Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Sänkningssats Honda civic MA/MB/MC/delsol nya.Sjukt billigt!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- mathias_s
- Bil: Civic Type-R
- Namn: Mathias Stiglind
Sänkninssats från Fk automotive till honda civic MA/MB/MC samt crx delsol. Helt nytt, aldrig monterat.
Sänker 35-40 mm.
Hämtas i Eskilstuna/Västerås eller skickas med Bussgods.
Pris: 400:- Inkl frakt via Bussgods. Måste bort innan 25/1 för sen åker jag till thailand och när jag kommer hem höjs priset till 600:- så passa på!
PM eller ring/sms 073 7405103
Sänker 35-40 mm.
Hämtas i Eskilstuna/Västerås eller skickas med Bussgods.
Pris: 400:- Inkl frakt via Bussgods. Måste bort innan 25/1 för sen åker jag till thailand och när jag kommer hem höjs priset till 600:- så passa på!
PM eller ring/sms 073 7405103
Senast redigerad av mathias_s den 14 januari 2013, 16:34, redigerad totalt 4 gång.
-
SkåneMartin
- Bil: Honda Civic vtec
- Namn: Martin Lind
Finns sänkningssatsen till hondan kvar?
-
SkåneMartin
- Bil: Honda Civic vtec
- Namn: Martin Lind
Vadå andas o redigerat?