S: AP2-front och stolar till S2000.

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
B5254T4
Inlägg: 204
Blev medlem: 7 juli 2010, 18:05
Bil: S2000
Namn: Michael Karlsson
Ort: Trollhättan

Har en Honda org AP2-front över, har fått en smäll av tidigare ägare och lagad. Ser bra ut förutom öronen vid strålkastaren, de är krokiga men ska gå att värma in enl en bekant som jobbar med sånt.
Ingen har kommenterat detta men hade retat mig på det själv så lika bra att berätta. :)

Kanonsnygg front i kombination med Hondas läpp. Får köra bud på den här för jag har inte en aning om vad de brukar gå för.


Bild

Bild

Bild


PM:a bud så lägger jag ut mer info efter hand.
Senast redigerad av B5254T4 den 21 mars 2011, 21:22, redigerad totalt 1 gånger.
--------------------- För resor och biltjöt, besök http://www.operationr.com" onclick="window.open(this.href);return false; ---------------------
B5254T4
Inlägg: 204
Blev medlem: 7 juli 2010, 18:05
Bil: S2000
Namn: Michael Karlsson
Ort: Trollhättan

Ok gubbs, 1000:- bjudet, lite bättre kan ni, är ju ovanliga grejer jag säljer.
--------------------- För resor och biltjöt, besök http://www.operationr.com" onclick="window.open(this.href);return false; ---------------------
Användarvisningsbild
Pirro
Inlägg: 36
Blev medlem: 17 juni 2006, 01:16
Bil: S2000 Turbo
Namn: Pierre S
Ort: Borås
Kontakt:

B5254T4 skrev:Ok gubbs, 1000:- bjudet, lite bättre kan ni, är ju ovanliga grejer jag säljer.
Sitter på varenda s2000 - 04 å uppåt ifrån fabrik...
Remember, friends don't let friends roll on ROTA´s.
Amuse S2000 Turbo
Repsol CBR 600RR
B5254T4
Inlägg: 204
Blev medlem: 7 juli 2010, 18:05
Bil: S2000
Namn: Michael Karlsson
Ort: Trollhättan

Pirro skrev:
B5254T4 skrev:Ok gubbs, 1000:- bjudet, lite bättre kan ni, är ju ovanliga grejer jag säljer.
Sitter på varenda s2000 - 04 å uppåt ifrån fabrik...
Nähä? Problemet är ju att de ofta sitter just där, på bilarna. Och att hitta front på skroten brukar oxå vara lurigt.
--------------------- För resor och biltjöt, besök http://www.operationr.com" onclick="window.open(this.href);return false; ---------------------
B5254T4
Inlägg: 204
Blev medlem: 7 juli 2010, 18:05
Bil: S2000
Namn: Michael Karlsson
Ort: Trollhättan

Lägger till två fina svarta S2000-stolar, 4000 mil bara. Bud på dessa, dålig koll på värde.
--------------------- För resor och biltjöt, besök http://www.operationr.com" onclick="window.open(this.href);return false; ---------------------
B5254T4
Inlägg: 204
Blev medlem: 7 juli 2010, 18:05
Bil: S2000
Namn: Michael Karlsson
Ort: Trollhättan

Har bud på 5000:-, säljer om inte nån betalar mer.
--------------------- För resor och biltjöt, besök http://www.operationr.com" onclick="window.open(this.href);return false; ---------------------
zector
Inlägg: 34
Blev medlem: 18 augusti 2010, 19:50
Namn: Jimi Lindberg
Ort: Värnamo

Stolarna är nu sålda :)
B5254T4
Inlägg: 204
Blev medlem: 7 juli 2010, 18:05
Bil: S2000
Namn: Michael Karlsson
Ort: Trollhättan

Himla sålda, kan meddela att jag provmonterade mina Sparco idag och satt precis lika högt, surt... :(
Får väl ta smällen om man voltar helt enkelt.
--------------------- För resor och biltjöt, besök http://www.operationr.com" onclick="window.open(this.href);return false; ---------------------
zector
Inlägg: 34
Blev medlem: 18 augusti 2010, 19:50
Namn: Jimi Lindberg
Ort: Värnamo

B5254T4 skrev:Himla sålda, kan meddela att jag provmonterade mina Sparco idag och satt precis lika högt, surt... :(
Får väl ta smällen om man voltar helt enkelt.
Aj fan :(
Finns det inte extra låga mounts till s2k och sparco?

Jag kom högre upp än förut i min Prelude med s2k stolarna (eller snarare Prelude/s2k hybrid eftersom jag byggde om lite), men man sitter skönare :D
Användarvisningsbild
Broman
Inlägg: 595
Blev medlem: 17 juni 2006, 18:42
Bil: S2000 Vortech E85
Namn: Anders Broman
Ort: Järbo/Gästrikland

jag köpte buddy clubs rails, dom var lägre.
Anders Broman
S2000 vortech E85
cx-5 2,5
Masaru
Inlägg: 32
Blev medlem: 21 juli 2007, 01:04
Bil: Integra DC5R
Namn: Alessandro Kuric
Ort: Helsingborg

bjuder 1500 för fronten :)
Skriv svar