Bytes: AEM V2 mot Injen CAI/AEM CAI

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Honda Performance Clubs Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen/Ledningen HPC
Little Elk
Användare
Användare
Namn: Fredrik Edin

5 maj 2010, 12:57

Jag har i dagsläget ett AEM V2 som jag lackat om i silver som matchar Spridarkåpan samt tändstiftskåpan då lacken hade krackilerat. Nu har jag dock skaffat kompressor och önskar byta detta mot ett Cold Air Intake (CAI).

Allt som behövs för installation medföljer givetvis samt ett nytt filter som jag nyligen beställt (28/4-2010).
Det jag helst vill ha är ett Injen CAI men även AEM CAI är av intresse. Jag ser helst att vi kan mötas upp för ett byte/överlämnande.
Bytes rakt av i de fall ditt CAI är komplett. Byte kan ske med eller utan filter. Jag har ett helt nytt filter.

Kontakta gärna mig via PM eller telefon.

Tel:0708-70 56 80

Mvh.
Fredrik Edin
Ordförande

Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04