[SÅLT] Milltek catback till Type R (FN2 2007+)
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
SÅLT
Har ett st Milltek catback till Type R FN2 till salu. Passar årsmodell 2007 och framåt.
Det har suttit på min bil i ca 500 mil men ligger just nu i mitt garage och väntar på nästa bil.
Edit: Finns i Stockholm.
Pris: 2500kr
[attachment=35812:milltek.jpg]
Har ett st Milltek catback till Type R FN2 till salu. Passar årsmodell 2007 och framåt.
Det har suttit på min bil i ca 500 mil men ligger just nu i mitt garage och väntar på nästa bil.
Senast redigerad av gonzon den 17 februari 2010, 07:44, redigerad totalt 1 gånger.
Civic Type R GT - 08
-
Keawon
- Bil: Honda Jazz -12
- Namn: Jimmy Johansson
Hej är intresserad av det men bor i gbg. hur är skicket på den? hur kommer det sig att du säljer? Kan du kolla upp va frakten kostar jag betalar naturligtvis den. Tack mvh Jimmygonzon skrev:Har ett st Milltek catback till Type R FN2 till salu. Passar årsmodell 2007 och framåt.
0704054052
Kör:
Honda e
Jazz -12
Civic EG -92 (Såld)
Kör:
Honda e
Jazz -12
Civic EG -92 (Såld)