Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda civic 92-95 mugghålare, antenn och BH/Huvskydd etc.
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
MartinO
- Bil: Ep3
- Namn: Martin Olofsson
Huvskyddet är det sagt att den bara ska passa sedanen. Sedan om det inte passar HB med vet jag inte.

350 kr
HOP Mugghållare, fanns inte på bilar som såldes i sverige, jag anser denna vara lite "rare"
I Toppskick, kan inte hitta en skavank(se bilder)

500 kr
Honda OEM antenn i original förpackning.

500 kr
Tonade baklysen, togs ifrån en som hade gått 11k mil. Tonade på det riktiga sättet med tonad 2k klarlack. Med kabblage. Lagom tonade, inte för mycket inte för lite.

(Fett dammiga efter att legat på hyllan i snart 2 år.)
800kr
Allt kan skickas!
Hör av er igenom forumet eller 0708920433
Sakerna finns i Blekinge/Sölvesborg

350 kr
HOP Mugghållare, fanns inte på bilar som såldes i sverige, jag anser denna vara lite "rare"
I Toppskick, kan inte hitta en skavank(se bilder)

500 kr
Honda OEM antenn i original förpackning.

500 kr
Tonade baklysen, togs ifrån en som hade gått 11k mil. Tonade på det riktiga sättet med tonad 2k klarlack. Med kabblage. Lagom tonade, inte för mycket inte för lite.

(Fett dammiga efter att legat på hyllan i snart 2 år.)
800kr
Allt kan skickas!
Hör av er igenom forumet eller 0708920433
Sakerna finns i Blekinge/Sölvesborg
Senast redigerad av MartinO den 4 mars 2013, 10:16, redigerad totalt 1 gånger.
-
Fogelgren_Civic
- Bil: Honda Civic
- Namn: Jesper Fogelgren
Vet du om BHn passar Coupé?