Lägger nu ut ett intressekoll på mitt J.A.S Motorsport WTCC wide body delar till Accord Cl9.
Då jag verkligen gillar utseendet på bilen o inte vill kapa sönder den så har jag löst andra sätt på att
köra bredare däck o därför nu säljer dessa delar....
Jag vet att marknaden är liten o inte så många bygger på Accorden men testar här först.
Det som finns är:
Kolfiber frontspoiler!
Kolfiber bakre kofångare!
Glasfiber höger framskärm!
Glasfiber vänster framskärm!
Glasfiber vänster sidokjol!
Jag skickar oxå med mina Accord OEM style glasfiber höger o vänster sidokjol för den som vill byggade på dom.
Så det som saknas är bakre höger o vänster skrämbreddning. Min tanke var att bygga dom i plåt.
Dessa delar är beggade o dom sprickorna som fanns innan är lagade, men racing delar från Italien har inte OEM
passform o kommer kräva en del jobb o få det bra.
Pris ide på allt hade jag tänkt mig 25.000kr men går att diskutera.... nypriset var 89.000kr!!!
/Michael
J.A.S Motorsport "Wide Body" delar Accord Cl9
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
Ruskigt fett! Lycka till med försäljningen. 
JDM - all day, every day