Honda Civic 98 1.4 Ej

Sälj din Bil här
Broom
Bil: Honda civic ej
Namn: Karl Almgren

Hej!
Jag säljer nu min första bil för att kunna uppgradera till en lite finare Honda. Det är en Honda Civic från 1998 som har gått nästan 19 000 mil. Jag har tagit väl hand om den under min tid som ägare och lagt ner både tid och pengar för att hålla den i bra skick.
har jag bland annat fixat:

nya k-stag fram
Bytt bromsrör fram och bak
Bytt bensinrör till tanken
och nyligen
Bytt luftfilter, olja och oljefilter
Nya däck
besiktigad 2026-01-12
Bilen startar direkt och går som den ska både i motor och växellåda. Den har blivit lite ändrad av tidigare ägare, men jag vet tyvärr inte exakt vad som har gjorts.
Skicket är i övrigt okej för åldern, men det finns några kosmetiska saker som behöver åtgärdas: lite rost som bör repareras samt ny lack på flera ställen på bilen och trasig fram läp (en tidigare ägare har lackat om vissa ställen, men det blev inte snyggt). Inget allvarligt eller strukturellt – mest utseendemässigt.
Jag begär 25 000 kr eller högsta bud. Det som betyder allra mest för mig är att bilen hamnar hos en ny ägare som kommer att ta hand om den ordentligt.
Är du intresserad? Hör gärna av dig! Jag svarar på alla frågor och kan skicka fler bilder, inklusive på lacken och rostställena.
Vänliga hälsningar
kalle
du kan nå mig lättast på sms till 072 253 7524
hondacivic1.jpg
Hondacivic2.jpg
Hondacivic3.jpg
hondacivic4.jpg
hondacivic5.jpg
hondacivic6.jpg
hondacivic7.jpg