S: 4st 15" lättmetal + däck (+ reservhjul) för 600kr *SÅLDA*

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
esset
Inlägg: 828
Blev medlem: 20 maj 2004, 19:28
Namn: Johan Strömqvist
Ort: Linköping
Kontakt:

Rensade i garaget och hittade en uppsättning 15" fälgar (lättmetal) + däck som jag hade på min första CRX 89:a som jag vill bli av med.

* 4st 15" fälgar (lättmetal) + däck (okej mönster).
* Jag skickar även med ett reservhjul till samma uppsättning som jag inte har någon nytta av.

Fälgarna är från någon Opel(?), mer vet jag inte tyvärr. De passar till CRX 88->, Civic 88-> m.m. Alla som har samma 4-bults dimension.

Allt detta för 600kr eller bud. Finns att hämta i Linköping.

Ring på mig 070-377 13 80 eller maila johan@naboovalley.com. Först till kvarn!
Image00001.jpg
Image00002.jpg
Image00003.jpg
Senast redigerad av esset den 20 april 2012, 09:31, redigerad totalt 1 gånger.
<span style='color:white'>[b]Johan Strömqvist[/b]</span>
<span style='color:red'><span style='font-size:9pt;line-height:100%'>[b]Civic Type-R 04[/b]</span></span>
<a href="http://www.naboovalley.com" target="_blank">Naboovalley Studios</a>
esset
Inlägg: 828
Blev medlem: 20 maj 2004, 19:28
Namn: Johan Strömqvist
Ort: Linköping
Kontakt:

Ge mig ett skambud, sen är det bara komma och hämta.
<span style='color:white'>[b]Johan Strömqvist[/b]</span>
<span style='color:red'><span style='font-size:9pt;line-height:100%'>[b]Civic Type-R 04[/b]</span></span>
<a href="http://www.naboovalley.com" target="_blank">Naboovalley Studios</a>
Skriv svar