BMW 5 serie e39 528i Säljes/Besiktad till 2014-04
Hejsan,
Har en 1999 528i e39 kaross alltså. Manuel låda.
Bilen går perfekt. Inga missljud och koppling och växellåda går 100% motorn går som en katt, alltid lika bra komplimanger från folk och verkstad om hur lugnt o fint motorn går.
Har haft bilen nu i över 1 år och har bytt lite olika slitagedelar.
Kamaxelgivare båda
abs givare vänster fram och vänster bak
Handbroms totalt renoverad,,dvs nya skivor-belägg osv.
2oljebyten under min ägo.
bytt tändstift (NGK)
har skitbra bromsbelägg runt om.
Har bra Dubbdäck men inge sommar.
Bilen är i riktigt toppskick förutom rost på backluka samt lite på sido underkjolarna..
precis bytt sensor för xenonljus strålkastarna så att dom justerar automatiskt halvljus heljus
har gått runt 27.800 mil
har service bok fullstämplad till det sista som gjordes för 3-4 veckor sen
alltid servat på verkstad förutom en gång där jag gjorde service själv så fort jag köpte bilen.
Bilen blev precis besiktad idag 25/2-2013.
Godkänd!
reg nummer HCX351
Vill jättegärna ha ett bra bud..billigaste 528 på blocket ligger på 20.000 och det är en 1996a..
Vill helst byta mot en honda civic 92-00 eller mitsubishi colt eller kom med förslag.
ska vara besiktad..
Vet vad jag har för bil..har tagit hand om den. om ni hittar fel när ni provkör så går ja gärna ner i pris.
nås på mobil . helst inte efter 20.00
0765567777
mail: panda69@live.se
kom gärna med frågor för ja har säkert glömt nått..
bilen finns i stockholm
Ha det gott!

Har en 1999 528i e39 kaross alltså. Manuel låda.
Bilen går perfekt. Inga missljud och koppling och växellåda går 100% motorn går som en katt, alltid lika bra komplimanger från folk och verkstad om hur lugnt o fint motorn går.
Har haft bilen nu i över 1 år och har bytt lite olika slitagedelar.
Kamaxelgivare båda
abs givare vänster fram och vänster bak
Handbroms totalt renoverad,,dvs nya skivor-belägg osv.
2oljebyten under min ägo.
bytt tändstift (NGK)
har skitbra bromsbelägg runt om.
Har bra Dubbdäck men inge sommar.
Bilen är i riktigt toppskick förutom rost på backluka samt lite på sido underkjolarna..
precis bytt sensor för xenonljus strålkastarna så att dom justerar automatiskt halvljus heljus
har gått runt 27.800 mil
har service bok fullstämplad till det sista som gjordes för 3-4 veckor sen
alltid servat på verkstad förutom en gång där jag gjorde service själv så fort jag köpte bilen.
Bilen blev precis besiktad idag 25/2-2013.
Godkänd!
reg nummer HCX351
Vill jättegärna ha ett bra bud..billigaste 528 på blocket ligger på 20.000 och det är en 1996a..
Vill helst byta mot en honda civic 92-00 eller mitsubishi colt eller kom med förslag.
ska vara besiktad..
Vet vad jag har för bil..har tagit hand om den. om ni hittar fel när ni provkör så går ja gärna ner i pris.
nås på mobil . helst inte efter 20.00
0765567777
mail: panda69@live.se
kom gärna med frågor för ja har säkert glömt nått..
bilen finns i stockholm
Ha det gott!