Säljer min honda civic VTI pga överflöd med bilar.
Den har gått ca 230.000km och kamremen är bytt,
sitter öppet luft filter och vtec controller i bilen mügen ventilkåpa.
Bilen är näst intil rostfri.
Bilder kommer ikväll!
Den är besiktad och körts alla dagar tills jag konstaterade att höger inre drivknut är glapp.
Det sitter på kjolpaket av något slag som är si sådär i skick har inte original kvar.
Höger inre drivknut glappar, den skorrar på 3ans växel om man växlar snabbt & passagerar stolens "underrede" är lite glappt i skenorna och skulle behöva en polering.
Olja o filter, stift,batteri, kamremms sats och vattenpump bytt för inte allt för länge sen.
Bilen är ålandsregistrerad och står på åland.
Hade tänkt mig runt ca 25000kr eller bud, men priset är diskuterbart.
Mvh Erik
Honda Civic VTI EG9 -92
Hej! Jodå det skall nog gå bra, när passar det dig att komma till åland?panda666 skrev:hejsan!
är det sedan vi snackar om? och vilken färg?
kan åka till dig eller ses nånstans för köp.
Måste bara ta reda på hur det fungerar med export av bil från åland till sverige för min del.
gex skrev:Hej! Jodå det skall nog gå bra, när passar det dig att komma till åland?panda666 skrev:hejsan!
är det sedan vi snackar om? och vilken färg?
kan åka till dig eller ses nånstans för köp.
Måste bara ta reda på hur det fungerar med export av bil från åland till sverige för min del.
^ok låter bra
Senast redigerad av panda666 den 14 oktober 2013, 21:01, redigerad totalt 1 gånger.
-
Peggen
- Bil: Honda Accord Type-R
- Namn: Henrik Holmgren
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
HAHAHAHA Panda666 det var fan det roligaste sjukaste inlägget jag sett!!!!
Du hatar röd färg men om han sänker priset som fan så köper du den
hej dubbelmoral och tror du han sänker priset som fan bara för du hatar röd färg???! isåfall ska jag börja köra det prutknepet också 
Du hatar röd färg men om han sänker priset som fan så köper du den
[font=Bradley Hand ITC]Peggen[/font]
Peggen skrev:HAHAHAHA Panda666 det var fan det roligaste sjukaste inlägget jag sett!!!!
Du hatar röd färg men om han sänker priset som fan så köper du denhej dubbelmoral och tror du han sänker priset som fan bara för du hatar röd färg???! isåfall ska jag börja köra det prutknepet också