Neon-blå lysdioder...för 12volt!!
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Har ett antal färdiglödda 5mm Neon-blåa lysdioder...bara att koppla till 12volt!!!!
Köpte ett antal i tron att de skulle vara lika svaga som Biltemas,men dessa är uppskattningsvis 5-6 gånger så starka så ja fick några över!!!!!!!
Biltema tar 11:90 för sina(3mm)....deras har hållare vilket inte alltid är så bra,sen kan man inte ändra ljusbilden få dom! :whatever:
Bilden visar dessa överst...Biltemas nere.(den rosa ringen runt ska inte vara där,blev av kameran)
Dessa är av "spot-typ" och ger en liten men stark rund ljusbild(ca 40-45cm på 1 meters avstånd),vill man inte ha punktbelysningen så är de bara att slipa av "linsen" så får man flodljus!!
Har satt 10st i min bil och de är nästan så man får ont i skallen.... :shock1:
Vid köp av 5+ ingår frakt!!
En Tjuga styck vill ja ha...
Köpte ett antal i tron att de skulle vara lika svaga som Biltemas,men dessa är uppskattningsvis 5-6 gånger så starka så ja fick några över!!!!!!!
Biltema tar 11:90 för sina(3mm)....deras har hållare vilket inte alltid är så bra,sen kan man inte ändra ljusbilden få dom! :whatever:
Bilden visar dessa överst...Biltemas nere.(den rosa ringen runt ska inte vara där,blev av kameran)
Dessa är av "spot-typ" och ger en liten men stark rund ljusbild(ca 40-45cm på 1 meters avstånd),vill man inte ha punktbelysningen så är de bara att slipa av "linsen" så får man flodljus!!
Har satt 10st i min bil och de är nästan så man får ont i skallen.... :shock1:
Vid köp av 5+ ingår frakt!!
En Tjuga styck vill ja ha...
Gert Johansson