Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
S: Nya tändstift till EP3
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Sålde bilen men hade redan köpt diverse serviceprylar..
Har 4 st helt nya tändstift NGK IFR7G11KS till Type R EP3. Kanske passar fler modeller??
Kostade 296 spänn styck! Säljer alla för 600 kr plus frakt. Så passa på ni som vet att ni har en service på ingång=)
ring eller sms 070-4386580
Dessa kan skickas mot förskottsbetalning! givetvis kan jag mms:a en bild på dem till den som är intresserad.
MVH//Christoffer
Har 4 st helt nya tändstift NGK IFR7G11KS till Type R EP3. Kanske passar fler modeller??
Kostade 296 spänn styck! Säljer alla för 600 kr plus frakt. Så passa på ni som vet att ni har en service på ingång=)
ring eller sms 070-4386580
Dessa kan skickas mot förskottsbetalning! givetvis kan jag mms:a en bild på dem till den som är intresserad.
MVH//Christoffer
- Hattori Honda

- Bil: Civic 40th anniv. ed., 2012
- Namn: Andreas Engstrom
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Betalar gärna 500:-, men har inte tid att hämta närmaste veckan. Du har inga ärenden inåt storstan? 
Mvh, Andreas
Mvh, Andreas
Stocktown, Farsta
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!