Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Enkei TS-5 18x9,5" 5/120
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
Hej
Säljer mina fälgar då bilen är såld.
Enkei TS-5, kvalitetsfälgar, köpta nya på Ddesign hösten 2020.
18x9,5" ET45 (perfekta måttet för Civic Type R, men borde sitta bra på flera BMW, men går inte över 380mm M4 bromsar)
Inga kantskrap. (finns ett märke, från montering, på en fälg, syns på bild om man letar..)
Vredestein Ultrac Vorti+ 265/35R18.
De monterades våren 2023. 6,5mm kvar på däcken.
Det är ett UHP däck med stöddig stomme och nästan styrkänsla som r-däck, ger bra grepp nästan direkt jämfört med r-däck
Åkte på NS2R på dessa innan, men tycker Ultrac båda gav mer grepp och mer styrrespons.
Fälgarna har gått 3 säsonger, ca 1500mil totalt. Inte åkt över några curbs, så de i princip bara gått väg.
Däcken har gått 1 säsong.
Pris: 15000 eller kom med bud. (Nypris fälgar 26500, däck 8000kr)
Hämtas i Halmstad
Kan skickas till företagsadress via jobbet, förskottsbetalning gäller då.
Säljer mina fälgar då bilen är såld.
Enkei TS-5, kvalitetsfälgar, köpta nya på Ddesign hösten 2020.
18x9,5" ET45 (perfekta måttet för Civic Type R, men borde sitta bra på flera BMW, men går inte över 380mm M4 bromsar)
Inga kantskrap. (finns ett märke, från montering, på en fälg, syns på bild om man letar..)
Vredestein Ultrac Vorti+ 265/35R18.
De monterades våren 2023. 6,5mm kvar på däcken.
Det är ett UHP däck med stöddig stomme och nästan styrkänsla som r-däck, ger bra grepp nästan direkt jämfört med r-däck
Åkte på NS2R på dessa innan, men tycker Ultrac båda gav mer grepp och mer styrrespons.
Fälgarna har gått 3 säsonger, ca 1500mil totalt. Inte åkt över några curbs, så de i princip bara gått väg.
Däcken har gått 1 säsong.
Pris: 15000 eller kom med bud. (Nypris fälgar 26500, däck 8000kr)
Hämtas i Halmstad
Kan skickas till företagsadress via jobbet, förskottsbetalning gäller då.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming