motorfäste honda civic type r

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
simonsson
Wannabe
Wannabe

7 mars 2008, 09:49

hej har helt ny hem kommna energy suspinosion motor fäste till främre o bakre fäste på honda civic type r!!!!
Pris 250 kr billig o bra !!mvh
Senast redigerad av 1 simonsson, redigerad totalt 7 gånger.
Mattias Simonsson
Malakai
Wannabe
Wannabe

7 mars 2008, 12:28

kostar sist ja kolla 325kr på tex dalhems. Och då är inte dalhems de billigaste precis.
(ledsen vill inte förstöra din annons men bara så folk vet va dom kostar. Tycker de e fel o ta ut dyrare pris än affärer) /mvh Nikke
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
simonsson
Wannabe
Wannabe

7 mars 2008, 18:18

Malakai skrev:kostar sist ja kolla 325kr på tex dalhems. Och då är inte dalhems de billigaste precis.
(ledsen vill inte förstöra din annons men bara så folk vet va dom kostar. Tycker de e fel o ta ut dyrare pris än affärer) /mvh Nikke

okej sorry mig...jag som inte varti uppdaterad på senaste....då kan de sänkas till 250kr..... tack för du sa det vill inte blåsa någon!!!
Mattias Simonsson
Skriv svar