Rensning
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Nu är det dags att städa lite bland sakerna jag har liggandes.
* Rattnav till Honda civic 92-95 (har även en ratt som medföljer) 250kr Eller bud
* Blinkers "hus" höger + vänster sida. 100kr eller bud
* Topp till honda civic (120hk) +insug (Kommer betäckning så fort jag kommer hem) Den är nedskruvad och renoverad av föregående ägare där även ventiler är inslipade med mera. 500:- eller bud
* 14" Honda fälgar med rätt bra vinter däck bultcirkel 4x100 500:- eller bud
skickar även bild om så önskas
Pris på sakerna ovan gäller bud.
Säljer även bilen då jag inte längre har någon användning för den. Den har stått avställ sedan i somras pga inbrott. Höger dörrhandtag saknas och vänster handtag är förstört)
http://www.garaget.org/Loppan95 <-- Finns ett par bilder.
3500:- eller kom med prisförslag på bilen.
Jag nås lättas via mail: liven1987@hotmail.com
//Christoffer
* Rattnav till Honda civic 92-95 (har även en ratt som medföljer) 250kr Eller bud
* Blinkers "hus" höger + vänster sida. 100kr eller bud
* Topp till honda civic (120hk) +insug (Kommer betäckning så fort jag kommer hem) Den är nedskruvad och renoverad av föregående ägare där även ventiler är inslipade med mera. 500:- eller bud
* 14" Honda fälgar med rätt bra vinter däck bultcirkel 4x100 500:- eller bud
skickar även bild om så önskas
Pris på sakerna ovan gäller bud.
Säljer även bilen då jag inte längre har någon användning för den. Den har stått avställ sedan i somras pga inbrott. Höger dörrhandtag saknas och vänster handtag är förstört)
http://www.garaget.org/Loppan95 <-- Finns ett par bilder.
3500:- eller kom med prisförslag på bilen.
Jag nås lättas via mail: liven1987@hotmail.com
//Christoffer
Senast redigerad av c.liven den 12 april 2012, 06:06, redigerad totalt 1 gånger.
Lite nyfiken på toppen vad den är till för bil så väntar in svar 
Och inte för att låta trälig,men någon annan kommer ju skriva det också..
"§4. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
§5. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud."
Och inte för att låta trälig,men någon annan kommer ju skriva det också..
"§4. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
§5. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud."