Prelude 2,3 (Defekt-Billig)
Handlade på mig en Prelude 2.3 -92a eller 93a i sommras, trodde jag skulle bli färdig med
garaget snabbare men det drog ut på tiden. Och bilen har bara stått sen jag köpte den, men står nu i vägen och har ingenstans att ställa den.
Bilen köptes med enligt tidigare ägare, oljud i motorn.
Dock var det inge kräm i batteriet när jag väl kom och skulle titta på den, och inga startkablar.
Så den köptes utan att motorn blivit startad, med andra ord har jag ingen större aning om vad som kan vara fel
och vet inte hur illa skadorna är, provade dock att köra runt den på ett annat batteri och motorn går runt men den var inge
sugen på att starta då.
Säljes alltså i befintligt skick på plåtfälgar.
Saker jag känner till om den på rak arm:
Bula v-bakskärm
Smårost i skärmkanter bak
Dålig lack
Saknar sista ljuddämpare
Bilen SKA alltså hämtas på trailer, då jag inte vet hur bromsarna funkar efter att stått så länge.
Däremot är prislappen låg: 4000kr borde man ju kunna få för den ?
Ska ordna bilder snarast möjligt.
PM eller Mail om intresse finns.
Mail: steve_pekka@hotmail.com
garaget snabbare men det drog ut på tiden. Och bilen har bara stått sen jag köpte den, men står nu i vägen och har ingenstans att ställa den.
Bilen köptes med enligt tidigare ägare, oljud i motorn.
Dock var det inge kräm i batteriet när jag väl kom och skulle titta på den, och inga startkablar.
Så den köptes utan att motorn blivit startad, med andra ord har jag ingen större aning om vad som kan vara fel
och vet inte hur illa skadorna är, provade dock att köra runt den på ett annat batteri och motorn går runt men den var inge
sugen på att starta då.
Säljes alltså i befintligt skick på plåtfälgar.
Saker jag känner till om den på rak arm:
Bula v-bakskärm
Smårost i skärmkanter bak
Dålig lack
Saknar sista ljuddämpare
Bilen SKA alltså hämtas på trailer, då jag inte vet hur bromsarna funkar efter att stått så länge.
Däremot är prislappen låg: 4000kr borde man ju kunna få för den ?
Ska ordna bilder snarast möjligt.
PM eller Mail om intresse finns.
Mail: steve_pekka@hotmail.com
Senast redigerad av Kaizoon den 10 mars 2010, 20:33, redigerad totalt 1 gånger.
-=[KaiZooN]=- /Stefan Träskman