CAI till CTR, IC, WG mm

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Användarvisningsbild
wissen
Bil: MB6 VTI-T
Namn: Johan Wiss
Kontakt:

Grenrör till Civic D15/D16-motorerna, Ska ge 10-15hk. Pris 2000kr.

Wastegate 35mm, komplett med fläns etc. Pris 1000kr.

IC 500x150x65mm. Pris 1700kr.

CAI till CTR, Finns ett blått och ett i krom. Pris 950kr komplett, med filter, silikonskarvar, slangar, gummikudde etc.

Avgassystem (catback) Del sol. Pris 4300kr

Allt är helt nytt.

Allt kan som sagt skickas.
Skicka PM vid intresse. Lämna nummer om ni vill att jag ska ringa upp.
Mvh johan
Senast redigerad av wissen den 18 mars 2007, 21:51, redigerad totalt 1 gånger.
Johan Wiss
Banracingbil - MB6 VTI Turbo...
Pendlarbil - Saab 9-5 Aero
Familjebil - Audi A6 Avant
Långsam på vattnet - Flipper 470GT
Snabb på vattnet - Yamaha FX SHO kompressor
joels

Tja! har även mailat dig på blocket men glömde fråga dig eftersom jag ser att det är ett kallluftfilter... Är det ett helvete att sätta dit ett sånt??? Måste jag modifiera mycket ? eller är det bara sätta dit? måste jag ta bort massa saker för att få plats vid montering? Jag är ju inte så haj på Ctr riktigt... Tack tack..
[b]Joel Ohlsson[/b]

Honda Civic Type R -05 | Night Hawk Black, Ditec
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->

\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
maxxan

tjenare jag tar CAI det i crom. PMa mig!!!
[b]Markus Nilsson[/b]

Kör:
Honda Civic Type-R

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Invidia,CAI,ToyoR888,ATE,Temp/tryckmätare.<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Tack till Streetpower för fina priser<!--colorc--></span><!--/colorc-->
joels

Tja! Joel här igen! Jag tänkte om det är ok om jag köper ditt kromade CAI... Men Är det verkligen bara ta bort luftburken? inga borr och slip för att det ska funka?? Är inte det där ett kallluft filter som skall gå ner till skärmen?

Tack på förhand

mvh. Joel
[b]Joel Ohlsson[/b]

Honda Civic Type R -05 | Night Hawk Black, Ditec
status: <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Avställd<!--colorc--></span><!--/colorc-->

\[EMAIL=joelohlsson@hotmail.com\]Klicka här för att skicka E-post till mig\[/EMAIL\]
maxxan

jepp går ner i fronten därför det heter cold air intake. Det blåa finns nog kvar!!
[b]Markus Nilsson[/b]

Kör:
Honda Civic Type-R

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Invidia,CAI,ToyoR888,ATE,Temp/tryckmätare.<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->Tack till Streetpower för fina priser<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Dawson

Passar extraktor grenröret på en D16A9 motor ?
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Micke_gottbyFBK[AT]hotmail.com<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->+358 40 835 6880<!--fontc--></span><!--/fontc-->
Användarvisningsbild
wissen
Kontakt:

Japp, det ska passa den bilen :)

Fortfarande lite grejer kvar ;-)

Mvh johan
Johan Wiss
ctr g

hej undrar bara om den blåa cai finns kvar.
Goran ghafor
CTR 05 såld
superyll

hej.. har du kvar någon av CAI för isånna fall skulle jag vara intresserad av det....0737291526 mvh yll
Yll Ramadani
Användarvisningsbild
wissen
Kontakt:

Detta finns fortfarande kvar.
Intercoolern

Grenrör

o catback-systemet.

Mvh johan :thumbup:
Johan Wiss
Fjellström

Hej ! passar exktraktor grenröret på min crx v-tec 1991 ?. bjuder isåfall 1500kr. mitt nr 073-0329981. Mvh // Emil
Skriv svar