Saker som inte sänker effekten..snart sommar!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
[attachment=27687:Bild115.jpg][attachment=27687:Bild115.jpg]
Grenrör med svartavgasbandage uttag för extern wg typ tial 38mm. Passar: Civic ESi!!(CRX 125hk???)
Extern WG ala hks kopia
Greddy dump med syrafast rör 76mm
Silikonslang modell 3". 3 bitar se bild.
Katersättnigsrör ala welen?
Allt är använd men i bruks skick
PRIS?:
Grenrör: 1500:-
Wastegate: 700:-(säljes hälst tillsammans med grenröret)
= 2000 tillsammans
Silikon : 400:-
Katersättare 400:-
Oljekylare med olja in stålomspunnet och olja till turbo stålomspunnet: 800
Apexi turbotimer 600:-
Autometer Lambda mätare med dioder(inget skit): 800:-
Dump med syrafast rör ca 50cm långt =500:-
Hemma snikrat downpipe och iveco IC följer med kit. so...KIT IS KING!
Snabba pengar önskas
Öppen för bud eller bytes mot riktiga bilstereo grejer. Kom med förslag
Har nyss rivit ner turbo grejerna... Fråga om det är något ni behöver.
---------------------------
///Tomas
Grenrör med svartavgasbandage uttag för extern wg typ tial 38mm. Passar: Civic ESi!!(CRX 125hk???)
Extern WG ala hks kopia
Greddy dump med syrafast rör 76mm
Silikonslang modell 3". 3 bitar se bild.
Katersättnigsrör ala welen?
Allt är använd men i bruks skick
PRIS?:
Grenrör: 1500:-
Wastegate: 700:-(säljes hälst tillsammans med grenröret)
= 2000 tillsammans
Silikon : 400:-
Katersättare 400:-
Oljekylare med olja in stålomspunnet och olja till turbo stålomspunnet: 800
Apexi turbotimer 600:-
Autometer Lambda mätare med dioder(inget skit): 800:-
Dump med syrafast rör ca 50cm långt =500:-
Hemma snikrat downpipe och iveco IC följer med kit. so...KIT IS KING!
Snabba pengar önskas
Öppen för bud eller bytes mot riktiga bilstereo grejer. Kom med förslag
Har nyss rivit ner turbo grejerna... Fråga om det är något ni behöver.
---------------------------
///Tomas
Senast redigerad av tjompen den 29 januari 2008, 23:09, redigerad totalt 1 gånger.
[b]<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto-->--->Tomas Hultman
--->Örnsköldsvik<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b]
--->Örnsköldsvik<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b]
-
JapsKorre
- Bil: Prelude VTi Turbo
- Namn: Daniel Kristiansson
vad är det för motor de passar till? alltså modell, funkar på en D15z6? kan man få komplett kit?
MVH Daniel
MVH Daniel
Daniel Kristiansson
1. Honda Prelude VTi H22A5 Turbo
2. Honda Prelude VTi-S H22A8 <- Brukis.
[i][u]H22 ftw![/u][/i]
1. Honda Prelude VTi H22A5 Turbo
2. Honda Prelude VTi-S H22A8 <- Brukis.
[i][u]H22 ftw![/u][/i]
300kr och du står för fralken!!är den längre än orginal katten? vad har du för mått in/ut ur kattersättaren? är det orginal innan sen 2,5" ut tar jag den
jag har nämligen problem med att min 2,5" avgas system tar emot karossen under bilen så om kattersättaren är 1-2 cm längre än orginal katten så är mitt problem löst :whistling:
jag har nämligen problem med att min 2,5" avgas system tar emot karossen under bilen så om kattersättaren är 1-2 cm längre än orginal katten så är mitt problem löst :whistling:
Senast redigerad av Aidin den 13 oktober 2007, 11:44, redigerad totalt 1 gånger.
-
fischerCRX2000
du har PM:)
:D
vad finns det för grejjer kvar?
Jag är intresserad av allt du har kvar om du gör ett riktigt nice paketpris så kanske de blir en affär!
E lite ute i handlartagen så kommer du fram till något fort så e de bra så ja inte hinner springa och köpa massa annat! =)
Jag är intresserad av allt du har kvar om du gör ett riktigt nice paketpris så kanske de blir en affär!
E lite ute i handlartagen så kommer du fram till något fort så e de bra så ja inte hinner springa och köpa massa annat! =)
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->----------------------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Mattias "M@Ni" Nilsson<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Honda Del Sol ESi -93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->----------------------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Mattias "M@Ni" Nilsson<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Honda Del Sol ESi -93<!--colorc--></span><!--/colorc-->