem strax innan jul
Båda hjullager i fram är också bytta i höstas.
Bränslepumpen och filtret är bytt nyligen.
Besiktad till våren 2008.
Dragkrok, el-hissar,ABS,airbag(förare och passagerare),el-speglar,larm. Sitter dessutom extra utrustnings paket på den som ger bättre ljud och finare inredning m,m.
Service bok finns(alla servicar är gjorda som de ska förutom den sista som jag inte gjort än).
En spricka i framrutan av stenskott och AC:n är tom(inte haft behov av att fylla på den).
En toppenbil som nu vill komma till en annan ägare så fort som möjligt då jag verkligen vill köpa den andra!

tänkte mig en pris runt 33000:-

PGA frånvaro av digitalkamera så kan jag tyvärr inte lägga ut några bilder men leta upp en bild på en sådan marinblå volvo så har ni utseendet på min :)
Bilen finns i Uddevalla och jag vill som sagt bli av med den så fort som möjligt.

Är det något ni undrar så är det bara att höra av er till nr: 0704-672421 eller PM:a mig.
Senast redigerad av Hondagirl den 10 maj 2007, 10:15, redigerad totalt 1 gånger.
Svetlana Oussova
Uddevallabo nuförtiden!
Körkort tagen 25/8-05
Kör för tillfället en volvo 850 från 97