Raceframe med G25:a (PC/PS2/PS3)

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
osen

Tjena,

Har en raceframe jag behöver bli av med p.g.a. flytt, har inte plats för den längre. Har tillbringat åtskilliga timmar i denna stol och det är med en tår i ögat jag gör mig av med den. Har själv spelat <a href="http://www.lfs.net/" target="_blank">Live for Speed</a> på PC med den, grym racingsimulator som rekommenderas starkt :wub: Framen är tillverkat av stålprofiler och riktigt stabil, inte särskilt tung, men har låsbara hjul vilket gör den lätt att flytta. Plattform för datorskärm, eller ställ den framför platt-TV:n om du lirar TV-spel. Pedalerna är vända och upphängda vilket jag tycker ger en mer realistisk känsla.. Tangentbordshållare på höger sida, tangentbord medföljer.

Ratten, Logitech G25, behöver väl ingen närmare presentation. Alupedaler (gas, broms, koppling), alu- och skinnratt, sexväxlad manuell H-låda.

Nypris för ratten idag är 2000:-, stolen går på en tusenlapp, materialet nån tusenlapp också, tangentbordet 200:- sen jobbet att svetsa ihop den då :P

Säljes för 3200:- eller kom med bud. Transport till dörren kan ordnas inom rimliga avstånd från Lidköping (inte mer än 30 mil tur o retur).

Ledsen för de suddiga bilderna, dålig mobilkamera.

Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av osen den 14 juni 2008, 18:59, redigerad totalt 1 gånger.