inredning bak, oem bak,sidokjolar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Har rensat min crx på inredning, nån som behöver nåt innan jag slänger allt? 
Pris: 50kr-150kr
Vita sidoblinkers crx, passar säkert fler?
Bytes mot orangea i BRA SKICK.
oem bakspoiler även sidokjolar.
pris: 300-400kr + ev frakt.
/Kristian
Pris: 50kr-150kr
Vita sidoblinkers crx, passar säkert fler?
Bytes mot orangea i BRA SKICK.
oem bakspoiler även sidokjolar.
pris: 300-400kr + ev frakt.
/Kristian
Senast redigerad av Gladen den 24 oktober 2007, 12:49, redigerad totalt 1 gånger.
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ALIVE.SE
Bahnwaffe
vad menar du me skärm blinkers? dem på sidan av framskärmen?! Såfall vill jag byta! Har oranga..
Adda min msn om de stämmer Tha_henke@msn.com på msn
Henrik Åfeldt
han menar de där småa blinkerserna som sitter på mitten av framskärmarna jo =)Henkiiis skrev:vad menar du me skärm blinkers? dem på sidan av framskärmen?! Såfall vill jag byta! Har oranga..Adda min msn om de stämmer Tha_henke@msn.com på msn
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Jag tar blinkersen, adda min msn!!
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Micke_gottbyFBK[AT]hotmail.com<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->+358 40 835 6880<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Ålänningen<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Mikael Dahlström<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->Honda Civic 1.6i doch<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Micke_gottbyFBK[AT]hotmail.com<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->+358 40 835 6880<!--fontc--></span><!--/fontc-->
Är det ED9 kaross du har på Crxen? dom borde passa rakt av på min civic ED7 tror jag då, alltså sidoblinkersen
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Ålänningen<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Mikael Dahlström<!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->Honda Civic 1.6i doch<!--fontc--></span><!--/fontc-->